IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

NSX получава Type R версия

Това обяви главният инженер на модела Тед Клаус

NSX получава Type R версия

NSX излиза в Type R версия
Възроденият NSX ще има още по-спортна версия, пише АutoExpress, цитирайки главният инженер на модела Тед Клаус.

Второто поколение на Acura NSX бе представено преди дни на автомобилното изложение в Детройт. Към момента все още не са известни точните технически характеристики на модела, но пък става ясно, че в японската компания вече работят по още по-брутална версия.

Върховият модел най-вероятно ще получи добавка Type R в името си, като ще демонстрира дори по-агресивен стил и още по-висока мощност.

Тед Клаус не пожела да представи конкретни данни за горещия модел, като се измъкна със завоалираното: "Убеден съм, че автомобилните фенове искат да видят чистокръвна червена модификация на NSX". И добавяйки, че първата версия на второто поколение на модела бе представена в сив цвят, докато серийният модел се появи в червено и с по-висока от първоначално обявената мощност.
NSX излиза в Type R версия
Както и да е, въпросният Type R вариант на NSX най-вероятно няма да се появи скоро, особено като се има предвид, че японците все още не съобщили финалните показатели на стандартния модел.

Клаус обаче потвърди, че представеният в Детройт модел има над 550 к.с., а ускорението му от място до 100 км/час става за по-малко от 4 секунди.

Инженерът разкри също така, че NSX ще струва около 150 000 долара, а основните му конкуренти на пазара са Porsche 911 Turbo, Audi R8 V10 и Ferrari 458 Italia.

Снимки: NAIAS.com

Подробна информация за второто поколение на NSX вижте ТУК
 

Тагове: honda nsx acura nsx type r
0 от 500
  • #13
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вейрона струва 5 пъти повече от ЛФА, а годишнаат му издръжка е колкото един ЛФА, ако не и повече. При него нещата са малко по различни.
  • #12
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Деца имате ли идея какво значи главен инженер на проект?Да не мислите, че тоя е седнал да направи един чертеж на детайл?Тоя е там да натиска инженерите да спазват срокове и да ги кара да правят невъзможното.Как ще го направят това си е тяхна работа.Също така той е връзка с ония льохмани от маркетинговия отдел, които казват : - Ооооо това е много скъпо!Не може ли да го сговнясаме нещо?
  • #11
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    "500-600 Лексуса не е трудно да ги разпродадат, тя затова и цената е такава, понеже серията е къса, не че колата е нещо уникално, иначе щеше да стува колкота тая."A Вейрона дето не могат да го продадат в колко милиона бройки е, че ми стана интересно?
  • #10
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Сойка-Присмехулка! ( преди 9 години )
    И БМВ i8 беше разпродадена...не означава че е хипер колата! Естествено, ако си фен на марката и си чакал 10г. и имаш възможнот, ще е я вземеш преди да си я видял даже....
  • #9
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе фактите са си факти. Това КЛАУС да ти направи най-добрата кола в иновативната, високотехнологична японската фирма, явноняма да се приеме лесно от оризовите пъпчивковци тука.
  • #8
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    500-600 Лексуса не е трудно да ги разпродадат, тя затова и цената е такава, понеже серията е къса, не че колата е нещо уникално, иначе щеше да стува колкота тая.
  • #7
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Нев ( преди 9 години )
    "Няма как японец да направи кола и после да искат 150 000 долара за нея."Малоумния фен на нафтата дори не знае, че колата е разпродадена вече! :)
  • #6
    11 rate up comment 9 rate down comment
    до хейтърчетата ( преди 9 години )
    Дообре, само да изясним - сега и на вас ли вече ви харесва колата след като главният инженер не е "жълтур"? "Оризарка" ли е сега или стана суперяката кола? Направо се моля да не вземат от Хонда да отворят завод в Германия, че тогава ще се объркате съвсем. Хахаха.
  • #5
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Auto ( преди 9 години )
    "Няма как японец да направи кола и после да искат 150 000 долара за нея."ХАха, нафтата амиго не е за пиене и смъркане, а за отопление!Колкото за едно от най-тъпоумните твърдения до сега, има японска кола, че дори и я разпродадоха на тройно по-висока цена, преди още да беше пусната на пазара! Казва се Луксус ЛФА! А сега ти ни кажи, ама като подишаш малко чист въздух да се освестиш, защо великия Вейрон 10 години вече не могат да му продат бройките?
  • #4
    12 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    оx ox ox koлата е страхотна но е доста скъпа за тея пари по добре ферари или ламбо