IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

NSX получава Type R версия

Това обяви главният инженер на модела Тед Клаус

NSX получава Type R версия

NSX излиза в Type R версия
Възроденият NSX ще има още по-спортна версия, пише АutoExpress, цитирайки главният инженер на модела Тед Клаус.

Второто поколение на Acura NSX бе представено преди дни на автомобилното изложение в Детройт. Към момента все още не са известни точните технически характеристики на модела, но пък става ясно, че в японската компания вече работят по още по-брутална версия.

Върховият модел най-вероятно ще получи добавка Type R в името си, като ще демонстрира дори по-агресивен стил и още по-висока мощност.

Тед Клаус не пожела да представи конкретни данни за горещия модел, като се измъкна със завоалираното: "Убеден съм, че автомобилните фенове искат да видят чистокръвна червена модификация на NSX". И добавяйки, че първата версия на второто поколение на модела бе представена в сив цвят, докато серийният модел се появи в червено и с по-висока от първоначално обявената мощност.
NSX излиза в Type R версия
Както и да е, въпросният Type R вариант на NSX най-вероятно няма да се появи скоро, особено като се има предвид, че японците все още не съобщили финалните показатели на стандартния модел.

Клаус обаче потвърди, че представеният в Детройт модел има над 550 к.с., а ускорението му от място до 100 км/час става за по-малко от 4 секунди.

Инженерът разкри също така, че NSX ще струва около 150 000 долара, а основните му конкуренти на пазара са Porsche 911 Turbo, Audi R8 V10 и Ferrari 458 Italia.

Снимки: NAIAS.com

Подробна информация за второто поколение на NSX вижте ТУК
 

Тагове: honda nsx acura nsx type r
0 от 500
  • #23
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Въпросът е защо не е разработена от японци в Япония, нали според вас са най-добрите?"Защо, ти си мислиш, че Хонда Америка е по-малко Хонда от тази в Япония ли? Или че няма комуникация между двата офиса ли? Да не си мислиш случайно, че всички компоненти на колата са разработени в Щатите ли?Между другото, ще се изненадаш, колко много инжинери и дизайнери работят за Ауди, БМВ и Мерцедес и НЕ СА ГЕРМАНЦИ!
  • #22
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз немога да разбера за какво е това пенявене тука. Тия дето харесват колата са ми ясни. Тия, които не я харесват- да кажат защо, да се аргументират..., или е просто завист,а?! И понеже не го е показал германец, а японец го прави автоматично ***, така ли е ? Формата на колата ли е лоша, технологиите ли са стари или просто си чешем езиците...?!!!
  • #21
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Знаем че е американц, цялата кола е разработена в САЩ. Въпросът е защо не е разработена от японци в Япония, нали според вас са най-добрите?
  • #20
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Honda forever!Тая кола дори и да стане на години пак ще струва доста пара. Както e със старият NSX.
  • #19
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички Алудита в дъното на всички световни класации.В Германските списания пише :сервизът беше моя дом: и :вечния пациент: това е Алуди.
  • #18
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А в отбора на Бенц във Ф1 като няма нито едно немско име на конструктор и инженер не ви ли впечатли?Всички с англииски френски и италиански имена.
  • #17
    5 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ауди р8 е мн нагоре по дизайн. Въобще ауди са най добрите коли. Атворете ауто билд, всичко е подкрепено с факти
  • #16
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Ха-ха, главният инженер на модела ТЕД КЛАУС!"Браво, много си наблюдателен, че дори си се научил да четеш вече! Само да ти поясня, човекът а американец, не е германец, и работи от много време в Хонда-участвал е в проека Интегра дори! Интересно е, защо не е препочел да работи за някой от великите германски фирми например, а е избрал точно Хонда? И защо кадърен дизайнер като Петер Щайер би шута на великите германци и отиде да са реализира, и то много добре при корейците например?
  • #15
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оня смешния варел който го ползват да плашат децата ли бе тапир струвал нещо.*** си простия *** този.
  • #14
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Главен инженер си е точно главен инженер - този който носи отговорноста за техническите детайли взима крайните решения от техническо естество, така като е във Ф1 например. Това за което говориш, като длъжност и функция е мениджър на проекта.