IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus разкри подробности за V8 мотора на RC F

Мощността на двигателя е увеличена до 477 к.с.

Lexus разкри подробности за V8 мотора на RC F

Lexus разкри подробности за V8 мотора на RC F
Lexus разкри нови подробности за бензиновия V8 двигател, който задвижва спортното купе RC F.

Новият 5.0-литров мотор с 32 клапана представлява модификация на агрегата, използван за седана Lexus IS F. Мощността му е увеличена с 12 % и вече достига 477 к.с., а пределът на оборотите е нараснал от 6800 до 7400 об/мин.

От компанията съобщават още, че по-високата степен на сгъстяване 12.3:1 е позволила да се увеличи максималният въртящ момент в целия диапазон на оборотите. Сега той е 530 Нм и се постига в диапазона от 4800 до 5600 об/мин.
Lexus разкри подробности за V8 мотора на RC F
Инженерите на Lexus са подменили почти всички компоненти от мотора с нови, в това число системата за впръскване, изпускателната система, буталата, коляновия вал и системата за променливо газоразпределение.

Новият V8 използва клапани от титан и биели от високоякостна стомана. Освен това при движение с нормална скорост двигателят работи по цикъла на Аткинсън, а при по-сериозно натоварване се връща към цикъла Ото. Това решение доставя по-добра ефективност и по-нисък разход на гориво, твърдят японците.

Lexus RC F ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път до 270 км/ч. Дисциплината драг на 1/4 миля изисква 12,5 сек.

Снимка: Lexus
 

Тагове: lexus rc f
0 от 500
  • #12
    38 rate up comment 17 rate down comment
    frasss ( преди 9 години )
    haide be tehnologi4ni Qponci minaha 20min. o6te li nemojete da formulirate tekst??? podskazvam vi - pffffff gluposti tova sa dva sinhronizirani cikala koito vaob6te ne zatormozqvat dvigatelq...pak ako moje i da varvi kolkoto M3 E90 6te e super,M4 ne go broime 4e tova ne e dostata4no tehnologi4no ;)
  • #11
    43 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това за английските и немските инженери беше добро. :D
  • #10
    45 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поредния Лексус, който демонстрира изоставането на марката от немците. 5литров двигател с незнам си какви режими на работа. Резултата е динамика на двулитров Голф Р само че веротно с двойно по-висок разход за Лексуса. Иначе добре че използват циклите на английски и немски инженери, не че съм очаквал японски инжинери да измислян нов цикъл. Това е поредния опит на Лексус, който те самите знаят, че е с предизвестен край и ще претърпи тотален крах в сблъсъка си с немската премиум тройка по пътищата.
  • #9
    36 rate up comment 16 rate down comment
    frasssss ( преди 9 години )
    bravo be anonimen mnoo liubopitno!!!q sega da pro4etem malko orizovi fen4eta na NFS i GTR geymar4etata,ili nqma da gi 4uem ve4e po temata...toa pa liolio parviq kak izrigva,pro4el za cikal i 6e se prasne o6te malko,radva se bez da znae na kakvohhhhhh...ami sega??
  • #8
    40 rate up comment 20 rate down comment
    ЗИЛ ( преди 9 години )
    Да знаем какво е цикъла на Аткинсън представи си. И той представи си се ползва при най-икономичните и иновативни хибриди на марката. Колата е спортна, но сигурно в 90% от експлоатацията няма да се кара спортно. Хората са помислили за икономия и го постигат по много интелигентен начин. Изключването на цилиндрите не дава добра икономия и товари двигателя. Чети преди да пишеш! Има много писано по въпроса. Изключването на цилиндрите е по-скоро рекламен трик и зарибявка, а не панацея за икономичност.
  • #7
    43 rate up comment 11 rate down comment
    frasssss ( преди 9 години )
    radvaite se vie na cikala hhhh... pak nie 6vabite neka se radvame na Mpower.
  • #6
    41 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    освен всичко това цикълът на аткинсън е за ротационен двигателтова тук е модифициран цикъл (Мисля че се води цикъл на Милър)той се използва само при хибридите които не изискват толкова въртящ момент и могат да го компенсират с електромотора при нужда
  • #5
    46 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    като за начало знаете ли какво въобще е цикъл на аткинсън цикълът на аткинсън дава по-малко мощност на единица обем а като се правят спортни коли се търси точно обратното - по този начин само се усложнява двигателя останалата част от света просто гаси половината цилиндри за икономия на горивоцикъла на аткинсън е измислен още през 1882 година и сигурно има причина технология отпреди 130 години да не се използва също като ванкела - разработваха го само защото е екзотичен но и той отпадна
  • #4
    37 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ох на батю бегачката - ше я скъсам ако я набарам!
  • #3
    47 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Швабите са винаги в цикъл - месечен!ВАГ-фена сигурно е на училище. По-късно очакваме включване. Отивам за пуканки и бира. Интересното предстои. :)))