IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus разкри подробности за V8 мотора на RC F

Мощността на двигателя е увеличена до 477 к.с.

Lexus разкри подробности за V8 мотора на RC F

Lexus разкри подробности за V8 мотора на RC F
Lexus разкри нови подробности за бензиновия V8 двигател, който задвижва спортното купе RC F.

Новият 5.0-литров мотор с 32 клапана представлява модификация на агрегата, използван за седана Lexus IS F. Мощността му е увеличена с 12 % и вече достига 477 к.с., а пределът на оборотите е нараснал от 6800 до 7400 об/мин.

От компанията съобщават още, че по-високата степен на сгъстяване 12.3:1 е позволила да се увеличи максималният въртящ момент в целия диапазон на оборотите. Сега той е 530 Нм и се постига в диапазона от 4800 до 5600 об/мин.
Lexus разкри подробности за V8 мотора на RC F
Инженерите на Lexus са подменили почти всички компоненти от мотора с нови, в това число системата за впръскване, изпускателната система, буталата, коляновия вал и системата за променливо газоразпределение.

Новият V8 използва клапани от титан и биели от високоякостна стомана. Освен това при движение с нормална скорост двигателят работи по цикъла на Аткинсън, а при по-сериозно натоварване се връща към цикъла Ото. Това решение доставя по-добра ефективност и по-нисък разход на гориво, твърдят японците.

Lexus RC F ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път до 270 км/ч. Дисциплината драг на 1/4 миля изисква 12,5 сек.

Снимка: Lexus
 

Тагове: lexus rc f
0 от 500
  • #42
    38 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Уникална кола.Или пък не. Няма една или две турбинки.Хаха. Смешни вагонетки. Никой не може да
  • #41
    38 rate up comment 11 rate down comment
    бавареца до Дошо ( преди 9 години )
    БМВ ползват такова отместване и при новите бензинови турбо мотори - със сигурост при N20B20 мотора. но това е мнооого стар патент.
  • #40
    36 rate up comment 11 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    последния корвет мисля също има аткинсън и в добавка деактивиране на половината цилиндри. а новите турбо мотори го правят обратно - те са в аткинсън при голямо натоварване (тук е обратно) и на празен ход, а при частичен дросел са в нормален режим на клапаните. хитро.
  • #39
    38 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    А оня с Гоуфът като си го купи да го докара у дома ще му го платя за външен ***
  • #38
    36 rate up comment 11 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    едно време Ферари Ф50 беше с ст.на сгъстяване 13.5:1 някъде и трябваше да работят с много малко дросел на градско каране. в резултат 35л/ч00 разход. pumping losses е едната причина , втората е много забавяне на аванса - заради детонации. (все пак) Ако са били умни като джапанките да изпуснат малко въздух можеха да намалят и двете причини за загуби
  • #37
    40 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    За компенсирането на спада на въртящия момент от цикъла на Аткинс ЯПОНСКИТЕ инженери са изместили осите на цилиндрите така, че не се пресичат с оста на коляновия вал.Това нещо го ползват НЕМСКИТЕ инженери от БМВ в последното си поколение дизелови двигатели.
  • #36
    35 rate up comment 10 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    Швабен, всъщност си прав - така вдигат ефективноста при малко дросел, но крайната цел все пак е да имат голяма ст.на сгъстяване за да е ефективен мотора в горните режими.
  • #35
    38 rate up comment 8 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    SUBARU imat directno vpraskvane, kakzva se DIT, i e s turbo.
  • #34
    36 rate up comment 10 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    А на Субару турботата са с по-ниска компресия, защото нямат директно впръскване. То разрешава по-висока компресия без детонации, защото горивната смес се охлажда при разширяването си непосредствено след впръскването в цилиндъра.
  • #33
    39 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    И тоя Аткинсън не се прави заради детонациите, ами заради ефективността - по-ниската компресия има по-малки загуби, защото двигателя работи срещу по-нисък вакуум. Т.нар. pumping losses се намаляват.