IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus удвоява продажбите с атрактивни модели

Тръпка при шофиране е новата ценност на японската луксозна марка

Lexus удвоява продажбите с атрактивни модели

Четвърт век, след като Lexus дебютира на пазара като луксозна марка на японския гигант Toyota, продажбите на компанията са все още далеч зад тези на конкурентите. Неблагоприятната ситуация обаче трябва да се промени съвсем скоро благодарение на нова гама емоционални модели, пише изданието CAR, цитирайки вицепрезидентът на Lexus за Европа Алън Ютерховен.
Lexus удвоява продажбите с атрактивни модели
RC F поставя началото на голяма промяна в характера на марката. Снимка: Lexus

Глобалните продажби на Lexus представляват едва 1/3 от това, което реализират BMW, Mercedes-Benz или Audi за същия период от време. А Европа японската марка практически не съществува, тъй като през 2013 година е продала едва 40 000 автомобила.

Това обаче съвсем скоро ще се промени, категоричен е Ютерховен, тъй като Lexus прибавя смел дизайн и тръпка при шофиране към познатите си ценности като лукс, изтънченост и отлична изработка.

"Следващото поколение модели ще има силно изразени прецизност на управление и спортен дух", заяви пред CAR вицепрезидентът на компанията. И уточни, че промяната в характера на Lexus е заръчана лично от Акио Тойода, президент на автомобилния концерн Toyota.

"Чрез суперколата LFA ние доказахме, че можем да правим както комфортни, тихи и изискани автомобили, така и наистина бързи спортни коли. Сега възнамеряваме да затвърдим този имидж. Вече предлагаме модела RC F, който струва шест пъти по-малко от LFA, но разполага с поне 80% от динамиката му", каза Ютерховен.

Поставената пред Lexus цел е да удвои продажбите си в Европа - от очакваните тази година 50 000 до над 100 000 в края на това десетилетие. За да я изпълни, японската компания ще демонстрира не само по-смел дизайн, но и нови модели, включително такива от спортната серия F.

"Ще предложим не само повече F Sport версии на луксозните си седани и купета, но и чистокръвни F-модели. Предстои голяма промяна. Lexus става емоционален бранд, с изявени страст и атрактивност".




Тагове: Lexus LFA Lexus RC F
0 от 500
  • #31
    39 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как Лексус да е по-евтин, след като CT200h започва от 53950 лв, БМВ 1-серия - 43600, Ауди А1 - 33578, Мерцедес А180 - 38040 лв??? Евтини са немските менте премиуми. Затова и се купуват повече. В Япония Мерцедес е на цени на Тойота, въпреки това продава 20-30 пъти по-малко.
  • #30
    39 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нормално в Европа европейците да си купуват по-евтините европейски марки.
  • #29
    39 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Лексус е класа и както Ролс Ройс и Бентли се продават по-малко така и Лексус. лексус не предлага ефтинки модели и базови ***. Дори CT200h e технологичен шедъовър с най-модерно хибридно задвижване и автоматик. Просто е Лексус е класа и са скъпи, ефтинките немски анти-премиуми продават повече както МакДоналдс.
  • #28
    33 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Изобщо цената не е проблема на Лексус те също имат евтини модели Като СТ200h с платнени седалки. Дори Лексуса е ценово по евтин от немските премиум съпоставяки ги като цена за двигатели и екстри. Въпроса е че Лексус не вменява премиум излъчването на немската тройка. Лексус не могат да убедят дори японците, които са меганационалисти и последно четох, че Мерцедес е най-продаваната премиум марка в Япония. В Европа ги няма именно по тази причина. Въпреки това се справят доста по-добре от другите японски премиум марки като Инфинити и АкУра.
  • #27
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    xxxaaxaxxa s atraktivno grozni izvrashteniq :D
  • #26
    41 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Говориш неверни неща,защото Лексуса не е по-тежък от конглокентите му.
  • #25
    34 rate up comment 9 rate down comment
    киро ( преди 11 години )
    Говоря неверни неща защото съм казал че Лексуса е ОКОЛО 1800кг. а пък той бил точно 1765кг. ? . Че и 6 минуса . К'ви хора...
  • #24
    36 rate up comment 11 rate down comment
    yaaaaaa ( преди 11 години )
    da ne govorim za Mpower 4e podrazdelenieto e mnogo mnogo po-napred v sravnenie s ostanalite postoqnno opitva6ti se da gi dogonqt ;)
  • #23
    38 rate up comment 14 rate down comment
    zzzzzzc ( преди 11 години )
    vsi4ki iskat da se ravnqvat s BMW no nikoi ne moje....
  • #22
    44 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Говориш неверни неща. Lexus RC F тежи 1765 кг. Audi RS5 тежи 1790кг. Mercedes C63 AMG Coupe 1730кг. Единствено BMW M4 е по-леко от тези трите купета.