IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни

Всеки редуциран грам СО2 коства на производителя 100 млн. евро

Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни

Шефът на концерна Volkswagen AG Мартин Винтеркорн е на мнение, че налагането на още по-строги еконорми за новите автомобили е смъртоносно за цялата промишленост. Пред журналисти на автосалона в Париж топ мениджърът бе категоричен, че всеки редуциран грам СО2 коства на производителя 100 млн. евро.
Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни
Мартин Винтеркорн. Снимка: Ройтерс

Винтеркорн предупреди институциите в Европа, които регулират тези въпроси, че пазарът на електромобили, хибриди от типа plug-in и други екологични превозни средства още не е сформиран и клиентите продължават масово да купуват автомобили с двигатели с вътрешно горене. Според него Европейската комисия е прибързала с налагането на задължителна норма от 95 г/км СО2 след 2020 г.

„Всеки грам, който сме принудени са съкратим, струва на нашия концерн 100 млн. евро – твърди Винтеркорн, цитиран от агенция Automotive News Europe. – Ние сме принудени да инвестираме тази сума, без да имаме дори най-малка идея кога тя ще започне да се изплаща. Най-лошото е, че в Брюксел (б.а. - там е централата на ЕС) сега обмислят още по-жестоки норми след 2020 г.“

В Париж босът на VW AG каза още, че концернът с пълна сила се приближава до изпълнение на целта, която си е поставил – 10 млн. продадени автомобила през 2014 г. Това е с цели 4 години по-рано от предварително планирането.  Освен това най-големият производител в Европа през тази година отбеляза още едно постижение – производството на 200-милионния си автомобил.

Още по темата:
Водещи компании закъсняват с постигане на екологични норми

Въвеждат по-точен метод за измерване разхода на гориво

Колите в Европа харчат с 38% повече от обещаното

Дизеловите мотори вървят по пътя на динозаврите

0 от 500
  • #58
    0 rate up comment 0 rate down comment
    klAsiKA ( преди 9 години )
    Прощавай народе не знам какво говоряI. 3 Тесли с инциденти досега и няколко хиляди петролни коли с пожари ВСЕКИ ДЕНII. Аз ще ходя да ги обучавам Тесла как се сменя електролит на батерия тип 18650 щото те досега за смяна на електролит на такова нешо НЕ СА ЧУВАЛИ, клетите. Ще ги светна и за някви си там ''вериги'', нищо че и аз не ги чаткам много-многоIII. Ше се опитам и да ги убедя че колата не минава 160 км с МАКСИМАЛНА СКОРОСТ, неам си и идея как.
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до KLASIKA ( преди 9 години )
    А че по нашите пътища се движат дузина Model S (някои от които познавам) и че изобщо не знаеш какво говориш и че си майстор на късия разказ НЕ ТЕ ПИТАМ ДАЛИ СИ ГО ЧЕЛ, защото го четеш сега ха ха хааа!
  • #56
    3 rate up comment 2 rate down comment
    KLASIKA ( преди 9 години )
    до b.b.Е ти си прав!***но аз не споря за това!Писах оня ден за какво става въпрос,сега вечеряме с жена ми и затова накратко и бързо*............-Извинявай за грешките тогава и неправописа в бързината****Самите петролни компании не позволяват електрички***товае е бизнес за трилиони!!!**Ако трябва ще има и убийства***Сега са дали карт-бланш да се напъват малки и големи компании ,все пак уж мислят за природата ***тоест:- НЕ ИМ ПУКА !!! Това е пошла реклама за алиби пред зели и прочие организации!***Но отсега влагат милиарди за разработване на истински електрички!!!!****НО НЕ И ПРЕДИ ДА СВЪРШИ ДО КАПКА ПЕТРОЛА!!!!****Тогава,а те от сега са лицензирали тайно истинските разработки за истински електрички!!!!****-които струват трилиони !!!!****това и най-големите фирми не могат да си го позволят !!!****Когато дойде времето след 100-150 години или 200,тогава петролните компании ще пуснат качествените истински електрички с пробег от 2050 километра и имитиращи шума на двигателя на БМВ,Мерцедес и т.н и т.н !!!!****Ще го продадат на големите компании които също ще участват с режийни акции ,ще бъдат пак автомобилна мафия,цените на колите пак ще бъдат нереално раздути както досега компаниите са в комбина с петролните и тогава ще се движат баш-електрички!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Казвам,че сега всичко е за заблуда и дори Тесла тайно и в заговор получават минимални субсидии от петроломагнатите за уж независима фирма,а то е алиби да замърсяват въздуха ,а организациите да се прехласват и докладват,че има напредък!!!****Същото е положението и с хибридите!****А иначе още сега може да се пусне ИСТИНСКА ЕЛЕКТРИЧКА,НО НИКОМУ НЕ Е НУЖНА,А МАФИЯТА ОБИВА УЖ САМОУБИЙСТВО ЗА ТОЗ КОЙТО СЕ ПРОСВЕТЛИ НА ОТГОВОРЕН ПОСТ И РЕШИ ДА ЗАДЕЙСТВА ЗЕЛЕНАТА ПРОГРАМА!!!****В този аспект ти казвам,че сегашните уж напъни за алтернативни средства са скрити алибита пред световни организации и затова са фалшиви рекламни превозни средства,които да заместят очакваните оригинали които са вече готови,но се чака да свърши петрола и да се източат последните билиони евра и долари!!! Та затова казвам,че този вид превоз са за богати хора които може и да знаят истинското положение,но не им пука ,защото не ги бърка кой знае колко много!!!!****А хибридите са за заблуденото настроене екологично-загрижено или пресметливо населетие!!!!****НО НЕ САПРЕСМЕТНАЛИ,ЧЕ ХОДЯТ ПО ПЛАНА НА ПЕТРОЛОМАГНАТИТЕ И ИМ СЕ ПРИСМИВАТ И ИМ СЕ РАДВАТ,ЧЕ ПЛАНА ИМ ВЪРВИ!!!!Да ще дойде,прав си!!!!-ще дойде и това време,НО НЕ И ПРЕДИ И ПОСЛЕДНАТА ИЗТЪНЯЛА КАПКА ПЕТРОЛ ДА ИЗТЕЧЕ ПРЕЗ ПРЕСЪХВАЩОТО ВЕЧЕ КРАНЧЕ ХВАНАЛО ПАЯЖИНА В НАЧАЛОТО СИ И ПОСЛЕДНА МИРИЗЛИВА ВЛАГА В КРАЯ СИ...........................
  • #55
    8 rate up comment 2 rate down comment
    b.b. ( преди 9 години )
    KLASIKA, когато се появиха първите ТФТ монитори, цената им беше 3-4 хил. долара. Сега можеш да си купиш такъв чисто нов от магазина за 100$, това чете ли го? Същото ще стане и с ел. колите. Но от някъде трябва да се започне. Но ако всички правят както ги съветваш - карай си сегашната колица, ел. колите няма да се появят. Трябва да им се даде шанс. Да, сега ще ги купуват само най-богатите, но след време ще станат достъпни за всички и с много по-добри параметри като цена и пробег.
  • #54
    19 rate up comment 7 rate down comment
    KLASIKA ( преди 9 години )
    ОТ KLASIKA ДО / от: до KLASIKA/Чел си нещо брат,недочел си и си станал подлъган от рекламата и от недостатъчната информация която си чел -нещо някъде накратко и си станал :"загори тенджера"да ни убеждаваш в казаното от теб без достатъчна,а бих бегло изчетена информация*-така брат не се спори на фитил и гръмнала пиратка ***V. Tesla Model S e най-бързият седан произвеждан в Америка****-ако го настъпиш здраво ще изминеш само 80 км и после къде ще заредиш???-това чете ли?IV. Тесла Model S e най-сигурната кола, тествана в историята на IIHS!***- само където три Тесла Model S се запалиха и сега яко компенсират закупилите ги за да не се окажат?!?-това чете ли?III. Тесла Model S има ПОЖИЗНЕНА ГАРАНЦИЯ НА ЗАДВИЖВАНЕТО!****-ако ходиш на всеки четири месеца за подмяна на електролитите които са скъпи !!!-това чете ли?II. Tesla Model S има 8 години гаранция на батерията БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЕ В ПРОБЕГА!****-да,но на всеки шест месеца трябва да ходиш да я разреждаш в сервиза за да не претоварваш магнитните полета на малкия акумулатор за възвратно-началното презареждане към веригите !!!!-това чете ли?I. Tesla Supercharger Network не е тайна за никого догодина идва в България****-- идва и къде ще я зареждаш ????една Tesla на такава колонка се зарежда за 300 км до 20 мин! !****-е да!!!ха-ха ,ако я караш с 95 км в час ????****-че то толкова върви и Трабанта????-това чете ли???- зареждането на тези станции е АБСОЛЮТНО БЕЗПЛАТНО ПОЖИЗНЕНО****Е ама ги няма !!! Сега влагат три милиарда и то назаем за разработването тепърва на колонки които да разгърнат чак след 50 години****ай честито !!!!-внуците ще ти возят прахта от урната !-това чете ли го???Казах ти брат това са скъпи играчки за единици милиардери! Недей да загаряш тенджерата ,карай си колицата ****
  • #53
    8 rate up comment 11 rate down comment
    до KLASIKA ( преди 9 години )
    вс-ст си GLUPAKA, нали?I.Tesla Supercharger Network не е тайна за никого- догодина идва в България- една Tesla на такава колонка се зарежда за 300 км до 20 мин!- зареждането на тези станции е АБСОЛЮТНО БЕЗПЛАТНО ПОЖИЗНЕНО!II.Tesla Model S има 8 години гаранция на батерията БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЕ В ПРОБЕГА!III.Тесла Model S има ПОЖИЗНЕНА ГАРАНЦИЯ НА ЗАДВИЖВАНЕТО!IV.Тесла Model S e най-сигурната кола, тествана в историята на IIHS!V.Tesla Model S e най-бързият седан произвеждан в Америка
  • #52
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Teslamotors com ( преди 9 години )
    А да ти завра маркуч от ауспуха в устата, докато си джиткаш из града, кво ше кажеш, а, цайсато VW шефче?!
  • #51
    1 rate up comment 6 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    bravo, kolegata morski! kolegata das *** e gorski...ne e 4uval, 4e v morskiq biznes se govori usardno za skruberi, za minavane na LNG, za drakonoviograni4eniq v emisiite, za ECA (emission controlled ares)...i t.n. nai-obi4am horata, koito sa vijdali korabi samo v burgaskiq zaliv po putq za sozopol da mi govorqt...po-zdravi ot norwegian epic!po temata...nali znaete koi kupuva i skriva ot pazara vsi4ki patenti za alternativno zadvijvane...big multinational corp's...i za6to!? za da ni revat posle
  • #50
    14 rate up comment 4 rate down comment
    samo vw ( преди 9 години )
    В Париж босът на VW AG каза още, че концернът с пълна сила се приближава до изпълнение на целта, която си е поставил 10 млн. продадени автомобила през 2014 г. Това е с цели 4 години по-рано от предварително планирането. Освен това най-големият производител в Европа през тази година отбеляза още едно постижение производството на 200-милионния си автомобил.
  • #49
    7 rate up comment 4 rate down comment
    морски ( преди 9 години )
    Das *** - преди да пишеш - прочети малко. Морския транспорт е най ефективен от гледна точка на количество товар пренесен на определено разстояние с даден разход на гориво. Отделно да не говорим че морската индустрия като цяло допринася за едва 3% от световните емисии на парникови газове. Не гледай че един кораб гори десетки или стотици тонове мазут на ден - също така пренася десетки и стотици ХИЛЯДИ тонове с този разход на ден.