IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus RC F излиза и като седан

Японците подготвят F версия и на по-големия GS

Lexus RC F излиза и като седан

Lexus RC F излиза и като седан
Купето RC F. Снимка: Lexus

Компанията Lexus подготвя два нови модела, които трябва да си съперничат с „напомпаните“ германски седани, съобщава Autocar.

Първият е GS, който ще получи допълнителна мощност, както и буква F към името си. А вторият ще е версия с 4 врати на показаното по-рано тази година купе RC F. И двата нови модела ще разчитат на един и същ мотор, познат от RC F. Това е 5.0-литров атмосферен V8, който обаче ще се предлага в различна версия за двете машини.

При по-големия седан GS F мощността на агрегата ще бъде увеличена от 477 до 510 к.с., докато при бъдещия седан RC F характеристиките му няма да бъдат променяни. Предвижда се „напомпаната“ версия на Lexus GS да се конкурира с BMW M5 и Mercedes-Benz E63 AMG, като ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Машината ще разполага с адаптивно шасито, предлагащо 4 режима на работа.

Четиривратият RC F от своя страна трябва да замени в гамата на Lexus седана IS F, като ще си съперничи с новото BMW M3 и бъдещия Mercedes C63 AMG. На по-късен етап японците предвиждат и пускането на открита версия на модела, която да конкурира новото BMW M4 Cabrio.

И двата нови автомобила на Lexus трябва да се появят на пазара през 2016 г. Засега няма яснота за цените им, но според неофициални информации GS F ще струва около 100 000 щатски долара.

 

Тагове: lexus gs lexus rc
0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 4 rate down comment
    trb ( преди 9 години )
    Чакам ви телефонните номера ...поне да Ви повозя на Лексус... да знаете по какво се прехласвате поне...че само със снимки е доста различно ;)
  • #23
    1 rate up comment 5 rate down comment
    trb ( преди 9 години )
    Бях го предвидил този отговор...за жалост ми падна батерията от тъпотии и чак сега ще ти отговоря с ФАКТ http://tribaleo.snimka.bg/other/tralqlq.663422.34003016 ...с нокията ;) ти нещо имаш ли да покажеш? май не... смях :)
  • #22
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Селянин с Нокиа ,каквито можеш да видиш само на село неговото мнение е без значение за баровците с Лексуси. Бедния голфаджия с Нокиа никой не го слуша.
  • #21
    6 rate up comment 8 rate down comment
    trb ( преди 9 години )
    като шофьор на лексус мога да ти кажа че е страшна тояга...пък ти си джафкай по форумите...;)
  • #20
    14 rate up comment 5 rate down comment
    до: trb ( преди 9 години )
    Не знам за интелекта на останалите, но твоят определено е на доста по-ниско ниво. Ти изобщо правиш ли разлика между сериен автомобил и тунингован такъв с ограничена бройка? Май не, нали щом даваш подобни *** примери. Тук моето момче си говорим за серийни коли. Всяко по-сериозно тунинг студио може да ти изкара кола с още по-добри характеристики срещу определена сума и не на последно място настъпаната жаба Порше струва двойно, а показателите му във всяко отношение са по-слаби.
  • #19
    8 rate up comment 1 rate down comment
    ди кат ( преди 9 години )
    Не ми се влиза в спорове, но дизела със 177 к.с. е лакомичък, но в разумни граници.Факт е, че колкото и да галиш *** под 6,9 -7 разход на междуградско си дава.Аналогични разходи имат и останалите двигатели от тази категория.
  • #18
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Дошо, трабанта пише за Порше 911 еРеС еди-кво-си, не Алди А4 ;) Несравними неща, но това е Порше отпреди ВАГ да ги погълне. Дали ще има още такива предстои да видим.
  • #17
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Още повече че Хонда S2000 е практически безпроблемен автомобил на фона на самозапалващите се Поршета. Та, всъщност немците са настигнали японците само на хартия, реално имат още да догонват докато се научат да изкарват тия литрови мощности от НАДЕЖДЕН мотор.
  • #16
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    trb, Хонда още през 99та вадеха подобна литрова мощност като тия Поршета от 2012-2013-та. При това без директно впръскване. Добър пример къде са немците и японците в технологично отношение. Както и да е, това от статията е тежък ГТ автомобил и му трябва повече въртящ момент в ниските обороти отколкото мощност, т.е. въртящ момент във високите. А похвалното е че Тойота все още прави атмосферни мотори - като звук и реакции са без заместител.
  • #15
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Нев ( преди 9 години )
    Ще се учудиш колко Поршета Кайен, включително Турбо Ес в БГ-то зареждат на газ станцията! :))Тъй наречените "батки" .