IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новата Skoda Fabia

Моделът е по-лек и по-икономичен от предшественика

Това е новата Skoda Fabia

Чешката компания Skoda разпространи първите официални снимки на новото поколение на модела Fabia, чиято премиера пред публика ще се състои на автосалона в Париж.
Това е новата Skoda Fabia
Новата генерация на Skoda Fabia е построена на платформата PQ26, която използва и обновеното Polo на Volkswagen, показано в началото на тази година. Благодарение на промените новата Fabia е отслабнала със средно 65 кг., като базовият модел тежи точно 980 кг.

Официална информация за размерите на модела все още не е разпространена, но по-рано бе обявено, че новото поколение ще бъде с 90 мм по-широко и с 30 мм по-ниско от предшественика.

Що се отнася до дизайна, той е заимстван от концепцията VisionC и е създаден в унисон с новите модели на марката. Интериорът остава загадка, но се очаква да предлага множество възможности за персонализация.
Това е новата Skoda Fabia
Новото поколение Skoda Fabia се задвижва от нова гама двигатели, отговарящи на стандарта Евро6. Това са 3- и 4-цилиндрови бензинови и дизелови двигатели, които вече познаваме от Volkswagen Polo.

Бензиновите предложения стартират с новия 1.0-литров MPI двигател, който заменя настоящия 1.2-литров. Новият мотор предлага 60 или 75 к.с., като и в двата случая въртящият момент е 90 Нм. По-мощните бензинови версии се задвижват от 1.2-литровия TSI двигател, достъпен с 90 или 110 к.с.

Гамата от дизелови мотори е представена от само един агрегат - 1.4-литров TDI, който заменя настоящите 1.2 и 1.6 TDI. Агрегатът е наличен в три версии - 75, 90 или 105 к.с., като предлага по-нисък разход на гориво от старите двигатели с аналогична мощност. Конкретни цифри не се посочват, но пък става ясно, че в края на 2015 година ще се появи екологичната Fabia Greenline, при която потреблението ще бъде едва 3.1 л/100 км - 82 гр/км. вредни СО2 емисии.

Всички подробности ще бъде разкрити в началото на октомври, когато ще се състои премиерата на модела.
Това е новата Skoda Fabia
Снимки: Skoda

Тагове: skoda fabia
0 от 500
  • #16
    7 rate up comment 4 rate down comment
    nikito_blend ( преди 10 години )
    jok, аз мога да се похваля с такова качество. Имам Mazda 3 BK на 6 години и до момента дори пластмасова щипка не съм сменил. Има я в потребителския тест драйв на сайта, може да я намериш.
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    гунчо гунчев ( преди 10 години )
    на който не му харесва да си купи колело а ЕШАР без седалка
  • #14
    7 rate up comment 8 rate down comment
    до Христо ( преди 10 години )
    Я помисли пак. Да не би наистина твоята Фабия да харчи 3.8, но на 50 км...:))) Те по каталог и дават с литър отгоре
  • #13
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    areeeeee дилърчетата на ваг пак са слънчасали хахахаххахаха - аре карайте си ги тея дървета - от шкодата по-голям *** НА ПЛАНЕТАТА НЯМА!!!!!!! огромно дърво е шкодата - мизерен смрадлив дървен ваген!!! само парите са му като на истинска кола ама после няма оттърване от тоя ръждофелник!!!!
  • #12
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Христо от Енина ( преди 10 години )
    А нашата Шкода фабиа стана на 4 години и 7 месеца, на около 35 000 км. 1200 куб.см , бензинов двигател 3 цилиндъра. Оборудването е ниво "амбиция" или нещо подобно, средно ниво.Икономична е,среден разход около 5 литра на 100 км.Минималния = 3,8 на 100 км. по магистрала със скорост около 90км/ч. В сервиза сменят само масло, филтри и 1 лампичка за къси светлини.Пожелавам на всички безаварийно пътуване и разумно шофиране .
  • #11
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Шкода е най-здравият автомобил от групата на Фолксваген, а в същото време - най-евтиният. Наистина цена/качество е добър автомобил. Но определено трябва да се замислят за разни дребни работи, че части, особено в интериора. Иначе отвън бива, все пак не е кола за 200 бона. Интериорът наистина ще е интересно да се види...
  • #10
    27 rate up comment 4 rate down comment
    jok ( преди 10 години )
    Фабиата ми стана на 5г. и 55000км , който иска да вярва, боли ме , но една скапана крушка за мигач не съм сменил. Единствено една пластмасова щипка за щората на багажника се счупи, толкоз. Сега да видя кой може да се похвали с такова качество. Цената и беше 19800 с доста екстри. Цена/качество няма по-добър вариант.
  • #9
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Хондю ( преди 10 години )
    Селски таралясник е само твоя оризарски *** на име Цивик и подобните му!!!
  • #8
    18 rate up comment 4 rate down comment
    гунчо гунчев ( преди 10 години )
    Когато ще можете да си я купите ще стане супер, ама чак след десетина години хахаха.....
  • #7
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Simpatico ( преди 10 години )
    досущ като полото, никаква разлика..