От къде ги излъга тези 10 000 продадени Тойоти не знам:Between 2010 and 2013, Toyota will be introducing over 100 FCHV-adv vehicles to "universities, private companies and government agencies as well as government agencies in both California and New York."
Toyota FCHV-adv: Zukunft aus dem Baukastenзо Тойотите на горивна клетка от 1996 г.На английскиToyota's Role In Developing Fuel Cell Hybrid Vehicles (FCHV) ... 1996. ToyotaОт 2002 г. имат 10 000 бр. продадени в САЩ и Япония с горивни клетки.Имат направени много и продадени автобуси също.Така,че това,че някой не знае нещо не означава,че не е така.А водородните автомобили на БМВ и Мерцедес са на съвсем различен принцип и нямат общо с тези на Тойота.Японските са много ефективни и много по-добри.
Въобще не мога да разбера какво има да се сравнява между БМВ, МЕРЦЕДЕС и АУДИ от една страна и японските коли от друга!Все едно да сравняваш жребец с муле!
Плиткоумен неграмотен гоуфаджия, дадоха ти линк към тамън 2 статии в различни издания. Ама си толкова *** че след малко на черното бяло ще кажеш като не ти изнася нали? Кво си мислиш че хората са си правили 20 години оригами и за 5 мин ще извадят сериен автомобил със алтернативно гориво? А може би искаш всеки ден рапорт да ти дават? Счупи *** просто мойто момче.
Какво правят Европейците ли? Правят най-добрите коли в света. В цял свят знаят че Европа е меката на автомобилите. Тук е измислен автомобила и тука е развит. Да има много масовки от други марки тип ширпотреба, но те са далеч от Европейските марки. Като,Koenigsegg,Зонда,Ферари,Мазерати,Ламборджини,Порше,Астън Мартин,Бентли,Бугати,Ролс Ройс,Мерцедес,БМВ,Ауди,Лотус,Сааб,Ягуар, Волво... Това са марки етолан в цял свят,
До малоумният анонимен ***, да ти преведа с 2 думи това дето си го дал:Тойота работи по тази технология от 1992 и има план да пусне прототип 2015.Това да работиш по една технология и да пуснеш прототип са в коренно различни неща.