Не забравяйте, че сътрудничеството им с БМВ беше точно за тази цел. БМВ се усъвършенстват в хибридите, а Тойота във водородните технологии. Интересно как Тойота от преди 20 години имала водородни автомобил. Я ми дайте връза да прочета аз, че нещо не ви вярвам! Не плюя по марката, ама вие се наакахте! Или връзка от доказан сайт, или спрете да лъжете!Та в крайна сметка е най-важното и БМВ и Тойота да се усъвършенстват и да продават повече. Нали това им е целта?А накрая ние печелим нещо ново!
Хюндая е SUV за това е е малко по-тромав. Това плашило на Тойота е лек амтомобил. Ти правиш ли разлика? Или може би очакваш тройката на БМВ с един и същи двигател да ускорява като Х3. Хюндай много отдавна изпревари Тойота и хибридите им са по-добри и по-икономични.
Тойота има автомобили и работещи модели на водород от преди 20 г. когато ХуйДай нямаха собствени ДВГ,а копуваха такива от японците.Така,че с евтините си номера вземи се скрии!И ако не си забелязал Тойотата ускорява за 10 сек до 100,а ХуйДай за 12,5.И между двете разработки на двете компании няма нищо общо освен,че ще се движат на водород.
Като прочетох характиристиките се обедих че Японците са изкопирали водородния двигател на Хюндай. Същите конски сили всико същото. Само където Хюндая от 2години се продава и обикаля по улиците а Тойота догодина.