IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru опроверга спирането на BRZ

Лично президентът на Fuji Heavy Industries съобщи, че ще има ново поколение на модела

Subaru опроверга спирането на BRZ

Subaru опроверга спирането на BRZ
Настоящото поколение BRZ. Снимка: Subaru

Subaru BRZ ще има следващо поколение, съобщава Automotive News, като опровергава появилата се през миналия месец информация, която гласеше, че партньорството между Toyota и Subaru няма да бъде продължено.

Авторитетното издание цитира Ясуюки Йошинога, президент на компанията Fuji Heavy Industries, която притежава автомобилната марка Subaru. Японецът е категоричен, че BRZ ще има следващо поколение и то ще бъде създадено отново в партньорство с Toyota.

Това означава, че проектът за общ спортен автомобил на Toyota и BMW няма да засегне бъдещето на Subaru BRZ и Toyota GT 86. Автомобилът на Toyota и BMW ще бъде по-скъп и по-мощен, а BRZ и GT 86 ще продължат да съществуват като по-достъпно предложение.

Още през следващата година ще видим обновените версии на BRZ и GT 86. Очаква се моделите са получат както обновен дизайн, така и оптимизиран мотор, който ветряно ще предлага по-висока мощност. Възможна е появата и на нови специални версии. Следващите поколения на BRZ и GT 86 ще бъдат факт след около три години.

Тагове: subaru brz
0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Може пък да не си измисля човека, аз съм чел какви ли не неща в нета. Купува си чисто ново субару и двигателя се чупи на 1000км. собственика в потрес, тъй като е пазил двигателя, защото не я настъпвал, тъй като още се разработвал двигателя и си пазел колата с перспектива да я кара много години.
  • #6
    20 rate up comment 9 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Стояне, не си измисляй градски легенди, да зявиш че Субару е трошка, те издва изключително ясно, просто никога не си имал такава кола :) Толкова съм доволен от аутбека си, че изобщо не виждам алтернатива за друга кола и марка, освен отново аутбек, колкото и да съм го мислил.
  • #5
    13 rate up comment 23 rate down comment
    Стоян ( преди 9 години )
    За тези, които пишат минуси в долният ми коментар, ще се обоснова:Субару-2 литров мотор 150 к.с. Няма такъв мъртвец! Едвам набира мъртвеца, но харчи все едно карам Порше 300к.с. Легендите, че било здраво ги оставете в миналото. Абсолютна трошка-перманентно. Интериор-евтин и нищо не е там, където би трябвало дЧасти...части просто няма! Всички дилъри работят с поръчки и се чака по месец за нещо елементарно. А цените на частите....е тук вече е черешката. ПЪЛНО БЕЗУМИЕ!!!НИКОГА ПОВЕЧЕ СУБАРУ! ХАУ
  • #4
    11 rate up comment 23 rate down comment
    Стоян ( преди 9 години )
    Само който някога е имал нещастието да кара този прехвален дарак Субару, знае какво дърво е изял! Щастлив съм, че се отървах! НИКОГА ВЕЧЕ!!!
  • #3
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Първоначалният засилен интерес и отличните продажби, на които се радват "близнаците" Toyota GT 86 (горната снимка ) и Subaru BRZ (долната снимка) може да не продължи дълго. Причината е, че много от клиентите на тези два нови спортно ориентирани автомобила имат сериозни проблеми с тях. Базовата версия стартира от 64 550 лева и съвсем не съответства на множеството жалби от собственици на модела по света. Много от притежателите на Toyota GT 86 и Subaru BRZ се оплакват, че двигателят не работи равномерно гасне на празни обороти. Японците излязоха с официално становище по проблема, като според тях това се дължи на електрониката и е съвсем нормално в първите километри на автомобила. Жалбите обаче продължиха и Toyota и Subaru прибегнаха до нов прийом. Те започнаха пренастройка на електронния блок на колата или замяната му с нов, което зависи от това на колко километра е автомобилът. Проблемът обаче не беше решен и продължава да е на дневен ред.Потърпевши се оплакват, че въпреки смяната на електронния блок загасването на мотора продължава и настояват, че проблемът е механичен. На този етап обаче двете японски марки не променят становището си и твърдят, че механична неизправност в двигателя няма.
  • #2
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тези "информации и новини" знаем от къде идват. Естествено, че няма да спрат най-малко задържания се модел в шоурумовете. Немската пропаганда да се вихри с пълна сила. С такива методи и средства китайско /немските оризаро/вурстове са решили да стават производители номер 1. Жалки и комични са...
  • #1
    7 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Надявах се повече да не се прави този кашон,но уви...