IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru опроверга спирането на BRZ

Лично президентът на Fuji Heavy Industries съобщи, че ще има ново поколение на модела

Subaru опроверга спирането на BRZ

Subaru опроверга спирането на BRZ
Настоящото поколение BRZ. Снимка: Subaru

Subaru BRZ ще има следващо поколение, съобщава Automotive News, като опровергава появилата се през миналия месец информация, която гласеше, че партньорството между Toyota и Subaru няма да бъде продължено.

Авторитетното издание цитира Ясуюки Йошинога, президент на компанията Fuji Heavy Industries, която притежава автомобилната марка Subaru. Японецът е категоричен, че BRZ ще има следващо поколение и то ще бъде създадено отново в партньорство с Toyota.

Това означава, че проектът за общ спортен автомобил на Toyota и BMW няма да засегне бъдещето на Subaru BRZ и Toyota GT 86. Автомобилът на Toyota и BMW ще бъде по-скъп и по-мощен, а BRZ и GT 86 ще продължат да съществуват като по-достъпно предложение.

Още през следващата година ще видим обновените версии на BRZ и GT 86. Очаква се моделите са получат както обновен дизайн, така и оптимизиран мотор, който ветряно ще предлага по-висока мощност. Възможна е появата и на нови специални версии. Следващите поколения на BRZ и GT 86 ще бъдат факт след около три години.

Тагове: subaru brz
0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 9 години )
    До Препатил: Аз съм от Пловдив и приятел ми прави Легасито - той ми поддържа колите. Караме го вече 11 години като навремето нямаше такива в Пловдив. Запали ме по Субару именно той като ми е давал много пъти да карам неговото Леоне, което в момента направи на бъги. То пък е на повече от 30 години. Както ми обясни определено нямаш лесно решение на проблема. В Бургас няма ли добри майстори на марката?
  • #26
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Препатил ( преди 9 години )
    Мисля , че има - всеки път когато вдигне по-висока скорост , респ. - обороти на двигателя / автоматична ск. кутия/ - после отказва да пали. Запалва след часове изчакване на 12-15-ия път...Всеки път е така...Затова мисля , че има връзка При умерено каране - до към 90 км/ч и избягване натоварването на двиг. на високи обороти - няма проблеми...
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Препатил очевидно имаш проблем с колата, но не бива да обобщаваме, че всичките субарута са калпави и т.н. нали? Още повече, имайки в предвид колко много доволни собственици има между, които съм и аз :). Между другото мислиш ли, че има връзка между скоростта с която си се движил предният ден и днешният отказ да запали? Не се заяждам просто давам лек повод за размисъл.
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Препатил ( преди 9 години )
    Кико , намери точната дума- "карък" съм си! Много си прав - така си е. На всичкото отгоре - колата ми я пробута приятел. Майстори може и да има - ама в София , а аз съм в Малко Търново - тука я гледат като извънземно. Някой да каже - защо ми прави такива номера.Ето - оня ден я настъпах здраво / над 120 км./ч/ и днес пак отказва да пали...Къде ли е проблема?!?...
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 9 години )
    До Атанасчо:Нещо не мога да ти хвана мисълта. По-конкретно може ли?Последните 2 коментара са с достатъчно доводи, а в твоите само клишета.До Препатил: значи трябва да си голям карък, но вече има достатъчно информация за добри монтьори на марката. Без такива наистина си прецакан.
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много се отклонихме от темата, но все пак да добавя. Повечето препатили собственици са с коли незнам си коя ръка. Естествено, че като купиш кола, която не е поддържана ще се видиш в чудо. Специално по старият мотор 2.5 имаше склонност да духва гарнитурата и да прегрява. Нещо, което е оправено с годините и не се наблюдава при 2.0 бензиновият мотор. Но човек като не се е интересувал или имал не знае и казва всичките са така. Частите не са евтини,но не по-скъпи от ориг части на някой премиум :).
  • #21
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Препатил ( преди 9 години )
    напълно го разбирам Стоян. Също имам Субару - двигател 2.5 , Легаси... разплака ме тая кола, ремонти , хиляди левове разходи, гълта бензин като стар ЗиЛ, нямам идея и как да се отърва, ясно ми е че въпросния екземпляр просто е бил съсипан - все пак е втора ръка, частите действително са голям проблем - наистина се чака и са доста скъпи , постоянно дава дефекти - в момента - също. Не понася скорости над 120км/ч - после не иска да пали. Майстори , които разбират на този боксер - също няма...
  • #20
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Атанас ( преди 9 години )
    Пак съм Аз.....като гледам в БГ какви subaru карат и колко/изключвам няколкото гъзараот София,които имат пари,и донякъде зная къде е истината при автомобилиране.....останалото е ля, ля,ля...масово ви идват от Швейцария,и всички са карани от бабички и инвалиди и са на около 67001километра...????!!!!!
  • #19
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Атанас ( преди 9 години )
    Имам 2 от марката...Impreza i Legasy...мама кара едното/в usa...бабичките са най големите почитателки на марката..дъщеря ми има по горния клас...и затова женами се принуди,и кара BMW xDrive...само заради четворката....който е карал такъв абтомобил.....моля моля....пак такъв кара.другото е въздишки пи списания...погледнете другите ми писания...и миля без анонимни посрери....само истината....не боли!
  • #18
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Кико ( преди 9 години )
    Стояне, точно за боксердизела ли пишеш, че е мъртвец?Сега вече наистина всички ще ти се смеят!!!Това е един от най-икономичните двигатели в класа си, а максималния му въртящ момент си е предостатъчен - 350 Нм при 1 800-2 400 об/минЕдинствено съм съгласен с теб, че при 3тата версия Аутбек е тесничко, но точно това оправиха в 4тата 2008-2014.Друго, което се сещам, че наистина може да имащ такъв автомобил, но в никакъв случай не си го купил нов, че да се оплакваш от споменатите проблеми.