IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бъдещето на Toyota Avensis е под въпрос

Японците подготвят нов хибриден седан в този сегмент

Бъдещето на Toyota Avensis е под въпрос

Компанията Toyota в съвсем кратки срокове ще реши бъдещето на модела Avensis, като е твърде вероятно той да бъде спрян от производство. Това съобщи шефът на европейското подразделение на японския производител Дидие Леруа пред Autocar.
Бъдещето на Toyota Avensis е под въпрос
Топ мениджърът призна, че Avensis не е включен в списъка с модели на Toyota, които ще се предлагат и в хибридни модификации. В този списък влизат автомобили на марката, които до 2020 г. трябва да излязат на пазара и като хибриди.

„Не предвиждаме хибриден Avensis и това е факт. В същото време обаче планираме през следващите 5 години да пуснем хибриден седан със същите размери. Предстои ни да вземем много важно решение – дали в Европа компанията ни ще предлага модел от категорията на Avensis или не. Причината е, че конкуренцията на континента в този сегмент е доста силна, а пазарът е слаб“, коментира Леруа.

Статистиката показва, че в Западна Европа сегментът на седаните със средни размери продължава да се стеснява. За миналата година са продадени 500 000 такива автомобила, докато през 2011 г. бройката е била над 800 000.

От Toyota съобщиха още, че в плановете на компанията не влиза създаването на отделна марка, под която да се произвеждат и продават спортните модели на компанията, изработени от поделението TMG (Toyota Motorsport GmbH).

„Не се надявайте, че в близките 5 години ще намерите автомобили под марката TMG в някой от дилърските ни центрове. Няма шанс да се случи подобно нещо. Няма да има и спортна версия на Lexus LS, за която се говори от известно време“, коментира един от търговските директори на Toyota - Роб Люпен.

Снимка: Toyota

 

Тагове: tmg toyota avensis
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ей, много знаете... в момента Camry покрива Евро 4 за вредни емисии и затова не се продава в ЕС, където от догодина влиза Евро 6. За сметка на това се продава свободно в Русия и Украйна, където няма такива строги изисквания, но пък там дизели не се продават, или поне Toyota не продава, с изключение на Land Cruiser V8. Ако не вярвате за емисиите, свалете си каталога от руския сайт на Toyota. И да, много хубава кола е, но с тези емисии няма как да се продава в ЕС.
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Камри ( преди 9 години )
    Камри не покривало Евро 6!?!?!Хайде бе! Я погледни какви са им емисиите и после погледни на немските конглокенти какви са! Просто ги разбиват от всякъде по разход на гориво и хибридни технологии. Направиха голяма грешка Тойота, като не вкараха Камри в Европа. Голяма. С този Авенсис задоволяват едиснтвено нуждите на европейските скръндзи за които по-хубаво и евтино от канцерогенен дизел няма. Камри е хем голяма и удобна кола, хем е най-икономичната в класа си и не е толкова скъпа.
  • #12
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Чичето ( преди 9 години )
    "Камри няма как да се предлага в страните от ЕС, защото не може да покрие Евро 6 изискванията."Камри покрива американските стандарти за емисии, които са по-стриктни от ЕУРО6, и то от 2004-та насам.
  • #11
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Еййй, като мухи на "мед" налитате брей. Някой из***е нещо и вие - атакааа ;) Тва фенщината е гоуема раута ;)
  • #10
    2 rate up comment 10 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 9 години )
    Какво толкова.Дори ще е добре за Тойота.Все пак един модел по-малко за отзоваване.
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Така, понеже изчетох куп глупости - ще има нов Avensis в средата на 2015, с нови двигатели Евро 6, както и изцяло променена визия.Камри няма как да се предлага в страните от ЕС, защото не може да покрие Евро 6 изискванията.
  • #8
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 9 години )
    За Авенсис - нормално е да мислят за спиране на този модел, тъй като при общ пазар в Европа от всички конглокенти около 500 000 бр е смешна цифра. Автомобила дори и 10% пазарен дял да има пак не си заслужава да се разработва нов модел. От 3-4 години в Тойота се говори, че по-вероятно е да се внася Камри отколкото да се създаде нов Авенсис.Що се отнася до Приус само ще кажа, че годишните продажби на модела са много близо до 1 млн, което означава че продажбите му не падат, а напротив.
  • #7
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бъдещето на Авенсис е ясно,марка номер 1 в света.Обаче жалките кавали от *** май нямат никакво бъдеще.Такива долни селяни като тях скоро ще са в канала.
  • #6
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Авенсис е модел разработен и направен само за Европа. Да го спират по-добре и да пущат Камри, което е много по-кола от Авенсиса. Камритата имат и много добри хибридни версии, по-големи, по-мощни, по-комфортни, по-здрави и по-удобни с мощни 6-цилиндрови мотори. Съмнявам се обаче. Ако спрат Авенсиса то ще е главно заради новите европейски еконорми, които толерират някой производители, макар, че Тойота са най-зеления производител на коли в света.
  • #5
    9 rate up comment 6 rate down comment
    doc ( преди 9 години )
    Toyota se razviva i shte se razviva,a vw shte broyat gargite!