IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще има Lexus IS200 с турбо мотор

Седанът ще получи двигателя от кросовъра NX, но с различна мощност

Ще има Lexus IS200 с турбо мотор

Американското подразделение на Lexus регистрира в местното патентното ведомството марката „IS200t“, което е явен знак, че компанията планира пускането на пазара на седана IS с 4-цилиндров бензинов турбо-мотор с обем 2.0 литра, съобщава Motor Authority.
Ще има Lexus IS200 с турбо-мотор
Същата добавка към името си неотдавна получи новия кросовър Lexus NX, чийто двигател ще задвижва и седана. Това е 4-цилиндров агрегат с турбо и директно впръскване на горивото D-4S, система VVT-I и интегриран в  цилиндровата глава изходящ колектор с водно охлаждане.

При Lexus NX агрегатът развива 238 к.с. и 350 Нм въртящ момент. Очаква се при IS200t мощността на двигателя да бъде увеличена, но все още не е ясно с колко точно.

Не се знае също така каква ще бъде предлаганата като опция за IS система за задвижване на четирите колела, но се очаква тя да бъде различна от тази при NX200t.

Според сведенията модификацията IS200t ще измести от гамата на модела версията IS250, която разчита на атмосферен V6 с обем 2.5 литра и мощност 208 к.с. (250 Нм въртящ момент). Има все пак вариант и този двигател да остане, но да се предлага само на някои пазари.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus is lexus nx
0 от 500
  • #14
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    А относно кой какво прави икакво иска...Ами те Лексус не искаха турбо, БМВ не искаха 4х4, а пък аз не исках да карам Мерцедес, ама в момента аз карам W140, Лексус имат турбо и БМВ яко продават Х-драйв! То хората сме така по природа - не искаме, не искаме и накрая - ах, колко хубаво било! :D
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ето примери - Supra, Gt3000, GTR и т.н. - все спортни машини наскочили времето си. От италианските - lancia delta integrale, S4, fiat 2.0 20v - 220к.с. сериен модел от 90-те. По това време немците имат 1.8 турбо и то доста късно изкаран двигател с 150 к.с. и следващата модификация май 180... Хич не са пионери в турбото немците.А че се постига сега добър респонс се постига, но на по-висока цена и повече пари за поддръжка - това е причината да не се правят толкова турбо авт. още пред 90-те
  • #12
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Защо плюете по колата, като не сте я карали? Аз я карах! Да, супер количка! Да, вози по-добре от C-class на Мерцедес, за 3-ка на БМВ да не говорим. Не ми хареса цената, обаче! Хибрида беше 94 000 лева с всички есктри. Не, че нещо, ама БМВ 5 или E-class на 1 година с 4х4 и всички екстри идвад под 90 000 лева, а са по-голям клас. В смисъл - скъпичка е. Иначе вози доста добре, пъргава е, има някаква имитация на звук на Ламбо от колоните и е с много директно управление. Не ми хареса как спира.
  • #11
    4 rate up comment 9 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    ПП 1.4 TSI е от 2005 година (преди 9 години) и е мнотиран в Golf 5Нямам достатъчно познания да споря кой първи слага турбо на малки двигатели.
  • #10
    8 rate up comment 12 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    ***имат модели от 80те и 90те, които са с по-добри параметри от модерните двигатели на немците. ***Дай примери.При турбо моторите по ТРУДНО се постига добър респонс спярмо атмосферките, но се постига.А иначе няма значение кой първи е почнал да слага турбо на малките мотори - не съм защитник на немците. Ясно е обаче, че не са Японците, без да отричам техните постижения.
  • #9
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пич японците много добре познават турбото - имат модели от 80те и 90те, които са с по-добри параметри от модерните двигатели на немците. Въпроса е ,че японците за спортни нужди предпочитат атмосферните двигатели - те са доказано с по-добър "респонс", както и по-евтина поддръжка. Турбото масово навлиза през последните години, заради еко нормите главно. А иначе ФИАТ отново бяха първите, които още преди около 6-7++ години пуснаха малки турбо мотори - 1.4 после и 1.0 с турбо, а не немците.
  • #8
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тука някой е огъвал ламрини самоцелно - без никаква логика и смисъл. Азиатска нелепица и кич. И с тия изрязаните дневни светлинки е като евтин гаражен тунинг.
  • #7
    10 rate up comment 9 rate down comment
    KLASIKA ( преди 9 години )
    Линга ,линга,линга.....,престарали са се с тази форма-ЛИНГАВА Е !!!!-каквото и да значи това .....,но такива асоциации ми навява........
  • #6
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам ,ама с тая решетка направо са прецакали колата,точно с тази форма във средата никак добре не изглежда,
  • #5
    14 rate up comment 12 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    Също така японските привърженици дълго ни обясняваха как турбо двигателите не ставали за нищо и затова лексъс били с атмосферки. От тази статия разбирам, че Лексъс са разбрали предимствата на турбото с около 20 години закъснение.