IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Subaru Levorg стартира от 26 180 долара

Моделът ще се предлага с два бензинови турбо мотора

Subaru Levorg стартира от 26 180 долара

До миналата година Subaru Levorg бе само концептуален модел, но вече е готова неговата серийна версия. Продажбите на комбито ще стартират в Япония на 20 юни, като началната цена е 26 180 долара.
Subaru Levorg стартира от $26 180
На родния си пазар моделът ще се предлага с два бензинови турбо мотора – 1.6 DIT с мощност 170 к.с. и 250 Нм, и 2.0 DIT с 300 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Средният разход на първата версия е 5.75 л/100 км, а на втората – 7.58 л/100 км. Скоростната кутия е само една – вариатор, а задвижването е към четирите колела.

Теглото на автомобила в зависимост от мощността е между 1520 и 1560 кг. Дължината на комбито е 4690 мм, а разстоянието между двете оси – 2650 мм, което със 100 мм по-малко от това при новите Legacy и Outback. Широчината на Levorg е 1780 мм, а височината – 1465 мм.
Subaru Levorg стартира от $26 180
Окачването на новия модел е почти идентично с това на новите поколения на Outback и Forester – отпред е McPherson, а отзад – многоточково. Като цяло конструкцията на Levorg е максимално приближена до тази на останалите модели от гамата на японския производител.

Японците позиционират автомобила като напълно нов модел. Самото име Levorg представлява съкращение от LEgacy reVOlution touRinG. Очакваше се, че машината ще представлява комби от семейството Impreza, но фактически тя е заместник на по-голямото комби Legacy. В крайна сметка резултатът е автомобил, който се позиционира между два пазарни сегмента.
Subaru Levorg стартира от $26 180
Всички версии на Levorg, с изключение на базовата, са оборудвани със системата EyeSight3, която предлага наблюдение около автомобила с камери и разпознава стоповете на движещия се отпред автомобил. Именно заради поставянето на тази система за безопасност пускането на модела на пазара бе отложено за месец юни.

Снимки: Subaru

Тагове: Subaru Levorg
0 от 500
  • #35
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Остави ,ги тези с Приусите и елекричките,то е ясно колко са икономични,няма що,а с електричката-тръгваш за морето и на Филибето майна спираме на бензиностанцията за 7-8 часа да заредиме ГСМ-*** ,че тоци бегали,баси и практичните коли,еми купете си Примуси и Електричарки,като толкова сте големи професори.
  • #34
    7 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    С екстремисти не може да се спори.Предлагам ти да вземем мойта кола и да отидем до ТМ Ауто от където да вземе за тест един Avensis с идентичен двг. После ще можеш да си кажеш мнението.@Вариатор- Приуса го изключваме защото неговата ск. кутия няма общо с другите вариатори.Явно не си карал друго освен вариатори щом говориш така - те са много мудни при изпреварване и затова казвам, че са зле на извънградско където често се налага рязко ускорение. При постоянна скорост и наклон-няма разлика
  • #33
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до: autoenthusiast ( преди 11 години )
    Всеки модел има изложени в техн.хар.децибелите,които се чуват при определена скорост.Та къде видя,че са по-добре шумоизолирани ВАГените?Я пак провери хубаво и сравнявай!За скърцането на VW и Skoda също мамиш.Абе те АБ за Гоуфа написаха,че скърцал и хлопал на теста,пък смятай след 1 г.как е.За Skoda да не говорим.Там е голяма мъка.Качи се на което и да е такси Skoda и ела да си говорим.Качеи се и на зелено такси!Там е гробна тишина.По-тиха кола от Приус в града може да бъде само електричка.
  • #32
    9 rate up comment 3 rate down comment
    до: autoenthusiast ( преди 11 години )
    Колкото повече пишеш,толкова повече глупости чета.Значи викаш премиумите са по-леки,така ли?Голяма глупост е това.В премиума има повече екстри,които тежат.Японките не са по-тежки по принцип,а напротив,въпреки,че са пълни с екстри още в базата.При немските аналози повечето екстри ги няма и колата е гола,като пушка и от там могат да спестят някой кг.За шумоизолацията няма да коментирам,защото също е голяма глупост.Всеки модел има изложени децибелите,които се чуват при определена скорост.
  • #31
    7 rate up comment 2 rate down comment
    вариатора ( преди 11 години )
    Кашкай,Джаз и в момента Приус.Така,че специално за вариаторите някой да ми казва нещо е малко да продава на краставичар краставици.Изказването ти: Вариатора е ОК за щатите където карат само по магистрали, за европа по скоро не.е пълна глупост и издава непознаването ти на тази СК.Ако беше запознат и карал вариатор,никога нямаше да го напишеш.Който е карал знае много добре,че последното място за вариатора е точно пък магистрала.Най-добрите качества се проявяват в града и на извънградско.
  • #30
    6 rate up comment 9 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    И VW и Skoda не скърцат след една година - гарантирано. Също така ти гарантирам, че VW Passat е много по добре шумоизолиран от Всички съответни японки.
  • #29
    6 rate up comment 2 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Не си съвсем прав. При премиумите още повече се пести тегло по много причини (вкл. и да компенсира повечето изолация)Ето и съответното AUDI Audi - A3 Sportback (8V) - 1.8 TFSI (180 HP) AT - 1255 kg.Изтоник Autodata.
  • #28
    6 rate up comment 2 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    И още нещо теглата описани по долу са с 1 пътник собственото тегло се получава като извадиш 75 кг. (ако не се лъжа) от тези тегла.
  • #27
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пич не сравнявай теглото на VW и Шкода с нормалните автомобили. оборудването, пластмасите, звукоизолацията, и т.н. всичко това тежи. Затова и луксозните автомобили тежат с по 200-300кг. над автомобилите със същите размери. Няма как да набуташ кожи, по-добра изолация на вратите и много подобни елементи и да тежиш колкото автомобилите, който скърцат след 1 година и имат луфтове навсякъде.
  • #26
    6 rate up comment 4 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Трудно може да се каже коя ми е любимата марка, но ако говориш за VW - и приемем, че това субару е в класа на Golf (идентично междуосие)то с този двигател теглото на Golf е 1270 за ръчката и 1290 са DSG. Ако го сравним с по големия междинен модел (в групата) Octavia - то теглата са 1,255 и 1,265 за DGS, комбито е + 18 кг.