IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Subaru Levorg стартира от 26 180 долара

Моделът ще се предлага с два бензинови турбо мотора

Subaru Levorg стартира от 26 180 долара

До миналата година Subaru Levorg бе само концептуален модел, но вече е готова неговата серийна версия. Продажбите на комбито ще стартират в Япония на 20 юни, като началната цена е 26 180 долара.
Subaru Levorg стартира от $26 180
На родния си пазар моделът ще се предлага с два бензинови турбо мотора – 1.6 DIT с мощност 170 к.с. и 250 Нм, и 2.0 DIT с 300 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Средният разход на първата версия е 5.75 л/100 км, а на втората – 7.58 л/100 км. Скоростната кутия е само една – вариатор, а задвижването е към четирите колела.

Теглото на автомобила в зависимост от мощността е между 1520 и 1560 кг. Дължината на комбито е 4690 мм, а разстоянието между двете оси – 2650 мм, което със 100 мм по-малко от това при новите Legacy и Outback. Широчината на Levorg е 1780 мм, а височината – 1465 мм.
Subaru Levorg стартира от $26 180
Окачването на новия модел е почти идентично с това на новите поколения на Outback и Forester – отпред е McPherson, а отзад – многоточково. Като цяло конструкцията на Levorg е максимално приближена до тази на останалите модели от гамата на японския производител.

Японците позиционират автомобила като напълно нов модел. Самото име Levorg представлява съкращение от LEgacy reVOlution touRinG. Очакваше се, че машината ще представлява комби от семейството Impreza, но фактически тя е заместник на по-голямото комби Legacy. В крайна сметка резултатът е автомобил, който се позиционира между два пазарни сегмента.
Subaru Levorg стартира от $26 180
Всички версии на Levorg, с изключение на базовата, са оборудвани със системата EyeSight3, която предлага наблюдение около автомобила с камери и разпознава стоповете на движещия се отпред автомобил. Именно заради поставянето на тази система за безопасност пускането на модела на пазара бе отложено за месец юни.

Снимки: Subaru

Тагове: Subaru Levorg
0 от 500
  • #15
    20 rate up comment 4 rate down comment
    вариатора ( преди 11 години )
    Май нищо не разбираш от вариатори.Вариатора се е утепал за Европа.Най-доброто на вариатора е да го караш в град и извън града.На магистрала не толкова.Друг е въпроса,че закостенялото и консервативно мислене на европейците не им позволява да карат нещо различно от ръчка или в най-добрия случай автоматик.Вариатора обаче е много по-добър и от двете,когато става на въпрос за НЕспортен автомобил.Евтин е,надежден,евтина подръжка,няма тласъци защото няма предавки и щади много мотора.
  • #14
    15 rate up comment 11 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Субару ги уважавам като марка, но конкретно към този модел имам малко забележки:1. Голям външен габарит и малко междуосие (като на компактен модел, че и по малко). Това определено ще се отрази на пътното поведение и ще е теснотия на задните седалки.2. Вариатора е ОК за щатите където карат само по магистрали, за европа по скоро не.3. Тегло от над 1500 кг. е страшно много за днешните разбирания. В този клас колите са с около 200 кг. по малко.
  • #13
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Почнах да чета статията с интерес, но при споменаването на "вариатор" Субару ме загубиха.
  • #12
    27 rate up comment 1 rate down comment
    Знайко Всезнайков ( преди 11 години )
    Да но тук идва на двойна цена! ще започва от поне 60 000лв. Помнете ми думата!
  • #11
    33 rate up comment 7 rate down comment
    гнила Европа ( преди 11 години )
    Субаруто е просто трепач. Много, много радва. Направили са го супер. Неприятното ще е че в прогнилата, корумпирана и из*разчена Европа със спечелили травестити на Евровизия ще дойде на двойна цена. Това е така, защото същата Европа мисли за ВАГ и други трошки, а не за жителите си, които искат да карат екологични, надеждни и здрави японски автомобили. САЩ са пример как се прави политика и икономика. Независим пазар на който всеки може да продава без да го цедят и ако е добър ще успее.
  • #10
    34 rate up comment 2 rate down comment
    До едо ( преди 11 години )
    В Щатите варинта със 300 коня може да се купи за 27850 доларес! Все още не се сещам за германски еквиалент, който да предпочета на тази цена, без да правя компромис с качествата на едно от най- добрите четворни задвижвания в света и надежността на автомобила като цяло!
  • #9
    36 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Едо, Субару отдавна не се предлагат без климатик или лети джанти серийно! Това не ти е кожодерски германски премиум!
  • #8
    13 rate up comment 17 rate down comment
    едо ( преди 11 години )
    Хаха, тоя пък си мисли че вариантът с 300 коня ще е 26000 доларес. Герой, за тая цена получаваш в най-добрия случай малкия двигател, и сигурно ще е на стоманени джанти и без клима, 300 коня версията ще е поне 40 хилки.
  • #7
    33 rate up comment 4 rate down comment
    До Дърваруфена ( преди 11 години )
    Дървена главо, а кои германски премиумен вагенщай например ти прелага дръвце в интериора си за 26 000 долара, със 300 коня и четворно задвижване, че нещо не се сещам?Май си от ония дървари, дето приказват само да се намират на приказка!
  • #6
    13 rate up comment 5 rate down comment
    едо ( преди 11 години )
    Земи тоя вариатор.