IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Subaru Levorg стартира от 26 180 долара

Моделът ще се предлага с два бензинови турбо мотора

Subaru Levorg стартира от 26 180 долара

До миналата година Subaru Levorg бе само концептуален модел, но вече е готова неговата серийна версия. Продажбите на комбито ще стартират в Япония на 20 юни, като началната цена е 26 180 долара.
Subaru Levorg стартира от $26 180
На родния си пазар моделът ще се предлага с два бензинови турбо мотора – 1.6 DIT с мощност 170 к.с. и 250 Нм, и 2.0 DIT с 300 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Средният разход на първата версия е 5.75 л/100 км, а на втората – 7.58 л/100 км. Скоростната кутия е само една – вариатор, а задвижването е към четирите колела.

Теглото на автомобила в зависимост от мощността е между 1520 и 1560 кг. Дължината на комбито е 4690 мм, а разстоянието между двете оси – 2650 мм, което със 100 мм по-малко от това при новите Legacy и Outback. Широчината на Levorg е 1780 мм, а височината – 1465 мм.
Subaru Levorg стартира от $26 180
Окачването на новия модел е почти идентично с това на новите поколения на Outback и Forester – отпред е McPherson, а отзад – многоточково. Като цяло конструкцията на Levorg е максимално приближена до тази на останалите модели от гамата на японския производител.

Японците позиционират автомобила като напълно нов модел. Самото име Levorg представлява съкращение от LEgacy reVOlution touRinG. Очакваше се, че машината ще представлява комби от семейството Impreza, но фактически тя е заместник на по-голямото комби Legacy. В крайна сметка резултатът е автомобил, който се позиционира между два пазарни сегмента.
Subaru Levorg стартира от $26 180
Всички версии на Levorg, с изключение на базовата, са оборудвани със системата EyeSight3, която предлага наблюдение около автомобила с камери и разпознава стоповете на движещия се отпред автомобил. Именно заради поставянето на тази система за безопасност пускането на модела на пазара бе отложено за месец юни.

Снимки: Subaru

Тагове: Subaru Levorg
0 от 500
  • #65
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Georgi ( преди 11 години )
    Въпреки, че Субару не мога да се съглася с това колата да прилича на уголемена импреза и в същото време да ползва стария интериор на Легаси... Това е малко както с последните Пасати и никак не ми харесва... С 3 интериора(без да броим този на BRZ) реализират 5 модела... Хммм да си стягат задниците и да се продадат на някоя друга марка, че с тази независимост правят само икономии напоследък
  • #64
    8 rate up comment 5 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    ***Абе факт е че Субаре е еталон за 4х4 . ***Ами не е никакъв факт това.А и да обобщиш 4х4 на Subaru показва техническа некомпетентост тъй като те вграждат рзалични системи в различните си модели. А в top моделите 4х4 им е точно като на AUDI.
  • #63
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе факт е че Субаре е еталон за 4х4 . Ауди за абонат на кашкавалената предница с алуминиевото окачване. Ето ти поне един довод. А да сравняваш Пасат с Оутбег. Бегай бе и в махалата *** са по наясно.
  • #62
    8 rate up comment 9 rate down comment
    brembo ( преди 11 години )
    4х4 на Субару не е най -доброто,аз пък твърдя че Куатро е най-добро сред 4х4 задвижването,айде оборете ме с факти.
  • #61
    9 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    И моля говори с цифри а не със свободни съчинения.Оня с с аналогии.Как ще измериш - здрав и добро 4х4 - знам че всичките ще кажете, че 4х4 на субару е най добро но няма обективен измерител. Ясно ли е?И функционалността хич не е относителна.
  • #60
    8 rate up comment 4 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Ей анонимния писна ми от вас. Моля да ми отговориш кое му е по-голямо на Outback спрямо пасата-само височината отпред.Outback - PassatLength (mm) 4775 4771Width (mm) 1820 1820Height (mm) 1605 1516Front headroom (mm) 1024 970Front legroom (mm) No data 1053Rear headroom (mm) 951 980Rear legroom (mm) No data No dataBoot space (min ltr) 526 603
  • #59
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ДА имам доста основната е че колата изобщо не е само едно междуосие. Аз гледам размери,обем и екстри. Да кажеш че гоУфУ/a3 и разните там други деривати предлагат даже фракция от нещата дето предлага този автомобил е смешно. Да не говорим че Legacy/Outback е лееекинко по-голямо от Пасата и производните му...
  • #58
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до ент. ( преди 11 години )
    Като за начало - здрав, добро 4х4, добра управляемост. Айде дизайна е спорно, както и функционалността. И да е в същия ценови сегмент. И да почваме.
  • #57
    9 rate up comment 8 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    До анонимния колега който иска аналог.Кажи какво разбираш под по-добър и ще ти дам аналог?По бърз?По добро пътно поведение?По мощен?По голям?По луксозен?По красив?По екслузивен?
  • #56
    9 rate up comment 7 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    "машината ще представлява комби от семейството Impreza...В крайна сметка резултатът е автомобил, който се позиционира между два пазарни сегмента."Impreza - клас гоуф, Legacy/Outback - клас пасат, Levorg между тяхАуди А3-клас гоуф, А4 клас passat - А3 sportback между тях (по голямо и с по-голямо междуосие от А3)Някакви забележки по разсъжденията?