IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на Fiat призова да не се купува електрическия 500

Компанията губи по 14 000 долара от всеки продаден хечбек

Шефът на Fiat призова да не се купува електрическия 500

Шефът на алианса Fiat Chrysler Automobiles Серджо Маркионе направи странно изявление, като призова клиентите да не купуват електрическия хечбек Fiat 500. Причината е, че италианският производител губи пари от всеки продаден екземпляр, съобщава Reuters.
Шефът на Fiat призова да не се купува електрическия 500
„Надявам се, че няма да си купите този автомобил, тъй като всеки път, когато продам един от тях, губя 14 000 долара – обясни Маркионе по време на свое изказване на бизнес-форум във Вашингтон. - Ще продам толкова, което е нужно, тоест минимума и нито бройка повече.“

Цените на бензиновия Fiat 500 в САЩ стартират от 17 300 долара, но електрическата му версия струва близо 2 пъти повече – 32 600 долара. От компанията обаче не разкриват колко бройки от електромобила предвиждат да произведат. Знае се само, че през април Fiat е продал 11 514 екземпляра от модела 500 (във всички версии) на американския пазар.

Електромобилът дебютира през ноември 2012 г. на автомобилното изложение в Лос Анджелис. Той се задвижва от електромотор, предлагащ 111 к.с. и комплект литиево-йонни батерии с капацитет 24 кВт/ч. С едно зареждане хечбекът може да измине 160 км.

Снимка: Fiat

 

Тагове: Fiat 500E
0 от 500
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Стига лъжи бе. Аутомедия защо ми изтрихте коментара? Първо Япония има накси за вноса на коли от Япония, мерките на Европа са реципрочни. Меркел не е против а напротив, Германия е за сваляне на таксите за колите от Япония, въпреки, че вярват, че Япония няма да направи същото и ще остави таксите за коли от Европа, но на германците не им пука за това. В Европа против падането за таксите от Япония са само Франция и Италия. Ей този тук от статията Серджо Маркионе.
  • #24
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нормално е Меркел да си защитава родното, нали работещите там са и поданици, отделно това е Народната германска марка, то остава и да я остави да фалира :() Но не е само тя, в Китай масово се продават ФВ модели пуснати в производство от ВАГ в далечната 80 година. Но с пренебрежим рестайлинг и добра реклама китайците лудеят по тях, абе странни хора са, ама е факт.
  • #23
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Фактите са си факти. И това, че баба Меркел не иска по строги норми за вредн емисии и да признае, че дизела е отрова за всички и причинява рак, незначи, че е правилни, а показва само какъв двойнствен стандарт има в ЕВРОПА. За СОЦВАГЕН може да няма подобни норми, щото не им е угодно, ама ги е страх да паднат митата на ЕС спрямо ЯПОНИЯ нали? Щото няма да им купуват скапаните продукти, а ще взимат здрави и надеждни японски продукти. Немците отдавна са изостанали в high tech технологиите.
  • #22
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Анонимен, БРОЙКАТА НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ЗА СРЕДНАТА СТОЙНОСТ.Конете, след като искат немците да продават супер мощните коли, да правят по-екологични технологии.Пример - двигателя на ФИАТ 2.4 Дизел е стандартно с 210 коня и е в пъти по-екологичен от 3.0 дизелите на Немците. Новите 3.0 Дизели на ФИАТ/Крайслер са в пъти по-екологични от немските.ЗА бензиновите да не говорим, там италианците нямат аналог почти с прекраснтие им турбо мотори.А че немеца неможе да прай авт. без 5 литров дв. е техен проблем
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Теслата не е бройте, тя не е просто един електрически автомобил. Тя е цяло чудо, още по-голяма чудо е как още някой не я е разглобил и да открие тайната и. Такива големи концерни като Тойота,ФВ,Дженерал Мотърс струва ми се абсурдно как още не са открили светия грал в Тесла. харчи ток, има дълъг пробег и върви повече от БМВ М5, Между другото над 400км. изминава най-върховия модел на тесла, масовите модели са обаче с 250км. и 380км.а 480км. е върховата а сега се говори че пускат и версия с 650км. Има само един кусур при тесла. Литиево йонните батерии, които са склонни към самозапалване при нагряване. Естествено не само при Тесла а дори Джи ЕсеМа или лаптопа ви може да пламне, просто това си е кусур на литиево йонните батерии, но май скоро учените откриха как да избегнат това като са премахнали течноста в тях.
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до анонимен ( преди 11 години )
    Пич ти знаеш ли как се смята средна стойност?Какво общо има колко автомобили са продали ФИАТ, със средната стойност на емисиите, които емитират. АБе бива да сте прости, ама чак па 2ри-3ти клас да не сте минали ... някак прекалено ми се вижда.
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тук някой се изказват много неподготвени,че батериите се сменяли на 4-5 г.Пълни глупости.На Тесла Модел С,батерията има 2000 цикъла на зареждане.С една батерия се минават над 400 км. но да кажем че са 400 за по-лесно смятане.Хайде тези дето са ходили на училище да смятат 2000 цикъла по 400 км. и да си направят сметката дали за 4-5 г.се сменят батериите.Е да може и тогава да ги смениш,ако си навъртял километрите,които се получават.При Приус има удължена гаранция 10 г. на батерията.
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До: До Ал:Да, като цяло е така, имайки предвид, минималното количество продадени автомобили.
  • #17
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е добре, а колко губи от произведен и непродаден, такъв Фиат?
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    При тесла в САЩ, смяната на батериите е на 4-5 години и струва $12000.