IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на Fiat призова да не се купува електрическия 500

Компанията губи по 14 000 долара от всеки продаден хечбек

Шефът на Fiat призова да не се купува електрическия 500

Шефът на алианса Fiat Chrysler Automobiles Серджо Маркионе направи странно изявление, като призова клиентите да не купуват електрическия хечбек Fiat 500. Причината е, че италианският производител губи пари от всеки продаден екземпляр, съобщава Reuters.
Шефът на Fiat призова да не се купува електрическия 500
„Надявам се, че няма да си купите този автомобил, тъй като всеки път, когато продам един от тях, губя 14 000 долара – обясни Маркионе по време на свое изказване на бизнес-форум във Вашингтон. - Ще продам толкова, което е нужно, тоест минимума и нито бройка повече.“

Цените на бензиновия Fiat 500 в САЩ стартират от 17 300 долара, но електрическата му версия струва близо 2 пъти повече – 32 600 долара. От компанията обаче не разкриват колко бройки от електромобила предвиждат да произведат. Знае се само, че през април Fiat е продал 11 514 екземпляра от модела 500 (във всички версии) на американския пазар.

Електромобилът дебютира през ноември 2012 г. на автомобилното изложение в Лос Анджелис. Той се задвижва от електромотор, предлагащ 111 к.с. и комплект литиево-йонни батерии с капацитет 24 кВт/ч. С едно зареждане хечбекът може да измине 160 км.

Снимка: Fiat

 

Тагове: Fiat 500E
0 от 500
  • #35
    3 rate up comment 2 rate down comment
    мдааа ( преди 11 години )
    Гусин Маркионе можеше да удължи малко изявлението си и да добави че и нормалните коли на концерна не бива да се купуват.
  • #34
    3 rate up comment 2 rate down comment
    да питам де ( преди 11 години )
    че то кой въобще купува фиат днешно време!? освен някой който е избягал от недоразумението рено може би ...
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 11 години )
    Важно е да подлежат на подобрения, следгаранционен контрол и обслужване;)
  • #32
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 11 години )
    Хаха, изглежда,че и други фирми имат имитации на хибриди и електромобили, за да внушават, че са в крак с японските.Явтно още подобни балони ще се пукат!
  • #31
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Няма право да го спре от произвоство съгласно американските закони трябва да имаш поне една електричка или хибрид в гамата за да ти разрешат да си продаваш гамата
  • #30
    3 rate up comment 2 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    За митата на японските коли-не са ли само за тези които са произведени в япония.Когато купих Yaris-a на предното стъкло имаше лепенка с баркод и номра+ Made in France. Avensis ги правиха в UK, Corolla в Турция. Не мисля, че митата са проблема на японските коли в европа.Иначе Fiat 500 кефи много, а електричката е за калифорния и FIAT я правят за да добие популярност.
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кое в пъти по екологични ...Ти май не си посещавал часовете по математика. В момента дори и най-ниско технологичната марка се различава в % от най-добрите двигатели, а ти ми говориш за пъти.Най-добрият параметър, по който можеш да разбереш дали една кола е екологична е това колко гориво харчи, т.е. колко е ефективен двигателят на автомобила - колкото по-добре изгаря горивото, толкова по-малко са вредните емисии, та къде в тази приказка е Фиат, че нещо не съм чувал дори опити да правят за там.
  • #28
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 11 години )
    "Япония има такси за колите внесени от Европа имах предвид"Не е вярно, Япония няма мита за ЕС продукция. Но ЕС има 10% мито за японска продукция.
  • #27
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 11 години )
    "едно семейство в САщ измря след като хибридния им Лексус който забравили да работи в гаража отровил цялата им къща с газ от изгорелите газове от Ауспуха и цялото семейство бяха умрели от отроните газове на хибридния Лексус. "Ха-ха-ха-ха! Не е истина какво *** пишат тука!И как се оставя хибриден Лексус да работи, след като ДВГ му спира в момента в който отпуснеш газта???
  • #26
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Япония има такси за колите внесени от Европа имах предвид