IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot тръгва по петите на Volkswagen

Новият шеф на PSA вдига цените на моделите, преобразява гамата

Peugeot тръгва по петите на Volkswagen

Усилията на Peugeot за излизане от кризата ще бъдат насочени най-вече към следване на примера на най-големия производител в Европа - Volkswagen. Това е една от основните точки в стратегията на новия шеф на алианса PSA Карлос Таварес, съобщава Aitomotive News.
Peugeot тръгва по стъпките на Volkswagen
Най-новата концепция на марката - Exalt. Снимка: Peugeot

Намеренията на топ-мениджъра са да трансформира Peugeot от средностатистически играч в масовите сегменти в производител от по-висока класа, който да предлага своите модели на цени, почти аналогични с тези на Volkswagen. Ако това проработи успешно, PSA ще успее да излезе на печалба.

В момента чистата цена на автомобилите на Peugeot в Европа отстъпва с 6.5 % от тази на съответните модели Volkswagen. Таварес смята да намали тази разлика на 4.6 % през 2016 г. и на 0.3 % през 2020 г. Генералният директор на PSA е категоричен, че последните модели на Peugeot - 208, 2008 и 308, вече не отстъпват на техните конкуренти от Volkswagen от точка на технологии и качества.

През 2018 г. гамата на Peugeot ще бъде съкратена от 25 на 16 модела. До 2020 г. те ще бъдат едва 13. Основните цели са две - снижаване на разходите и избягване на конкуренцията със Citroen. Компанията ще се откаже от производството най-компактните си модели като 108, като този сегмент ще бъде поверен на Citroen.

Освен това Peugeot ще остави без наследник вана 807, като този клас автомобили също ще бъде даден на партньора в алианса. Няма да има приемници на моделите 207 CC, 308 CC и 4008. Най-вероятно такава ще бъде съдбата и на слабо продаващите се 3008 и 5008.

Peugeot ще се фокусира върху B, C и D-сегментите, като ще предлага хечбек модели, седани и комбита. Няма да бъдат забравени и кросовърите от сегменти С и D, за които ще бъде използвана новата модулна платформа EMP2.

Тагове: PSA
0 от 500
  • #9
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не случайно всички, айде - пичти всички наричат ФВ - Вурст! Те са автомобилния Мкдоналдс или КокаКола. С едното запушваш артериите и .. с второто отпусваш тоалетната. Та и ВурстВаген са същите. Но съвременния свят е измамен, *** в лъскава опаковка ... абе ..
  • #8
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всички искат да са като Фолксваген. Факт! Ако случайно някои не искат, той живота сам ще ги принуди :D
  • #7
    21 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мдам, точно като Volkswagen - кофти качество на висока цена. Пежо поне имат вид, а не като пенсионерските ВАГени. Дали ще успеят в начинанието се съмнявам. ВАГен поне изкупиха една камара марки и ги ползват, като донори на технологии, а и построиха доста заводи в Китай откъдето им идват частите за колите на килограм, а Пежо освен в Европа май нямат продажби на други пазари в по-големи количества.Така, че ще гледаме залеза на една многогодишна компания за съжаление и за радост на сивите ФВ.
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Цион ( преди 11 години )
    Откакто попаднаха в еврейски ръце, нищо добро не ги чака.
  • #5
    13 rate up comment 6 rate down comment
    georgi ( преди 11 години )
    то пък на германските автопроизводители електрониката не куца. нали и те вземат от бош и сименс.
  • #4
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    залязват горките до сега ги взимаха защото са по евтини и що годе добри двигатели но електрониката им куцаше а сега и малкото им почитатели ще погледнат към по евтиното
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е ще дигнат цената и за се борат с инфлацията. Което най-вероятно ще го направи все един призводител. Ама да спрат кабриолетите това ще е най-голямата тапня айде 5008 3008 да, вановете на ситроен изглеждат по добре. Но кабиотата на пежо нямат равни.
  • #2
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Toni ( преди 11 години )
    Те и сега продажбите на PSA ниски, пък тей ептен ше им потръгне :d
  • #1
    32 rate up comment 3 rate down comment
    anonymous ( преди 11 години )
    Както излиза от статията - качеството същото, цената по-висока... Добра стратегия...