IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot тръгва по петите на Volkswagen

Новият шеф на PSA вдига цените на моделите, преобразява гамата

Peugeot тръгва по петите на Volkswagen

Усилията на Peugeot за излизане от кризата ще бъдат насочени най-вече към следване на примера на най-големия производител в Европа - Volkswagen. Това е една от основните точки в стратегията на новия шеф на алианса PSA Карлос Таварес, съобщава Aitomotive News.
Peugeot тръгва по стъпките на Volkswagen
Най-новата концепция на марката - Exalt. Снимка: Peugeot

Намеренията на топ-мениджъра са да трансформира Peugeot от средностатистически играч в масовите сегменти в производител от по-висока класа, който да предлага своите модели на цени, почти аналогични с тези на Volkswagen. Ако това проработи успешно, PSA ще успее да излезе на печалба.

В момента чистата цена на автомобилите на Peugeot в Европа отстъпва с 6.5 % от тази на съответните модели Volkswagen. Таварес смята да намали тази разлика на 4.6 % през 2016 г. и на 0.3 % през 2020 г. Генералният директор на PSA е категоричен, че последните модели на Peugeot - 208, 2008 и 308, вече не отстъпват на техните конкуренти от Volkswagen от точка на технологии и качества.

През 2018 г. гамата на Peugeot ще бъде съкратена от 25 на 16 модела. До 2020 г. те ще бъдат едва 13. Основните цели са две - снижаване на разходите и избягване на конкуренцията със Citroen. Компанията ще се откаже от производството най-компактните си модели като 108, като този сегмент ще бъде поверен на Citroen.

Освен това Peugeot ще остави без наследник вана 807, като този клас автомобили също ще бъде даден на партньора в алианса. Няма да има приемници на моделите 207 CC, 308 CC и 4008. Най-вероятно такава ще бъде съдбата и на слабо продаващите се 3008 и 5008.

Peugeot ще се фокусира върху B, C и D-сегментите, като ще предлага хечбек модели, седани и комбита. Няма да бъдат забравени и кросовърите от сегменти С и D, за които ще бъде използвана новата модулна платформа EMP2.

Тагове: PSA
0 от 500
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пежо били на второ място по продажби в Европа. Ай стига смешки. PSA не е Пежо. Правиш ли разлика? Те без пари не ги купуват, сега с пари ще се снимат само на автошоутата.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Много ми харесва, че VW не се сравнява и не върви по стъпките на никой, а марки с големи претенции и кофти колли все се сравняват с тях.
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    kan4o ( преди 11 години )
    Пътеките на VW едва ли ще заведат Пежо-тотвърде далече
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пежо разчитаха до момента само на пазара в Европа. В Европа са на второ място по продажби след VW. В момента са насочени главно и към Китай както и голяма част от производителите. Също така и към Аржентина не случайно ситроен имат аржентински пилот и китайски пилот в WTCC. Друго сега като беше WRC в Аржентина имаше голяма маркетингова кампания. А този който е поел концерна е извадил нисан от фалита а рено на пред, най-вероятно си разбира от работата.
  • #25
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Никола ( преди 11 години )
    От Пежо 307 насам, нещата с качеството са доста подобрени . В момента като се сравняват 10-12 год. Пежа с Голфове на същите години Пежо 307 изглежда доста по-модерно , а и материалите в купето са като нови , изобщо Пежото си е много добър автомобил и адски изгоден на втора ръка . Заради голф манията подкладвана от пернишките и дупнишки "разбирачи" и Ауто Билд на голфа му се създава абсолютно неверен ореол !Впрочем и VW кустенурката беше най-продавана , но като автомобил беше доста посредствена
  • #24
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Напълно сългасен. Кабриолетите им бяха единствените хубави коли
  • #23
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Народа яко препича вурстчета!
  • #22
    1 rate up comment 4 rate down comment
    до Таварес ( преди 11 години )
    Промивка бегай с тези конспирации от тука! Хората работят, произвеждат и продават ти освен конспирации какво друго произвеждаш и разпространяваш?
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Таварес ( преди 11 години )
    Искам да кажа,че ще правим,като колегите от Опел,Форд и Ваген- еврейски номера..та нали всичките шефчета са евреи и се набутаха яко в Украйна с милиончета,а и Путин им се опълчи и сега са "капо" та...да върнем някой друго евро,че сий'бало майк***та!
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    И това с кабриолетите ми изглежда глупаво - това бяха единствените готини пежа - по конкретно 307 CC