IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot тръгва по петите на Volkswagen

Новият шеф на PSA вдига цените на моделите, преобразява гамата

Peugeot тръгва по петите на Volkswagen

Усилията на Peugeot за излизане от кризата ще бъдат насочени най-вече към следване на примера на най-големия производител в Европа - Volkswagen. Това е една от основните точки в стратегията на новия шеф на алианса PSA Карлос Таварес, съобщава Aitomotive News.
Peugeot тръгва по стъпките на Volkswagen
Най-новата концепция на марката - Exalt. Снимка: Peugeot

Намеренията на топ-мениджъра са да трансформира Peugeot от средностатистически играч в масовите сегменти в производител от по-висока класа, който да предлага своите модели на цени, почти аналогични с тези на Volkswagen. Ако това проработи успешно, PSA ще успее да излезе на печалба.

В момента чистата цена на автомобилите на Peugeot в Европа отстъпва с 6.5 % от тази на съответните модели Volkswagen. Таварес смята да намали тази разлика на 4.6 % през 2016 г. и на 0.3 % през 2020 г. Генералният директор на PSA е категоричен, че последните модели на Peugeot - 208, 2008 и 308, вече не отстъпват на техните конкуренти от Volkswagen от точка на технологии и качества.

През 2018 г. гамата на Peugeot ще бъде съкратена от 25 на 16 модела. До 2020 г. те ще бъдат едва 13. Основните цели са две - снижаване на разходите и избягване на конкуренцията със Citroen. Компанията ще се откаже от производството най-компактните си модели като 108, като този сегмент ще бъде поверен на Citroen.

Освен това Peugeot ще остави без наследник вана 807, като този клас автомобили също ще бъде даден на партньора в алианса. Няма да има приемници на моделите 207 CC, 308 CC и 4008. Най-вероятно такава ще бъде съдбата и на слабо продаващите се 3008 и 5008.

Peugeot ще се фокусира върху B, C и D-сегментите, като ще предлага хечбек модели, седани и комбита. Няма да бъдат забравени и кросовърите от сегменти С и D, за които ще бъде използвана новата модулна платформа EMP2.

Тагове: PSA
0 от 500
  • #19
    8 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    По въпроса за Пежо - от няколко години шефовете им обясняват как колите им били супер и били подценени ценово.Клиентите очевидно мислят по друг начин. Нека да достигнат технологиите и качествата на VW пък тогава да изравняват цените, че иначе съвсем ще се затрият.Всички производители разширяват гамата тези я свиват.Пробвах 508 GT- не разбрах къде са тия 204 коня и уж хубавата С.К. хич не се разбираше с ДВГ. На края на теста разхода беше 11,5 при 7 л на BMW със подобна мощност по същия маршрут
  • #18
    5 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Абе колеги - не ви ли писна да оаквате всяка тема с писани против VW.А5 е същото като А4- какво има да му тестват. По същата логика и много други модели където разликата е в ламарините и интериора не са тествани отделно вж. Opel Anatara/Chevy Captiva и още мн. такива.Лексусите половината не са тествани.Много от дилърите са независими фирми и сами са си отговорни какво обясняват на клиентите.
  • #17
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Началника ( преди 11 години )
    Забелязал съм, че под всяка новина се тлеят ла*ната на дошо по адрес на краля в автомобилостроенето. Ами краля е един, и всички го имитират. Краля първи постави много модели на една платформа, краля първи направи всичките си модели да са с еднакви предници и сходни ***. Сега всички марки имитират тези неща. Кралят е един, и само един ще си остане, докато останалите го следват. Да не отваряме дума за японските имитатори, които винаги се движат не с 3, а с 7-8 години закъснение..срамота за тях
  • #16
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Няма по долни *** от Фалшваген.
  • #15
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дилърите на Audi лъжели за сигурността на A5 на Острова.Задълбочено разледване на BBC показва, че множество дилъри на Audi във Великобритания поднасят невярна информация относно сигурността на модела A5.Тайни лица от медията установяват, че 9 от 10 търговеца на марката казват, че автомобилът е преминал успешно краш-тестовете на EuroNCAP, като всъщност той никога не се е явявал на такива. Шест от дилърствата дори не спират до тук, заявявайки, че A5 е оценен с максимален рейтинг от пет звезди. Проучването на BBC е проведено благодарение на сигнал от клиент, закупил си по-рано модела R8. Той направил собствено разследване, като в 48 от 50 дилърства получил положителен отговор за краш-тестовете на R8. Всъщност, супер колата също не е била включвана в изпитание на Euro New Car Assessment Programme.В отговор на тези два случая, Audi коментира, че това поведение не е целенасочено и подвеждането на клиентите е неволно.
  • #14
    7 rate up comment 7 rate down comment
    VW ( преди 11 години )
    Всички под знамето на VW - единната платформа!
  • #13
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вурст, ама най-добрият вурст в Япония! Официално. освен това единствената чужда кола с 5 звезди на JNCAP. Техните геишомобили и за вурст не стават
  • #12
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вурстваген - пионерите в автомобилния макдоналдс!
  • #11
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вурст е една мъжка жена с брада. А Фолксваген са си отлични автомобили.
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    интересно... знаш ли значението на думата Вурст???