IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus отказа да се довери на китайците

Компанията няма намерение да стартира производство в страната

Lexus отказа да се довери на китайците

Lexus няма да последва примера на повечето автомобилни компании и да стартира производство на територията на Китай. Причината е, че ръководството на японската марка се притеснява, че по този начин качеството на нейните машини ще спадне, съобщава Reuters.
Lexus отказа да се довери на китайците
В момента колите на Lexus се произвеждат основно в Япония, откъдето се внасят на най-големия пазар в света. Заради данъците и митата цената им е много по-висока от тази на германските конкуренти. И съответно търсенето на моделите на японската марка е 5-6 пъти по-слабо от автомобилите на Audi и BMW.

Според генералния директор на Lexus Фукуичи Токуо основният приоритет пред компанията му е да се запази високото качество на произвежданите от нея машини. Топ-мениджърът на японската компания коментира, че в Lexus са готови да се примирят с по-малките продажби, но да гарантират високото ниво на продукцията си.

„Нашите клиенти могат да ни напуснат, ако се появи проблем с качеството на автомобилите ни, защото именно качеството е това, което те търсят в Lexus – коментира Токуо. – Имахме идея да създадем съвместна компания с китайски производител, но така и не се стигна до нещо конкретно и в крайна сметка се отказахме.“

За разлика от Lexus другите японски марки от премиум-сегмента нямат подобни притеснения. Infiniti стартира производство на свои автомобили в Китай в края на тази година, а Acura ще стори същото през 2016 г. Експерти очакват сегментът на премиум-машините в Китай през 2020 г. да достигне 2.7 млн. возила годишно и да задмине пазара на САЩ.

Снимка: Lexus

 

0 от 500
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ГОЛЯМ СМЯХ!!! ( преди 11 години )
    За да бъде възможно това, в съответствие с местните закони, Honda ще сподели свои платформи и технологии с партньорите си в страната - Dongfeng Motor и GAIG. Освен това японската компания ще увеличи използването на произведени в Китай части за местните си модели, за да минимализира разходите за производство.ХА ХА ХА ХА ХА ХА!!!!
  • #31
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе ,Тойота-Койота ,тези марки ги карат във Виетнам,Индия,Пакистан-кво ми ги фалите толкова и ми се фуклявите,факта че тези нации ги карат, говори сам по себе си-не стават,това е.Там дали карат Тата,Мата,Тойота,Махиндра ,Хонда им е все тая,просто са нискобюджетни коли ,които там са много,много по ефтинки.
  • #30
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За да се отвори завод в дадена държава се прави проучване на пазара, Тойота са казали, искахме, но така и не стигнахме до решение! Оправданията с качеството са меко казано високото грозде киселее. Става въпрос за Китай все пак. Най-големия автомобилен пазар в света, който освен, че е най-голям, но и всяка година чупи рекорди в продажбите и остава останалия свят далеч зад себе си. Най-много автомобили за 2013 г. са продадени в Китай (почти 22 млн. броя) и САЩ (15,6 млн броя). кви 5лв.?
  • #29
    2 rate up comment 4 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    До Дошо - да БМВ от тези години а и донякъде и сегашните не са с най финната изработка на интериора, но въпреки всичко Лексъс IS е наистина трагедия - просто влез и виж за какво става въпрос - особено вариантите без навигация.До долния - дано не се случва на никого да се запали в каквато и да е кола или случайно да се самоускори или да не му се задействат airbags.
  • #28
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    С две думи Тойота са казали нямаме никви продажби в Китай, няма никакъв смисъл да строим завод там. И без това си имаме завод за Тойота а китайците ни намразиха и запалиха завода, няма да ги дразним с втори завод, още повече на марка, която не харесват и не купуват.
  • #27
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дано не ти се случва да се запалиш у леген на ***, изолиран с хасфалт, за да разбереш какво е да си печен вурст на асфалт.
  • #26
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Погледни един IS от 2006г и едно БМВ Е60 и Е90 отвътре и ще разбереш кое му е по-качественото.Таблата на БМВ-тата от горепосочените модели са с по-кофти пластмаса от на моя скромен CIVIC
  • #25
    2 rate up comment 8 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Направо ми е чудно как някои колеги се превъзнасят по една от най безличните ширпотребни марки в света - Toyota.Може да кажете, че са надеждни но не и качествени и вълнуващи. А на Лексъсите кое им е качествено - не знам. В някои китайски коли вътре материалите са по качествени.
  • #24
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ромско,китайско или немско все тая.*** над *** са и никой не ги иска смотаните каруци с канцерогенни вещества вътре и скапаната техника,която е винаги с някакви проблеми.Това е немско-китайско-*** и чалгаджийското производство на дюнерджиите от Германия,опс вурстовете.Трябва да им сменят името,защото в немско повече се продават дюнери отколкото вурстове.Изпозакриха всички капанчета с немски наденички и откриха на тяхно място дюнерджийници.Немските таратайки и те са едни бараки....
  • #23
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Печено на асфалт ли бе дошо, ха ха .. Не бях чувал някой да пече на асфалт, явно това е Някакво ромско вид печено, което само ромите знаят. Дошо ще ми е интересно да разкажеш и за други ваши видове кулинарни обичаи.