IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво да очакваме от Saab?

След електрическия 9-3 идва ред на 9-3 SportCombi

Какво да очакваме от Saab?

Какво да очакваме от Saab?
Разигралата се през последните години сага около Saab за пореден път доказва, че качествените автомобилни производители не бива никога да бъдат отписвани.

Компанията е създадена през 1937 г., като по-късно се отделя от аерокосмическото подразделение на Saab, а първият автомобил на шведите излиза през 1947 г.
Следват закупуване на производителя на камиони Scania, минаване под контрола на General Motors, прехвърляне към компанията Spyker и накрая спасяване от банкрут, благодарение на сегашния си собственик National Electric Vehicle Sweden (NEVS). Именно с неговата помощ Saab възобнови производството на седана 9-3, но какво друго готви компанията?
 
Първата задача пред концерна NEVS е да оправдае името си и затова ще развива електрическата версия на 9-3, заяви отговорникът за връзките с обществеността в NEVS Микаел Остлунд пред Autoblog. Пилотната серия от тези машини бе изпратена в китайския град Циндао, който има участие в NEVS.

Следващата стъпка ще бъде възобновяване на производството на комбито 9-3 SportCombi. Тази модификация бе неотменна част от второто поколение на 9-3 в началото на ХХI век. След него ще се появи и версия кабриолет, като в компанията все още не са взели окончателно решение кога точно ще стане това.

Същевременно ще продължи развиването на платформата Phoenix, която Saab разработи с помощта на GM, малко преди да обяви банкрут. Тя бе показана от концепта Phoenix и е подходяща за конструиране на лифтбек-купе, кабриолет и кросъвър. На този етап компанията няма намерение да съобщава точните спецификации на бъдещите модели, уточни Остлунд.

Засега NEVS ще ограничи завръщането на Saab в две държави – Швеция и Китай. Компанията обаче има глобални амбиции и смята да добавя още пазари след анализ на техния търговски потенциал.

Снимка: Saab
 

 

Тагове: nevs saab 9-3
0 от 500
  • #17
    5 rate up comment 14 rate down comment
    ей кукавец! ( преди 10 години )
    отивай да драскаш минуси и в статията за Субару, че и там ти ***.ха ***.ката-"кола"! хахаахах
  • #16
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Няма по-долен от тоя който сам си пише плюсове а на другите минуси! Пълен издухалник - представете си каква П..КА има на колата си!Иначе браво на СААБ - отърва се от хамериканците, желая му успехи!
  • #15
    2 rate up comment 14 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    еее тиа с ***.ковидните коли навсякъде ги *** ама те пак като въшки на чело -нахални бе! пфуу!!
  • #14
    5 rate up comment 18 rate down comment
    Колега... ( преди 10 години )
    ..долният анонимник няма пари и за семки, ти Ауто билд искаш да купува!Причината - ами кара онова с ***.ката на капака и от висене по сервизите и жълти стотинки не му остават!:D
  • #13
    8 rate up comment 18 rate down comment
    MOTO-GYCI ( преди 10 години )
    ДО АНОНИМЕНИМАШ ЛИ ПАРИ ДА СИ КУПУВАШ АУТО-БИЛД?ПРОЧЕТИ КАКВО ПИШЕ КАТО ВЗЕМЕШ ОТНЯКЪДЕ ПАРИ.И ИНСИГНИЯ И АСТРА И КОРСА ВСЕ ОЩЕ СА ОТ ПЪРВИТЕ ПО ЗДРАВИНА.ЗАЩО СИ ТЪРСИШ ТРИБУНА ДА СЕ ИЗЛАГАШ С НЕЗНАНИЕТО СИ?ТО КОЙ ЛИ ТЕ ЧЕТЕ.
  • #12
    12 rate up comment 18 rate down comment
    L.P.G ( преди 10 години )
    до Анонимен Стига си си давал плюсове комплексар.Пак никой не те чете,защото нищо не знаеш и не си прочел и нищо не може да се научи от теб.От който има какво интересно да се чете,то си го четем и с твойте сложени минуси.Класика е прав,вземи прочети какви модели са приготвили Опел и с какви двигатели и на всички нива и с изключителен нов дизайн.Само прочети,не се филмирай в незнанието си с минуси и плюсове.
  • #11
    28 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Отделно Опел не произвежда почти нищо тяхно. В момента под капака на тяхните коли работи Италиянски мотор от Фиат. Сегашната корса е на платформа на Фиат гранде пунто и използва морално остарелите дизели на фиат. Агила се разработва от Сузуки. Буса Виваро е Рено, Инсигния и Мокка се продават в щатите като Буик. Та Опел лепят една задраскана нула на предния капак и трупат огромни загуби на ГМ.
  • #10
    26 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Всеки нов модел на Опел беше обявяван от тях за най добрия в сегмента и уникален. В последствие Инсигния се оказа една сива мишка която никой не забелязва по пътищата и се продава зле, Астра се оказа поредния провал като се беше прицелила в гоуф но в крайна сметка не можеше да се мери по нито един показател с него. Корса трябваше да ги изведе начело при малките автомобили но в последствие морално остарялата техника и лошото качество и попречи. Прочетете малко за огромните загуби който трупа!
  • #9
    27 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Точно пък интериорите на СААБ бяха много слаби. С морално остарял дизайн, още преди да е излязъл модела.
  • #8
    34 rate up comment 12 rate down comment
    КиБик ( преди 10 години )
    СААБ бяха симпатична марка за индивидуалисти до момента в който започнаха да продават кошниците на Опел на надути цени. Никога няма да са масов производител но имат бъдеще ако се върнат към това което се харесваше на техните почитатели - различни, авангардни, интериор-трепач...