IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов рекорден месец за Audi

Германската компания е доставила 170 450 коли през март, това е 51-ви пореден месец на ръст

Нов рекорден месец за Audi

Нов рекорден месец за Audi
Най-успешният модел на компанията през март - А3. Снимка: Audi

Германският производител на премиум автомобили Audi регистрира пореден рекорд по продажби. През месец март компанията е доставила до клиенти 170 450 нови автомобила, което представлява увеличение от 15.4 % спрямо същия месец на миналата година. Март е бил 51-вия пореден месец, в който Audi записва ръст при глобалните си продажбите.

Всъщност месецът е най-успешния в цялата история на компанията. Същото се отнася и за първото тримесечие на 2014 година. За периода януари - март компанията регистрира ръст от 11.7 % и общо 412 850 продадени нови коли в световен мащаб. За първи път в историята си Audi успява да продаде повече от 400 000 коли за период от три месеца.

Най-успешният модел на Audi през март е бил А3 - 28 750 продажби и ръст от цели 52.5%. Подобно е увеличението и при флагмана А8 (49%), както и при Q7 (39%).

Най-големият пазар на Audi остава Европа. През март компанията е реализирала 88 750 автомобила на Стария континент, което представлява увеличение от 7.2%. Най-много продажби са осъществени във Великобритания - 28 068 (ръст от 12.7%) и Германия - 27 226 (ръст от 10.2%). С далеч по-малко продажби на трето място остава Франция - 5 425 реализации и ръст от 5.1%.

Повече от добро е било и представянето на Audi в Китай. На най-големия пазар в света германският производител е реализирал 47 636 коли през март (ръст от 36.6%). Увеличение е записано и в САЩ - 14 246 продажби и ръст от 7.5%.

За първото тримесечие най-много продажби са осъществени отново в Европа - 200 350 (ръст от 6.8%). В Китай сделките достигат 124 520 (ръст от 21.1%), а тези в САЩ - 34 186 (ръст от 3%).

0 от 500
  • #14
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    170000 измамени човечеца. Да им е честито. Очакват ги смяна на ангренаж с оклоло 10 обтяжни ролки по около 200 лв.всяка, предница за около 1000, и след кратък отдих - турбото. Но за да караш " премиум ", освен пари ти трябва и дупе, те дати го слагат, ти стискаш бузки, и да се правиш че ти е гот. А честито и късмет.
  • #13
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега разбрах що дошо им вика Алуди. Щото продават като луди. Хаххаха...
  • #12
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо, то на тебе ти е гадно по принцип. Не са ти виновни от Ауди.
  • #11
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо до Пора ( преди 10 години )
    Абе ей я да не ме злепоставяш така!Алуди вика брррр, тръпки ме побиват.Само като си помисля и ми става гадно
  • #10
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    тея строшени мяудита само китайците ги купуват - прости и селски коли за прости селяни
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Пора до Дошо ( преди 10 години )
    Така е Доше - с мечтите шега не бива - трябва да ги преследваш докато се сбъднат, знаеме че твоята е да притежаваш луксозно АУДИ и си на път да я осъществиш - пожелавам ти успех и много безаварийни километри!
  • #8
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бюджетна? Че то всяка кола е бюджетна, семеен, фирмен, общински илим държавен бюджет. Не използвай думи, чийто смисъл и значение са ти непознати. 15% от продажбите на Ауди се падат на А3. Най-евтиното е 40000лв. без боята с 1.2 мотор. 2.0тди с автмат е 65000лв. с нави, кожа, ксенон и т.н. вероято ще мине 80К лв. Нама да споменавам версиите седан, кабрио, ЕС3, РС3, които са още по-скъпи.
  • #7
    11 rate up comment 16 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Тия смешници с емблема двоен *** какви претенции за премиум марка могат да имат след като най-продавания им модел е бюджетно А3 с платнени седалки, ръчни скорости и канцерогенен 4-цилиндров дизел. различаващо се от бюджетен Голф само по ламарините? Ей това са немските премиуми - въздух под налягане, покритие никакво.
  • #6
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За сервизите , Ауди дават път на Лексъс и тойота , те имат повече нужда отколкото Ауди
  • #5
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абсолютно вярно в сервиза не могат да си вдигнат главите от строшени Авдита.Наистина рекорден месец.