IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващият Nissan GT-R - хибрид с над 800 к.с.

В разработката ще участва тимът на Williams от Формула 1

Следващият Nissan GT-R - хибрид с над 800 к.с.

Следващото поколение на Nissan GT-R ще бъде снабдено с хибриден агрегат, чиято сумарна мощност ще надмине 800 к.с. Това съобщи на своята официална страница във Facebook японското издание 7Tune.
Следващият Nissan GT-R ще е хибрид с над 800 к.с.
Предполагаемият външен на следващото поколение на Nissan GT-R. Снимка:
Facebook / 7Tune

По данни на източници на списанието в агрегата ще влезе модернизиран вариант на настоящия 3.8-литров бензинов би-турбо мотор, чиято мощност ще бъде 580 к.с. Машината ще получи още електромотор, батерии и система за рекуперация на енергията при спиране. Тези компоненти ще бъдат разработени от ателието Nismo съвместно с тима на Williams от Формула 1.

За хибридно задвижване при следващия GT-R се заговори още преди година, когато компанията Nissan официално патентова името R-Hybrid. Знае се, че с направата на модела вече ще се занимава не създателя на сегашната версия Кацутоши Мицуно, а спортното подразделение на Nissan - Nismo.

По предварителни данни следващият Nissan GT-R ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко 2.7 секунди, а максималната му скорост ще надмине 340 км/ч. Всичко това обаче ще се отрази на цената на модела, за която се твърди, че ще бъде по-висока. 

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #28
    11 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Bezsporno vsi4ki modeli na porsche sa po-bavni ot Nissan GTR 2014. Nedeite da sravniavate staria GTR,za6toto ottogava ima 2 podobrenia. A GTR NIsmo e nai-byrzo uskoriava6tia avtomobil na planetata 0-100km./h. 2,4 sek.
  • #27
    11 rate up comment 7 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Za6to sravniava6 staria model Nissan GTR ot 2012-ta??? Nissan GTR ot 2013-ta ve4e e 2,7 sek., poslednata dorabotka. Kogato niama po-byrzo porsche ot Nissan nai-lesno e da kaje6 4e ne e viarno i da dade6 star model GTR za sravnenie s nai-mo6tnoto porschence. Pyk i tova da ne e sravnenie na troleibusi, 4e si dal strelkite, nali sled pyrvia zavoi i porschenceto ostava zad Nissana.
  • #26
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Гаврил ( преди 11 години )
    Същото важи обаче и за Porsche Turbo S, т.е няма логика да го предпочетеш пред MP4 и 458 освен ако не си фен на костенурка с големи турбини :) За мен новотo GT3 e логичния избор в случай, че се търси кеф, имидж, съвременни технологии и не дотам безумна цена за подобни автомобили. Turbo S просто поскъпна и при тази цена не виждам логика. GT-R от своя страна все още дава възможност на много хора да имат много бърз и адекватен автомобил без да имат или да искат да похарчат над 300,000 лв.
  • #25
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Гаврил ( преди 11 години )
    Няма съмнение, че новото Turbo в "S" вариант е по-бързо от GT-R. Проблема на Turbo S обаче е, че цената му напрактика се е изравнила с тази на MP4 и 458, а от едното видео ясно се вижда какво прави MP4 дори на новото Turbo S. Да не говорим, че ускорението от 0-100 или 160 е най-малкото, което трябва да се гледа при тези коли. На писта разликата е още по-голяма. Така или иначе истината е, че ако човек има достатъчно пари за подобен автомобил с много малки изключения би избрал Nissan.
  • #24
    3 rate up comment 13 rate down comment
    unA ( преди 11 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=cwzwH_FWxkkТова видео е най-показателно от всичките на практика и с цифри всичко обобщено...
  • #23
    5 rate up comment 15 rate down comment
    unA ( преди 11 години )
    Oще един видеоклип с новото Тurbo S...Но иначе да на хартия GTR е най-бърз до 100км/ч хаха...https://***.youtube.com/watch?v=Agq4je0XICA
  • #22
    9 rate up comment 11 rate down comment
    unA ( преди 11 години )
    Чичо не им обеснявай, безсмилено е на фенчетата...Те всичко на хартия за тях е истина...Ето я на практика - Старото Turbo S срещу 3тата генерацич 550коня ГТР. Поршето дори с по висока макс. скорост на финала и то не с малко...Сега ще има обяснения шофьора.. старта което ще са пълни глупости ама давайте..https://***.youtube.com/watch?v=G1dURDtM9Uw
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    EmoXide ( преди 11 години )
    Относно динамиката на автомобила, всичко е относително и да се спори за ускорението му е леко безсмислено. Всички сме наясно, че значение имат както гумите, така и настилката, така и атмосферните условия(включително вятъра), така и уменията на драйвера...А относно TopGear, те са просто едни глезени английски фенове, на които е дадено да се забавляват със скъпи коли, каква по-добра реклама, от незнам си колко време ефир.. Може тайнствения "Stig" да е все профи-пилот, но тва е всичко...
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    EmoXide ( преди 11 години )
    Както споменаха някои жалко е това, че няма лека и бюджетна, базова версия Skyline, с нефорсиран двигател, които да е с голям потенциал за доработки, както е било в недалечното минало. Така щеше да се запази до голяма степен масовата популярност на тази легенда.Не отричам, че и сега има степенуване на модификациите, като върха на серийното производство е Nismo GR-R, но на един тройно и четворно по-висок ценови диапазон спрямо предците на модела, което автоматично го превръща в скъп екстремист
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 11 години )
    Нека споделя скромното си мнение...Дизайна на новия звяр - е спекулативно да се коментира, далече е още, това горе са някакви интерпретации-картинки.Да цената се е качила, логично, както и всяка следваща версия на всеки производител, стремежът на производителите е да вдигат цената/екстрите/качеството за сметка на потребителските финанси.Това което прави впечатление обаче е колко много подобрени версии изкараха на GT-R, за мен е прекалено; Логично според възможностите им и цената скача.