IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващият Nissan GT-R - хибрид с над 800 к.с.

В разработката ще участва тимът на Williams от Формула 1

Следващият Nissan GT-R - хибрид с над 800 к.с.

Следващото поколение на Nissan GT-R ще бъде снабдено с хибриден агрегат, чиято сумарна мощност ще надмине 800 к.с. Това съобщи на своята официална страница във Facebook японското издание 7Tune.
Следващият Nissan GT-R ще е хибрид с над 800 к.с.
Предполагаемият външен на следващото поколение на Nissan GT-R. Снимка:
Facebook / 7Tune

По данни на източници на списанието в агрегата ще влезе модернизиран вариант на настоящия 3.8-литров бензинов би-турбо мотор, чиято мощност ще бъде 580 к.с. Машината ще получи още електромотор, батерии и система за рекуперация на енергията при спиране. Тези компоненти ще бъдат разработени от ателието Nismo съвместно с тима на Williams от Формула 1.

За хибридно задвижване при следващия GT-R се заговори още преди година, когато компанията Nissan официално патентова името R-Hybrid. Знае се, че с направата на модела вече ще се занимава не създателя на сегашната версия Кацутоши Мицуно, а спортното подразделение на Nissan - Nismo.

По предварителни данни следващият Nissan GT-R ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко 2.7 секунди, а максималната му скорост ще надмине 340 км/ч. Всичко това обаче ще се отрази на цената на модела, за която се твърди, че ще бъде по-висока. 

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #48
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тея японски фенчета да си направят едно харакири и да се свършва...
  • #47
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Немски дрънгел може да хареса само технически инвалид или мазен български *** селянин и чалгаджия.Огледайте се около вас и ще си отговорите.
  • #46
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Порше може да смачка само моя дъртия.Немските некадърни инженери гледат този Нисан като индианец пишеща машина.Това не е за прости глави.
  • #45
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Пак до помияра прост ( преди 11 години )
    Turbo S мачка почти всичко до 200км/ч абе теб кой те е изклатил бе *** *** !
  • #44
    9 rate up comment 13 rate down comment
    до: Помияра под мен ( преди 11 години )
    Порше не може да се мери със скайлайна бе кавал
  • #43
    15 rate up comment 8 rate down comment
    unA ( преди 11 години )
    Фенщината по ГТР-а е пълна..не отричам абсолютно нищо по качествата на Нисана...великолепен автомобил е, но това не трябва да превръща хората в фанатични сектанти...Порще няма нужда и от реклама не ми се говори 40 години Turbo..какво повече..RRE спокойно мога да кажа, че има сериозни проблеми. Освен Nismo в реални условия Turbo S мачка почти всичко до 200км/ч освен хипер автомобилите, не че тва е най-важно в една спортна кола...но ходи обеснявай...
  • #42
    0 rate up comment 3 rate down comment
    !!! ( преди 11 години )
    hm , ne gi razbiram nito obiasneniata m, nito komentarite
  • #41
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германците правят реплики на японските високотехнологични хибриди.Още не могат да направят реплика на водородните им коли. Но то не е като да правиш турбо дизел или да сложиш турбина на бензиновия мотор. Там се изискват страхотни инженери,каквито са японците. За това примерно Lexus е Lexus и е класа и държи ниво.Ширпотребата е Ауди,мерцедес,бмв - предлагат евтини версии 4 цилиндрови дизели в S class - що за подигравка с премиум класа??Дизел в Лексус,Ролс Ройс или Бентли да си видял.Те са Класа
  • #40
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да добавя - едни от най-бързите автомобили на планетата са 100 % японски - Нисан ГТР - най-бърият и Lexus LFA - един от най-бързите на Нурбургринг, тоест сред най-бързите спортни автомобили в реални условия със завои. С ексклузивна японска техника. Но защо не се замислиш, че най-сложното е конструирането на хибриди, водородни автомобили, ел.автомобили серийно с добри характеристики за клиентите. Това го правят японците. Германците тракат с разни дизели, японците минават безшумно с хибриди.
  • #39
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тойота примерно продава почти 1 млн. автомобила в Европа, Фолксваген около 300 000- 400 000 автомобила в САЩ. Какво да говориме. Японците продават на богати пазари - САЩ, Япония, Сингапур и т.н. Японците продават много и в Арабския свят,където условията са тежки и само най-здравите коли се купуват. В пустинята видял ли си някой да прекосява с германски СУВ. Не, само с Тойоти и Нисани. Нашата планинска спасителна служба са с Тойота Ланд Крюзер. Никой не *** германските трошливи еднодневки.