IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващият Nissan GT-R - хибрид с над 800 к.с.

В разработката ще участва тимът на Williams от Формула 1

Следващият Nissan GT-R - хибрид с над 800 к.с.

Следващото поколение на Nissan GT-R ще бъде снабдено с хибриден агрегат, чиято сумарна мощност ще надмине 800 к.с. Това съобщи на своята официална страница във Facebook японското издание 7Tune.
Следващият Nissan GT-R ще е хибрид с над 800 к.с.
Предполагаемият външен на следващото поколение на Nissan GT-R. Снимка:
Facebook / 7Tune

По данни на източници на списанието в агрегата ще влезе модернизиран вариант на настоящия 3.8-литров бензинов би-турбо мотор, чиято мощност ще бъде 580 к.с. Машината ще получи още електромотор, батерии и система за рекуперация на енергията при спиране. Тези компоненти ще бъдат разработени от ателието Nismo съвместно с тима на Williams от Формула 1.

За хибридно задвижване при следващия GT-R се заговори още преди година, когато компанията Nissan официално патентова името R-Hybrid. Знае се, че с направата на модела вече ще се занимава не създателя на сегашната версия Кацутоши Мицуно, а спортното подразделение на Nissan - Nismo.

По предварителни данни следващият Nissan GT-R ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко 2.7 секунди, а максималната му скорост ще надмине 340 км/ч. Всичко това обаче ще се отрази на цената на модела, за която се твърди, че ще бъде по-висока. 

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #38
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И тези чичковци препредават тия митове на синовете си, които не се славят с богат душевен живот, при което те копират мнението на бащите си, живяли в изолация от света и митологизирали германските коли. Но тогава японските не са били толкова разпространени в Европа заради високите мита и пряко сравнение не е правено от всичките чичковци "специалисти" Но какво значение има мнението на българските селяци кооператори, когато японците продават коли и се търсят колите им на пазар като САЩ,Австралия
  • #37
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Реплики на автомобили правят китайците и германците,затова имат и най-много общи заводи и основен пазар на германските еднодневки е Китай-пазара на ментетата.А защо се поддържа мита за хубавите германски автомобили - много простоРазни чичковци на по 60 години,живяли в комунизма и карали Лади и Москвичи,чували за германските коли и виждали ги от време на време,карани от привилегировани лица от властта и са видяли,че действително са по-хубави и здрави от съветските бараки и са ги митологизирали
  • #36
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Астън Мартин си слага емблемата върху техника на Тойота - IQ. "***", които решиха,че японските коли са по-здрави от европейските и в частност и германските са всички агенции за проучване качеството на автомобилите по света, включително германските технически прегледи, германските 100 000км. тестове, германския преглед на качеството на германския Ауто-Билд, германски инженери и автомобилни специалисти. Ако наистина японските коли бяха реплики, нямаше да са по-здрави и технологични.
  • #35
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бензиновите мотори на японците са уникални и много по-високооборотни и динамични от германските костенурки. Дизелите на японците също са най-добрите - В момента Хонда и МАзда имат най-добрите дизели в света заедно с БМВ. Абсолютно японски разработки. Хибридите на Тойота са недостижими за европейските копировачи, затова БМВ се съюзи с Тойота заради сложната и скъпа хибридна технология.Митсубиши Лансер е легендарен автомобил абсолютно японски, НО Опел Фронтера е напълно прекопиран Исузу.
  • #34
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какви цели модули от европейски доставчици бе . Ти не знаеш ли,че японците са задължение да ползват 30% европейски доставчици ,когато произвеждат колите си в ЕС. А не знаеш ли,че германците ползват цели японски модули в колите си?? Порше Кайен е с Денсо скоростни кутии. Най-здравите в света, всичко на Денсо е по-дпбро от Бош и другите германски еднодневни части. БМВ,Мерцедес също ползват Денсо части. Бензиновите модели на японциуте са 100% японски разработки.
  • #33
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Интериорно и екстериорно японските автомобили винаги са били по-модерни от германските танкове. И до преди 10-ина години бяха по-ниски, по-спортно стояха , по-пъргави с по-малък мотор. И разбира се по-здрави.Признато навсякъде по света, включително от ТЮВ Германия и Ауто-Билд Германия.Японците не са дръпнали изведнъж,те откакто правят коли са по-добри от германските еднодневки. Предлагат хибриди 20 години преди германските,които са пошло копие на японската висша техника.
  • #32
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Второ, синкавия пушек по улиците идва все от германски кошари - Опели и БМВ-та на разни млади състезателчета дето си мислят,че БМВ 1,5 тона с 1.8 може да върви повече от Хонда Сивик с 1.3. Обаче се оказва,че японеца е по-пъргавата и удобна кола. Трето- ДжитиАр е най-бързата серийна кола, с най-бързо ускорение ГТР Нисмо в света. Изцяло японска разработка на 100%. Както беше и предния модел. Четвърто -Японците предлагат най-високотехнологичните автомобили-Водородни коли,ел.автомобили,хибриди.
  • #31
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А ето го промития мозък с европейските еднодневки. Мислителю, японците измислят , европееца копира. Само катопрочетох,че пишеш за европейски производители веднага се сетих кой си. Без значение Първо, Нисан ГТР има от 90-те години,когато германчетата правеха Голф ТДИ и Алуди 80 1.8 S с 8 клапана,докато японците правеха 12 и 16 клапанови мотори с катализатори още от 80-те години и изкарваха от 1.3 75 коня, по това време германците изкарваха толкова от 1.6,а Голф 2 беше 1.3 с 55 коня .
  • #30
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Душко ( преди 11 години )
    Ами защото всичките им постижения се дължат на "кражби" и доразработки на европейските автопроизводители. Нали се досещаш, че във Ф1, "контрола ще е по-затегнат"...Пък и до идолопоклонниците на ВЕЛИКИЯ ДЖИТИ-ЕР (чак ми иде да се поклоня ): японец, ако не "крадне" нещо от трансмисия и силов сектор, "нЕма, 'а го бъде"! Пък тук ми се чини, че е забъркано и Рено... ПП Е сега ме навряха на кучето в г..за, "разбирачите"
  • #29
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Душко ( преди 11 години )
    От коли не разбирам, доскоро мислех, че се ядат колците, но се оказа, че се ядяли доматите, че Турция е на север, а Румъния на юг... те такива неща! Но ми е чудно защо на 90% димилници по улиците са японски таралясници, защо моделите им до преди 10-ина години, интериорно, а и екстериорно са на нивото на европейските от 60-те и 70-те на миналия век?! Как така дръпнаха изведнаж? Като "дръпнаха" защо по тях се появиха цели модули от европейски модели? Има цели автомобили "изплагиатствани" от европейски модели - давам за пример Митсубиши Лансър! А сети се на коя марка и модел от Европа е "одрала кожата", без жокер?! Защо на 90% процента бензиновата им мотиризация е някаква преработена европейска, а дизелите са им откровено европейски разработки? И накрая, кой "***" и с каква цел "реши", че всичките тези "реплики" японеца ги прави по-надеждни, че се появиха и цели армии вярващи в тази теза?! И най-болно ми е, че новоизлюпен младеж - шофьор, 95 набор, с гордост шофира Сивика си, 93 набор, с интериор на следвоенна Победа и синкав пушек от ауспуха! Защо? Защото комшията например, който му е за пример и е 90 набор от 5 години "промива" мозъка на предния! Така че аз от нищо не разбирам, но не ме кефи идеята за японска душегубка, а Джити-ер-а го оставете на групата РЕНО-Нисан и се замислете по отношение на силовия му сектор: е ли е възможно да е само японска разработка???