IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel разкраси "малката Zafira"

Meriva фейслифт получи нов дизелов двигател и опционално 18-инчови джанти

Opel разкраси
През 1999 г. Opel напипа златна жилка на пазара. Това е годината, в която излезе първата Zafira, превърнала се впоследствие в тотален хит за компанията, която, нека признаем, по това време не правеше особено успешни автомобили. Колата продължава да се харесва дори на вторичния пазар, а вече се продава нейното трето поколение.
Opel разкраси
Вдъхновени от успеха на Zafira, Opel решиха да експлоатират моментните тенденции до краен предел, като през 2002 г. компанията представи базираното на Corsa мини MPV, наречено Meriva. За съжаление то не се отличаваше с кой знае какво и не успя да повтори успеха на по-големия модел. След години Opel вече беше наясно, че трябва да предприеме радикални мерки, за да направи второто поколение на Meriva по-привлекателно. Бяха нужни две задни врати, които се отварят наобратно, купища технологии, хитроумни решения, които да направят интериора по-практичен, както и задължителния за всеки нов автомобил атрактивен дизайн.
 
Opel направи точно това и успя да създаде един наистина приятен миниван, който наскоро бе обновен. Външният вид бе освежен напълно, а двигателната гама получи чисто нов 1.6-литров CDTi дизелов двигател, който има 136 к.с. и е взет назаем от Zafira. С него Meriva регистрира среден разход от 3.6 л/100 км при вредни емисии от едва 116 г/км. Новият двигател идва на мястото на познатия ни 1.7 CDTi, който е с 10% по-лаком и с една десета от секундата по-бавен до 100 км/ч.
Opel разкраси
Бензиновите мотори преминават без промяна от досегашната версия на Meriva и включват 1.4-литровия атмосферен агрегат със 100 к.с., както и двата турбинирани 1.4-литрови мотора със 120 и 140 к.с.
 
Колкото до външния вид, Meriva е получила нова радиаторна решетка, нови фарове и хромирани акценти, които обграждат фаровете за мъгла в предната броня. Запазена е нестандарната чупка в задните врати, която допринася за интересния профил на колата. Изцяло нови за модела са опционалните 18-инчови алуминиеви джанти и дневни светлини.
Opel разкраси
Opel Meriva остава все така приятен миниван, който вече има всичко необходимо да повтори успеха на първата Zafira. Проблемът е, че вече пазарът е коренно различен от края на 90-те. Все пак, клиентите, които искат да паркират по-лесно, да платят 10 000 лв. по-малко, да разполагат с цялото удобство на отварящите се наобратно врати, както и да поръчат колата си с всички възможни екстри, сред които дори отопление на волана, съвсем спокойно могат да се насочат към Meriva.

Снимки: Automedia.bg
 
Тагове: opel meriva zafira
0 от 500
  • #20
    52 rate up comment 12 rate down comment
    Цитати, факти... ( преди 10 години )
    podkrepqm choveka koito pishe za astrata ,che sa golemi bokluci! Moqta e 2012g. zakupena chisto nova ot bulvaria i do sega vliza za smqna na turbo i interkuler, smqna na syedinitel i problem s mahovika. Golqma grshka che kupih takyv *** no chovek greshi vednyj. Opel nikoga poveche!
  • #19
    51 rate up comment 12 rate down comment
    Цитати, факти... ( преди 10 години )
    Имаме служебни Астри дизелови , 2011 година и вече са абсолючтен дроб. Турбота, инжектори,скорости,съединител всичко се смени след 10000км. Вътре е абсолютен ад, цялата тропа и мирише на китай. Абе най големия *** който може да си купи човек. Имаме и една Дачия коми и е 100 пъти по добра и качествена кола от тоя ***. Не знам дали ще ни изкарат докато ги сменят след 2 години тия *** Опелчетат, то през ден съм в сервиз с тях.
  • #18
    38 rate up comment 29 rate down comment
    Йордан Иванов ( преди 10 години )
    Свят широк - хора всякакви! Простаци има навсякъде. Още веднъж се извинявам на Опел от името на Рено и ви желая приятен ден!
  • #17
    39 rate up comment 31 rate down comment
    а бе Йордане... ( преди 10 години )
    ...нали ти казах - ето един от рено.бг дето и името си не може да напише правилно - ИОрдан!! ахахахаха
  • #16
    54 rate up comment 22 rate down comment
    Иордан Иванов ( преди 10 години )
    Жена ми кара опел взет преди три години нов от Булвария и не е лоша колицата. Мерива 1.4 100коня , до сега влиза за смяна на скоростна кутия, предни носачи,дискове и накладки,съединител но това е съвсем нормално за кола на 24000км. Ако изключим това и ,че скърца и тропа на всяка неравност си е съвсем нормален опел. Разбира се избягваме да излизаме с нея извънграда но за това си имаме сигурен автомобил. Рено.
  • #15
    44 rate up comment 29 rate down comment
    До Йордан Иванов ( преди 10 години )
    ами приемаме извиненията ти, особено за псувните които някакъв *** сипеше в безсилието си снощи в темата за продажбите в БГ.но позволи да се съмнявам, че всички каращи рено имат твоите интелектуални способности и мисля, че скоро ще видим нови доказателства за това!
  • #14
    45 rate up comment 31 rate down comment
    Йордан Иванов ( преди 10 години )
    Аз карам Рено и искам да се извиня за простака който хули Опел! Няма смисъл от такива препирни по форумите - признавам, че Опел е много добра кола, особено новите модели от последните години.В същото време мисля, че Рено "изпуска влака" да вземе от качеството на Нисан,поради което са и малко по-слабите пазарни резултати през 2013г. Мисля че още не е късно за това.И двете марки имат бъдеще.
  • #13
    55 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тоя като развалена плоча, рено та рено. Купи си накрая и мирясай
  • #12
    40 rate up comment 31 rate down comment
    е нищо чудно тогава ( преди 10 години )
    защо рено е все на последните места по надежност и качество, особено при 2-3годишните коли! за по-стари въобще не ми се мисли, че ...всъщнот е достатъчно да погледните воплите на излъганите от рено в едноименния форум!
  • #11
    41 rate up comment 31 rate down comment
    до рено.бг ( преди 10 години )
    DEKRA изготвя годишните си отчети за употребявани автомобили на основата на прецизно провеждани оценки в осем автомобилни класа и три категории в зависимост от пробега им. Отчетът се основава на данните от 15 милиона прегледа, направени на 230 различни модела.DEKRA отчита само типичните за употребяваните автомобили неизправности като корозия на изпускателната система или хлабавини в окачването, като по този начин може да бъде направена точна преценка за дълголетието и издържливостта на автомобилите. Дефектите, които се свързват основно с поддръжката на автомобилите като обичайното износване на гумите или перата на чистачките за предното стъкло, не се взимат предвид в отчетите.DEKRA е една от водещите световни организации по отношение на познанията си в областите на безопасността, качеството и околната среда. Компанията има 24.000 служители и присъства с дейностите си в над 50 страни.