IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Audi TT се появи официално

Първоначално моделът ще се предлага с два бензинови и един дизелов двигател

Новото Audi TT се появи официално

Audi представи официално третото поколение на TT заедно с неговия „горещ“ вариант TT S по време на изложението в Женева.
Новото Audi TT се появи официално
Оказва се, че снимките, които пуснахме по-рано през деня, отговарят на истината. Новият модел има еволюирал дизайн с по-агресивна предница и шестоъгълна радиаторна решетка, придружена от два трапецовидни LED фара. Забелязват се по-изразителни арки на калниците и заден капак, наподобяващ лифтбек концепцията. В последния е вграден спойлер, който автоматично се активира при скорост над 120 км/ч.
Новото Audi TT се появи официално
За разлика от повечето нови коли, третото Audi TT всъщност е по-малко от своя предшественик. Купето е с 20 мм по-късо, но междуосието му е увеличено с 37 мм, за да не се жертва интериорно пространство. Широчината е намалена с незначителните 8 мм, а височината остава същата – 1353 мм.

Както вече стана ясно, новото TT е базирано на MQB модулната платформа на Volkswagen Group. Автомобилът е с 50 кг по-лек от своя предшественик и заковава кантара на 1230 кг във версията си с 2.0-литров TFSI двигател. В багажника вече могат да се поберат до 305 литра, което е с 13 литра повече от предходния модел.
Новото Audi TT се появи официално
Веднага след премиерата си моделът ще се предлага с три четирицилиндрови турбо двигателя с директно впръскване на горивото. Гамата включва 2.0-литров TFSI в две версии – с 230 к.с. и 370 Нм и 310 к.с. и 380 Нм (в TT S), както и 2.0-литров TDI дизел със 184 к.с. и 380 Нм максимален въртящ момент.

Базовата бензинова версия ще се предлага с 6-скоростна механична трансмисия, която ще позволява 6-секундно ускорение от 0 до 100 км/ч, а ако клиентът избере S tronic автоматична трансмисия, ще може да разчита на близо секунда по-добър резултат – 5.3 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на стандартните 250 км/ч.

По-мощното TT S пристига с quattro задвижване на четирите колела и се нуждае от 4.7 секунди, за да достигне до 100 км/ч с ръчната скоростна кутия. Дизеловата версия, която е оборудвана със същия двигател, който използват VW Golf GTD и дизеловата Skoda Octavia RS – пък ще може да се похвали със 7.2-секундно ускорение и максимална скорост от 235 км/ч.

Окачването на новото TT използва McPherson система отпред и многоточкова конструкция отзад, като спортната S версия стои с 10 мм по-близо до пътната настилка. Предлаганите джанти са с размер между 17 и 20 инча, а на предния мост има монтирани вентилирани дискове с диаметър до 338 мм в зависимост от версията..
Новото Audi TT се появи официално
Салонът е изцяло преработен и разкрива пълна липса на класически уреди със стрелки. Зад волана има монтиран 12.3-инчов TFT дисплей, който изпълнява функцията на километраж, оборотомер и тн. Той използва графичен чип Nvidia Tegra 30 и напомня на Lamborghini Aventador. Интересна е и позицията на контролерите на климатика и парното, които са разположени в средата на вентилационните дюзи. Опционалните S спортни седалки (стандартни за TT S) имат пневматично регулируеми страници и се твърди, че предлагат оптимално съотношение между опора и комфорт.

Скосеният в долната си част волан също е нов. Той има нова въздушна възглавница, която е натъпкана в 40% по-малко пространство, без това да се отразява негативно на безопасността. От Audi оборудват модела си и с аудио система Band & Olufsen с 14 високоговорителия и монтирани във вратите събуфери, които са осветени от амбиентно осветление, което може да се регулира.

Снимки: Audi

Тагове: Audi TT
0 от 500
  • #8
    15 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Za da napraviat german4etata po -byrza kola ot iaponeca,slagat dvoini kone. Porschence sapunerkata s 800 konia,ina4e vsi4ki pors6enca sas shodna mo6nost na Lexus LFA sa po-bavni muhahahahahaha
  • #7
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Еее неее!Дизайнерите могат да си подадат оставките незабавно!Грозно и отвън и отвътре...
  • #6
    18 rate up comment 15 rate down comment
    до Дошо ( преди 11 години )
    А пък разликата между LFA и едно "вагенче' е 20 сек. ,Дошко! Да ти напомня - 6.57мин!И какво пишем сега!?
  • #5
    19 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е добре де, как може такъв автомобил, който претендира, че уж е премием в класа си да има толкова ужасно грозна предна решетка, тия дизайнери от гората ли са хванати, че са направили това плашещо грозотило, да не говорим за таблото, ами то Лада Калина има по-хубаво табло! Явно трябват уволнения час по-скоро!
  • #4
    19 rate up comment 17 rate down comment
    до Дошо ( преди 11 години )
    Малкото и братче от Испания смазва смешния "спортист" Тойота ГТ86 с повече от минута на Нюрбургринг! Смятай тази,която "не става" какво ще прави легените на Тойота и Лексус на ринга!
  • #3
    22 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като видя ауди и слагам минуси,мн.дървен.
  • #2
    23 rate up comment 17 rate down comment
    Avi ( преди 11 години )
    Браво,купувайте ауди,4акаме ви в сервиза,добре дошли,
  • #1
    28 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Браво на Ауди ... Сега остана наш дошо да си изкаже тежката дума дали тази кола става или не... :D