IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Tundra ще върви и с дизел

Моделът може да получи двигател на компанията Cummins

Toyota Tundra ще върви и с дизел

Toyota Tundra ще върви и с дизел
Tundra 2014. Снимка: Toyota

Пикапът Tundra, който японската компания Toyota предлага на пазара в САЩ, ще получи дизелов двигател, твърди Wards Auto. В момента обемистият модел е наличен само с бензинови агрегати.

Въпросният дизелов двигател трябва да се появи през следващата година на версията от моделна година 2016, пише изданието. Агрегатът ще бъде доставен от компанията Cummins, която произвежда двигатели с голям работен обем.

При Tundra агрегатът ще бъде V8 с обем 5.0 литра, но все още няма информация за мощността, която доставя. Същият агрегат ще бъде използван и от следващото поколение Nissan Titan, като при този модел стойностите ще бъдат над 300 к.с. и около 750 Нм. въртящ момент.

От информацията на Wards Auto става ясно, че е възможно в Toyota да се откажат от двигателя на Cummins и да разработят свой. Разработката на подобен агрегат бе стартирана още през 2007 година, но поради финансовата криза японската компания замрази проекта.

Още по темата:
Показаха новата Toyota Tundra

 

Тагове: Toyota Tundra
0 от 500
  • #21
    5 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То на американците дето колите им горят по 14-15 литра бензин, лесно може да им пробуташ Приус, дето гори 7. На тях им се вижда супер икономично. В Европа обаче няма каг да залеят пазара с Приуси, тук дизелите са най рентабилни и европееца това отдажна го е разбрал. А като поведение и работа не отстъпват на бензиновите мотори. Сега да не кажете че съм фен на дизела, на бенззин ми е колата. Карал съм нови дизели и ако реша да сменям колата ще се замисля сериозно за дизелова.
  • #20
    5 rate up comment 21 rate down comment
    до Чичето ( преди 11 години )
    Стига глупости - 'технологично ориентиран концерн и им е ясно че инвестирането в мъртви технологии като дизела е безсмислено'. Осем годишната ми баба Октавия II tdi гори по-малко от последното поколение Prius.
  • #19
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да попитам анонимната *** по-долу,която казва,че моторите на Тойота били динозаври и стари и дава за пример 2.0 к.с.,защо тогава ВАГ все още предлага 2.0 ТДИ 110 к.с.?Аре сега да каже как така великата фирма ВАГ предлага такъв допотопен коптор?Освен това да ми каже за мотор на Тойота,който пука глави,харчи масло,а турботата му пукат,като пуканки.Няма такъв японски мотор и никой не е писал статия за тях Моят дом бе сервизът.И последно защо всички преминаха на комън рейл само ФВ бяха сПД
  • #18
    17 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    14 fevruari:BMW AG 86 Eu/akcia = 117 $ na akcia TOYOTA Motor 116 $/akcia Pazarna kapitalizacia BMW AG 55 bln. EU= 75 bln. $ Pazarna kapitalizacia Toyota Motor 198 bln. $
  • #17
    1 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    14 февруари:BMW AG - 86 евро за акцияToyota Motor Co - 5813 яп. йени за акция или 41.7 евро за акция1 евро = 139.4 японски йени
  • #16
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW ги учат да карат дизели в леките в коли, не в камионите на фирмите които си споменал. Ако става въпрос, Форд преди няколко години още сложи дизел във F-150.
  • #15
    31 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    БМВ са финансово и технологично джудженце в сравнение с Тойота, така че правилно е да се каже, че БМВ кацнаха на к.а на Тойота.
  • #14
    5 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Може да му е тъпо на фенчето, но е факт: Тойота кацнаха на kura на BMW.
  • #13
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Тойота са технологично ориентиран концерн и им е ясно че инвестирането в мъртви технологии като дизела е безсмислено. Тойотап предпочитатда инвестират в разработването на хибриди, батерии, суперкондензатори, силова електроника, горивни клетки, безжично зареждане и т.н, и затова ще останат на върха.
  • #12
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    абе браточка - я остави тойотите ами кажи ти от кога не си пробутал на някой строшен чалга ваген а? има ли вече 2-3 години хахахахаха???