IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ADAC фалшифицирал конкурса "Автомобил на годината"

Редакторите на списанието дали 10 пъти по-голям вот на VW Golf

ADAC фалшифицирал конкурса

Грандиозен скандал избухна в Германия, след като се разбра, че германският автомобилен клуб ADAC е фалшифицирал резултатите от гласуването в конкурса "Автомобил на годината", съобщава Deutsche Welle.
ADAC фалшифицирал конкурса
За победител в конкурса бе обявен Volkswagen Golf, който според организаторите на събитието е получил 34 299 гласа от читателите на изданието на ADAC. Оказва се обаче, че за този модел са гласували едва 3409 души, а останалите са били "прибавени" от редакторите на списанието.

ADAC сами са признали за фалшификацията, твърди Daily Mail, уточнявайки, че решението за фалшификацията е взето именно от редакторите на изданието. Те самостоятелно преценили, че "велик автомобил като Volkswagen Golf е получил твърде малко гласове" и затова решили да увеличат резултата му.

Deutsche Welle от своя страна допълва, че след разкриването на машинацията шефът на отдела за връзки с обществеността на клуба и главен редактор на списанието ADAC Motorwelt Михаел Рамщетер е подал оставка от всичките си постове.

Нещо повече - напълно възможно е да започне разследване и на резултатите на предишните конкурси "Автомобил на годината", организирани от ADAC. Напусналият главен редактор Михаел Рамщетер вече е признал, че са манипулирани резултати както през 2013, така и през 2012 г. Една от разкритите фалшификации през 2012 г. е наградата "Gelber Engel", връчена на Audi. Оказва се, че вместо обявените 330 000 гласа, кросовърът на Audi е получил едва 76 000.

Според информациите съвсем скоро ще бъдат доказани и манипулации на конкурси за автомобили, организирани от други големи местни издания. Твърди се, че те са взимали подкупи от германските автомобилостроители, за да класират по-напред определени модели.

Снимка: Volkswagen

Тагове: adac
0 от 500
  • #99
    11 rate up comment 1 rate down comment
    до: Germany ( преди 10 години )
    Ако искаш ми се обади да се разберем и да видим какво е това Версо на приятеля ти. По принцип проблеми с двигателите на Тойота няма, а още по-малко пък дюзите да са проблемни. Объркал си се май нещо и сякаш говориш за други марки.
  • #98
    12 rate up comment 1 rate down comment
    до: Germany ( преди 10 години )
    Що Собственик съм на Авенсис Д4Д 2005 г.и го продавам,защото ще си вземам новия пак Д4Д. Познай защо! Нов съм го купил и пак нов ще си взема. Жената е с Ярис, а брат ми кара Версо Д4Д. Как пък никой от нас не е имал абсолютно никакъв проблем с колите,а само приятеля ти? Май нещо се опитваш да се правиш на интересен.
  • #97
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Естествено, точат зъби и за многото събори на Фолксваген. Ама само ги точат. Цар далеко, Бог високо.
  • #96
    10 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    То между другото ADAC бяха поставили Форд някъде към края така, че не ми дреме изобщо :) Интересното е друго. Golf 4 е номер едно, а аз виждам как мои познати с Golf4, карат колите си един път в месеца и то за проба, дали изобщо ще тръгне след поредния ремонт.
  • #95
    0 rate up comment 10 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Ананонимнико, ти ако вярваше в глупостите които написа за Форд, щеше да ги напишеш не като анонимен. По тоя начин всички те разбират, че и ти не си вярваш, та затова се криеш, да не те разберат кой си. Поне тия, дето биха те затапили без да им мигне окото. Аз еcoboost не съм карал и знаеш ли защо? Защото ако го карам, със сигурност ще реша да си го купя, както реших да си купя и следващия модел на Фиеста. Ама айде, какво да ти обяснявам.Само ще кажа, че уважавам японските автомобили, но малко от тях бих си купил. В частност това са Toyota GT86/Subaru BRZ; Mazda 3, 6. Друго смислено не виждам. Ужасно грозни и изкилиферчени форми се създадоха напоследък. Германците са векове напред, що се отнася до дизайна. А това с подправените конглокси е в реда на нещата. Сега остава и TG да признаят, че са преправили конглокса. Чудно обаче как ли, след като Fiesta показва винаги добри времена на обиколка при всякакви тестове, сравнена с всякакви автомобили. Освен това и цената е черно на бяло, та как да кажеш на черното бяло? ADAC подправили някакъв конглокс. Е, сигурно са подправили и класациите си за надеждност. Ама все тая. Аз нали виждам, че Форд върви? Да подправят колкото си искат. Който иска, да си чупи главите с клюндаи и чинии.Хавал да са му :P
  • #94
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Както и да е. Оказва се, че "великото" германско автомобилостроене има нужда от корупционни практики за да си пласира продукцията. Иначе конkureнцията от Япония и Ю.Корея направя ги размазва. Особено на ниво VW/Audi/Skoda/Seat. Плаща си за да прикриват средняшкото качество им продукцията им. Това е истината/ Всички я знаем.
  • #93
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Germany пич спри да се опитваш да говориш простотий за японските автомобили. Проблем с дюзи имат Форд, както и Ауди и тем подобни производни - няма Ауди минало над 130-150к км, което да не сменя дюзи. Ама на Ауди това да му беше проблема, те са пълни с дефекти... Колкото и да се напъвате няма как да препишете тези проблеми на други марки. С подобни изказвания имам познат дето кара тойота и в сервиза са му казали да я бракува не върват не разбрахте ли. Тотални простотий... Статията говори сама!
  • #92
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Алекс ( преди 10 години )
    Абе, пичове, защо се пените толкова заради някаква "класация" на някакво "списание"?
  • #91
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    това за д4д ти го казвам от горчивия опит на приятел.има тоиота версо и ланд крюзер за 100 - тина хиляди 4 цилиндра 3000 кубика.автоматик.направо в тоиота са го посъветвали като верен тоиотаджия -сменяи преди 100 000.заради дюзите.с друга тоиота но сменяи че цените са леле мале.сега като знам ква е нафтата тука не знам де е проблема-в денсо,бош...или лукоил.не споря но определено тдци не е бъгав повече от другите дизели с нови електронни дюзи.дори напротив.
  • #90
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Germany ( преди 10 години )
    от: Анонимен ( преди 2 часа )Germany, ти па намери Форд да хвалиш с вечните им пациенти дизеловите дюзи и вече спуканият балон на ECO-boosta 1.0 ..ако ще говорим за дизелов проблематичен откъм дюзи агрегат то д4д е безпорен лидер.и дюзите са комплект и да не ти дава господ да сменяш.екобууста 1 съм карал и е уникален.тръгва от място на 2-ра.с това купе отгоре си.и вози страхотно.също се управлява добре и при 80 и при 200.вътре не видях ниско качество.абе-харесва ми и то -много.