IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lancia отива към закриване

Марката остава само с един модел и ще оперира единствено в Италия

Lancia отива към закриване

Една от легендарните марки – Lancia, съвсем скоро може да отиде в историята. За това намекна шефът на Fiat Серджио Маркионе в интервю за вестник La Republica. Той разкри, че Lancia ще остане само с един модел, който ще се продава единствено в Италия.
Lancia отива към закриване
Ypsilon. Снимка: Lancia

Този модел ще бъде хечбекът с 5 врати Ypsilon, докато 5-вратият Delta, както и различните клонинги на автомобили на Chrysler – Thema, Voyager и Flavia, ще бъдат спрени от производство.

Последното поколение на Ypsilon дебютира на автосалона в Женева през 2011 г., като се предлага с 2 бензинови мотора – с обем 0.9 и 1.2 литра, с 1.3-литров турбодизел, както и с 1.2-литров агрегат, работещ на газ.

В края на миналата година се появиха твърдения, че Lancia Ypsilon ще получи и „гореща” версия с името HF, която да разчита на 4-цилиндров бензинов турбо-мотор с мощност от около 160 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. Моделът трябваше да бъде с понижено спортно окачване и спирачни механизми Brembo.

Маркионе допълни, че във Fiat са решили вместо върху Lancia да съсредоточат своите усилия върху развитието на друга своя марка – Alfa Romeo. Именно тя трябва да стане „лице” на италианския концерн пред света.
 

Тагове: lancia ypsilon
0 от 500
  • #22
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    АЗ кога си карал дизел италиански та говорише бе пергиш ? Първи пускат команрейла, най-добрите дизели са италианските, а тия просстотии за електрониката след 95 ги няма. И КАКТО КАЗАХ новата детла 2008 2ра ръка струва по 2 на ГОУФ??? Държи цена повече от немските каруци вече 5 години ? *** вземи прочети малко, че умственият ти капацитет не позволява да пишеш адекватни коментари. Пълни са с дефекти немските нафтови печки и в сравнение с тях италианските дизели са много напред!!
  • #21
    23 rate up comment 6 rate down comment
    тои ( преди 10 години )
    абе карал съм една служебна капа 2003г., е не можах да я карам толкова защото беше все за нещо в сервиза, и освен горе долу добрата возия с нищо не ме грабна, тромава, много лоша маневреност, волана реагираше след 1 секунда, доста неудобни седалки, скърцащи елементи в купето иии това се сещам в момента, не ми ги хвали, казвам го като човек навъртял около 15000км с ланчиа, ако ми подарят ланчиа, каквато и да е, ще я оставя на клошарите през зимата да зимуват в нея.
  • #20
    29 rate up comment 5 rate down comment
    The Fan ( преди 10 години )
    Само човек който е карал Ланча може да разбере какво представляват колите на марката. И айде ако ние сме *** и лаици и не разбираме от коли, то тогава прочети какво казват Top Gear за Ланча. В миналото тва е била една от най-иновативните марки и е дала страшно много за развитието на автомобилната индустрия, но винаги си е патила от лош менидмънт. Има автомобилни компании които знаят как да правят коли, а други как да ги продават....
  • #19
    26 rate up comment 4 rate down comment
    тои ( преди 10 години )
    ...и след като закрият марката, трябва да изкара дизаинера им на плаца, да му вкарат 500 камшика и след това да му съборят главата на гилотина. Явно е бил в дълбока и неизлечима депресия като е правил дизаина на колите, защото всичките са с един унил поглед и никаква харизма или излъчване в муцуните им пък даже и в задниците !!!!
  • #18
    23 rate up comment 8 rate down comment
    тои ( преди 10 години )
    и без това прави отвратително грозни модели които само стари моми ги купуват или някой с обратна ориентация и пред ценностен разпрад, няма просто какво да те привлече, не виждам нищо красиво в които и да е модел, докато на Алфа Ромео моделите са каде по красиви, освен последните им измислици като МИТО.И сега ланчистите ще кажат "ама Делта ХФ Интеграле е най добрата кола" беше преди 30 години, спрете да живеете в историята,никои които гледа назад не оцелява, аз се радвам,че ще я закрият......
  • #17
    25 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ланчия за последните 20 години успяха да създадат едни от най-грозните автомобили произвеждани някога. Направо учудващо че не ги закриха по рано. Никой не ги купува почти не се срещат по улицата стари модели, а нови изобщо няма.
  • #16
    22 rate up comment 7 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    A na wsi4koto otgore tiq bokluci gi prodawat super skupo i se obezcenqwat kato za swetowno.PITAM ZA6TO KATO SA TOLKOVA HUBAWI SE OBEZCENQWAT TOLKOVA!?!?!?!
  • #15
    22 rate up comment 13 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Toq puk trugnal da gowori za drugliwite italianski bokluci?!?!1-dizelite im sa pod wsqkakwa kritika,trakat kato naftowa pe4ka,anemi4ni sa i gorqt kato benzinov2-elektronikata na 2rata godina poludqwa i kolata stawa prakti4eski neizpolzwaema3-interiora se iznoswa po-burzo ot skorostta na swetlinata i prili4a na ko4ina4-prednicite sa absoluten ka6kawalITALIANSKA KOLA MOJE,AMA SAMO FERRARI!
  • #14
    32 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Качество на светлинни години над ВАГ, такова. Комплесиран фен на ВАГ. При дизеловите двигатели не се сменя маховика всеки път със съединителя като при ВАГ, не им падат прозорците на 2рата година, не им гърмят турботата, не им се сменя рейка на 30к километра (вече след като разкараха рейката на ВАГ), не харчат масло. И това дефекти, които НЯМАТ в сравнение с ВАГ само при дизелите. Смятай само на колко нагоре спрямо ВАГ са като качество. НЕУСПОРИМИ ФАКТИ!! АЙ лягай почивай, че си неадекватен.
  • #13
    25 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    kAKWO ka4estwo pri Lancia be,qsen si mi-BOLEN LANCIA FEN!