IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lancia отива към закриване

Марката остава само с един модел и ще оперира единствено в Италия

Lancia отива към закриване

Една от легендарните марки – Lancia, съвсем скоро може да отиде в историята. За това намекна шефът на Fiat Серджио Маркионе в интервю за вестник La Republica. Той разкри, че Lancia ще остане само с един модел, който ще се продава единствено в Италия.
Lancia отива към закриване
Ypsilon. Снимка: Lancia

Този модел ще бъде хечбекът с 5 врати Ypsilon, докато 5-вратият Delta, както и различните клонинги на автомобили на Chrysler – Thema, Voyager и Flavia, ще бъдат спрени от производство.

Последното поколение на Ypsilon дебютира на автосалона в Женева през 2011 г., като се предлага с 2 бензинови мотора – с обем 0.9 и 1.2 литра, с 1.3-литров турбодизел, както и с 1.2-литров агрегат, работещ на газ.

В края на миналата година се появиха твърдения, че Lancia Ypsilon ще получи и „гореща” версия с името HF, която да разчита на 4-цилиндров бензинов турбо-мотор с мощност от около 160 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. Моделът трябваше да бъде с понижено спортно окачване и спирачни механизми Brembo.

Маркионе допълни, че във Fiat са решили вместо върху Lancia да съсредоточат своите усилия върху развитието на друга своя марка – Alfa Romeo. Именно тя трябва да стане „лице” на италианския концерн пред света.
 

Тагове: lancia ypsilon
0 от 500
  • #42
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Прометей ( преди 10 години )
    Та се чудя Маркионе на каква длъжност го водят във Фиат- на главен мениджър, гладен меринджей, или погребален агент.
  • #41
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Прометей ( преди 10 години )
    Ето малко и за Алфа: Преди четири години пред марката Alfa Romeo стоеше задачата да увеличи продажбите си до половин милион до 2014-а, преди три години задачата беше сведена до 400 000, а 2012 до 300 000. Но вече е 2014-а, а задачата едва ли ще бъде изпълнена. Миналата година Alfa реализира едва 102 000 продажби и едва ли резултатът скоро ще е по-голям.
  • #40
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Прометей ( преди 10 години )
    Не, не може да бъде! Ето вижте една статия от преди 3 години- http://***.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/lancha-vyzrazhdane-po-amerikanski-3545111Вече са близо до тази бройка, изостават само с 250 000 бройки. А щом Маркионе е казал, значи така и ще стане!
  • #39
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Тодор ( преди 10 години )
    Що бе, Голфа е супер. Най-добър в класа си. Обидно и невежо е да го сравнявате с италиански еднодневки.
  • #38
    19 rate up comment 1 rate down comment
    konq ( преди 10 години )
    Kato kone s kapaci ste,ama kakvo vijdate tolkova v tezi vagini,selendurska mu rabota.To e sramota kato pochnesh oshte ot golf 4 do golf 7 da vidish uednakven dizain,pensionerski kutii.
  • #37
    20 rate up comment 8 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Да си го кажем честно, Ланча и Алфа на никой няма да липсват. И трите с Фиат станаха известни единствено с безобразното си качество.
  • #36
    17 rate up comment 5 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Koq italianska tro6ka wtora ruka w klasa na Golf e po-skupa ot nego?!?!?!
  • #35
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Тодор ( преди 10 години )
    Ей "анонимните" поне имайте доблестта да застанете с името си зад "блестящите" твърдения. Що се отнася до Ланча, наистина сте много прави - страшен "***" е карайте си немските изтребители, а ние невежите ще караме италианските кошници и благодарение на компетентните ви мнения ще се радваме на достъпните им цени. Айде със здраве и да плюете повече, че нещо цените на втората ръка не ме устройват - по-скъпи от гоуфо бе!
  • #34
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ще я закриват. Най-после!
  • #33
    28 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Анонимен, покажи ми снимки за лющене на боя на новата делта или новия ипсилон на 2-3 години в нета дори ... да видим. Щото с бращолевене на глупости никой не заблуждаваш. Как ще заблудиш хора, които карат ланча и нямат проблеми, че са трошки и им се лющи боята? Аз карам повече от 5 години ланча и съм сменил 2 пъти предни носачи, и оригинални амортесьори отпред на 170 000 км. Нищо по двигателя освен свещи и масло? А ся де? Дори след удар ламарините им не гният..