IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Зад волана на Lexus RC F

Моделът разполага с дигитални прибори на таблото (Видео)

Зад волана на Lexus RC F

Публикувано в YouTube видео представя приборния панел на новото спортно купе на Lexus - RC F. Клипът е заснет на щанда на японската марка в Детройт, като разкрива и звука на най-мощния V8 двигател в историята производителя.
Зад волана на Lexus RC F
Видеото лесно може да заблуди, че е заснето по време на тест на RC F. Истината е, че става дума за симулатор на щанда на Lexus в Детройт. Автомобилът е пълноразмерен, като за да пресъздаде истинско управление, разполага с предварително записан звук от двигателя. Всички системи и уреди в него също работят като в истински автомобил.

Клипът разкрива приборния панел на спортната кола. Той съчетава аналогов скоростомер и високотехнологичен дисплей, на който се появява цялата необходима информация за работата на колата. Дисплеят е многофункционален, като на него се изобразяват скоростта, оборотите на двигателя, температурите на охладителната течност и маслото, потреблението на гориво, избраната предавка на скоростната кутия, хронометър и т.н.

Изобразяват се също така графики, представящи страничното ускорение, работата на системата Torque Vectoring и режимите на шофиране.
Зад волана на Lexus RC F
Lexus RC F се задвижва от 5.0-литров бензинов мотор, чиято мощност е "доста на 450 к.с.". Двигателят, който е най-мощния V8 в историята Lexus, е разположен в предната част и задвижва задните колела. Официални данни за динамичните показатели все още не са разкрити, но се твърди, че колата се нуждае от 4.5 секунди, за да развие 100 км/час. Максималната скорост на движение достига 300 км/ч.

Зад волана на Lexus RC F

Видео: YouTube

Тагове: Lexus RC F Lexus RC
0 от 500
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    go6o ( преди 11 години )
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    go6o ( преди 11 години )
    daimlerovci i se "kefete"
  • #41
    0 rate up comment 2 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    Току що четох мненията на хората карали и 2-та автомобила - има такива които твърдят че Бенца е по-малко шумен има и обратното. И ако забелязваш никъде не пиша че Лексуса е шумен - пиша че Бенца е безшумен от собствен опит....
  • #40
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е, а ти карал ли си LS400 че да знаеш че е по-шумен? Ей в тая тема собственици на W140 които са карали LS400 са единодушни че LS400 е по-тих. Форума е на Бенц, така че не можеш да ги обвиниш в пристрастия към Лексус, точно обратното. http://***.benzworld.org/forums/w140-s-class/1422777-w140-lexus-ls400-cabin-quiter-why.html
  • #39
    1 rate up comment 2 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    LS400 може да е с по-нисък разход и само това му е предимството пред Мерцедеса....ти карал ли си 140 за да говориш за шум - там практически не се чува нищо - това е един от най обезшумените автомобили и то 12 цилиндъра...иначе не знам колко повече са продавали но 140-ки в добро състояние още се продават и за по 20 хил евра а такива лексуси няма да видиш по пътя...
  • #38
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А това "грозилище" от статията ще смаже всчкакви мерцедески. Още първия F модели, IS-F от 2008-*** го направи.
  • #37
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    IT, точно W140 копира много технологии от Лексус като плоските панели под купето за по-добра аеродинамика, флуидните тампони на амортисьорите за по-добра изолация от шум и вибрации и т.н. Въпреки това, по-стария LS400 е по-тих и с по-нисък разход, а шефът на W140 проекта Волфганг Петер е уволнен поради некадърност и неспособност да се вмести в бюджета. Лексус 2 години след като стъпват на пазара в САЩ, вече продават повече LS модели отколкото Мерцедес S-класи.
  • #36
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "И какво Lexus LS 400 ли казваш че е по-добър от еС класата?"поре, човекът ти дава цитат, потърси го с гугъл и ще видиш къде е оригинала. Lexus LS 400 определено е по-добър от еС класата, иначе нямаше да съществува до днес. Тойота не са от тези дето правят губещи модели в десетохилядни серии, само и само да си помпат имиджа.
  • #35
    2 rate up comment 6 rate down comment
    IT ( преди 11 години )
    Егати грозилището !!!! Ааа на болния фен на Лексъс мога да кажа само едно те щото са по добри от Мерц че затова една кола в Европа не могат да продадат :)))Да не говорим че първият им модел беше буквално клонинг на тогавашната С-класа :))И не виждам смисъл да спамиш...без това и себе си не можеш да убедиш че този отвратително изглеждащ Лексъс може да се сравнява Мерцедес :)))
  • #34
    1 rate up comment 8 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    И какво Lexus LS 400 ли казваш че е по-добър от еС класата? Момче, явно имаш нужда от преглед....отнoсно мерцедеса 140-ката - не знам от къде ги измисли тези 6.3 секунди до 100 - чети тука и виж таблицата:http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W140