IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Зад волана на Lexus RC F

Моделът разполага с дигитални прибори на таблото (Видео)

Зад волана на Lexus RC F

Публикувано в YouTube видео представя приборния панел на новото спортно купе на Lexus - RC F. Клипът е заснет на щанда на японската марка в Детройт, като разкрива и звука на най-мощния V8 двигател в историята производителя.
Зад волана на Lexus RC F
Видеото лесно може да заблуди, че е заснето по време на тест на RC F. Истината е, че става дума за симулатор на щанда на Lexus в Детройт. Автомобилът е пълноразмерен, като за да пресъздаде истинско управление, разполага с предварително записан звук от двигателя. Всички системи и уреди в него също работят като в истински автомобил.

Клипът разкрива приборния панел на спортната кола. Той съчетава аналогов скоростомер и високотехнологичен дисплей, на който се появява цялата необходима информация за работата на колата. Дисплеят е многофункционален, като на него се изобразяват скоростта, оборотите на двигателя, температурите на охладителната течност и маслото, потреблението на гориво, избраната предавка на скоростната кутия, хронометър и т.н.

Изобразяват се също така графики, представящи страничното ускорение, работата на системата Torque Vectoring и режимите на шофиране.
Зад волана на Lexus RC F
Lexus RC F се задвижва от 5.0-литров бензинов мотор, чиято мощност е "доста на 450 к.с.". Двигателят, който е най-мощния V8 в историята Lexus, е разположен в предната част и задвижва задните колела. Официални данни за динамичните показатели все още не са разкрити, но се твърди, че колата се нуждае от 4.5 секунди, за да развие 100 км/час. Максималната скорост на движение достига 300 км/ч.

Зад волана на Lexus RC F

Видео: YouTube

Тагове: Lexus RC F Lexus RC
0 от 500
  • #33
    1 rate up comment 6 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    ако се интересуваш мога да ти изпратя снимана фактура, а ти ми изпрати от твоя лексус
  • #32
    1 rate up comment 7 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    RREличи си че никога не си имал и няма да имаш такава кола, цената на ес класата беше 250 хил марки, а по здравина и комфорт е ненадмината - не случайно всички богати особи се возеха в точно този модел а не в лексус...но мисля че спора е безсмислен при условие че нямаш и не си имал такава кола...
  • #31
    9 rate up comment 0 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Lexus syshto e izgradil imidj na marka za bogati i preuspiali hora,kakto i na nai-zdravite luksozni koli. Ne znam dali S class e struval 250 000 marki,sigurno sa bili poshtenski. Nai-novata S class S500 4 matic struva 108 000 evro,a nai-novia Lexus LS 600h struva 111 000 evro.
  • #30
    10 rate up comment 1 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Daje e vseizvesten fakt,4e Lexus ot parvoto si pokolenie LS e po-dobrata kola ot Mercedes S classCompared to the rival target BMW 735i (E32) and Mercedes-Benz 420 SE (W126), the LS 400 had a quieter cabin, with 58 dB at 100 kilometres per hour (62 mph); a higher top speed; a lower drag coefficient and curb weight Kato skorostna kutia,dvigatel i okachvane niama po-zdrava kola ot iaponskata, v 4astnost Lexus v slu4aia. Lexus e nai-zdravata marka v luksoznia klas. Pe4eli vsi4ki klasacii.
  • #29
    7 rate up comment 1 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Pore mi6lence golfadjiisko, mercedesa prili4a to4no na kufar,po-grozna kola ne moje6 da sre6tne6 osven Golf 2-ka. Ta tozi kufar e 2,2 tona,a ne 2,5 tona i uskoriava za 6,3 sek. To moje da si postigal i 2,5 sek.,no tova si e tvoe mnenei.Proizvoditeliat kazva 6,3 sek. Kakto tozi Lexus uskoriava za 4,5 sek.,a niakoi moje da ago svali i na 3,6 sek. se6ta6 li se mi6le.lexus e po-zdrav po vsiako otno6enie ot prehvalenia mercedes. Lexus LS ot 90-ta e po-zdrav i komforten ot kufara na mercedes4e.
  • #28
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Поре, стига си измислял историйки, ами виж как тоя лексус се представя спрямо еС-класата на Нордшлайфето. Просто я отнася. http://youtu.be/UicoD7DWX0A?t=1m17s
  • #27
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В момента най-мощната S class 2014-ta S 63 AMG 0-100km/h e същото време, но е с 600 коня! Тоест този Лексус върви колкото най-мояния S class AMG.
  • #26
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Лексус винаги е правел по-добри коли от Мерцедес. Изхвърля от американския пазар дотогава най-продавания премиум- Мерцедес S class и Lexus LS става най-предпочитаната кола,като печели всяка година всички класации за надеждност и задоволство! И в момента Лексус е водещата марка по отношение на безшумност, комфортна возия,екстри,оборудване, технологии,комфорт.
  • #25
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Поре отново боравиш с грешни данни. Куфарът S class от 91-ва първо е V12 само с 408 коня, второ тежи 2 тона,а не 2,5 тона и трето ускорява 0-100 км./ч. 6,3 сек. A Lexus LS още 90-та година с първия си модел е по-добър от Mercedes S class, защото е разработен с тази цел.Чети: Compared to the rival target BMW 735i (E32) and Mercedes-Benz 420 SE (W126), the LS 400 had a quieter cabin, with 58 dB at 100 kilometres per hour (62 mph); a higher top speed; a lower drag coefficient and curb weight
  • #24
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Лексус до скоро бяха синоним на луксозни, (Лексус-луксус), надежни и модерни лимузини,с новата си политика добавиха водещи в дизайна и технологиите, за да се открои предимстото им над "премиумите". А това понятие така и така са го измислили немските фирми Мерцедес и БМВ за тяхните рекламни цели.