BMW и Audi отново се захапаха за това коя от двете компании е по-иновативна. Този път тема на сблъсъка са лазерните светлини. И по-скоро лазерните светлини на концепцията Sport quattro laserlight, която Audi представи преди дни на изложението на електронни технологии CES в Лас Вегас.
Подобна технология се предлага за модела BMW i8, който излезе на пазара през миналата година. А това дава предимство на BMW пред Audi, от което базираната в Мюнхен компания се възползва.
"Съжаляваме, че не показахме концептулани лазерни светлини на изложението CES. Заети сме да ги произвеждаме серийно", гласи съобщението на BMW в Twitter.
Снимка: BMW / Twitter
Към момента отговор от Audi няма, но ако съдим от предишните "спречквания" на автомобилните компании, такъв ще има. А дотогава непропускайте да си припомните предишните етапи от рекламната война:
Jaguar обяви война на Mercedes-Benz
Audi хвърли ръкавица на BMW и Mercedes
Audi отново хвърли ръкавица на BMW
Audi разбива магията на конкурентите
Audi VS BMW - Войната продължава
Забавна война. Рекламна
Отново Audi срещу BMW, Mercedes и Lexus
Този път BMW предизвика Audi
Рекламната война достигна и Русия
GM се заяде с Ford по време на Super Bowl
Анти-реклама повиши продажбите на Ford F-Series
Интересни автомобилни реклами