IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW Group подготвя 11 модела с предно

Още догодина ще се появи серийната версия на Active Tourer

BMW Group подготвя 11 модела с предно

Новото поколение на хечбека Mini е първият от общо 11 модела, които BMW Group ще изгради на новата си платформа за автомобили с предно предаване UKL1. Това става ясно от интервю на Иън Робъртсън, член на борда на директорите, отговарящ за продажбите и маркетинга на BMW, пред изданието AutoExpress.
BMW Group подготвя 11 модела с предно
Active Tourer Concept. Снимка: BMW

Първият автомобил с марка BMW, който ще разчита на задвижване към предните колела, ще бъде серийната версия на Active Tourer concept, сподели Робъртсън. Моделът ще бъде представен на някое от големите автомобилни изложения през 2014 година, като ще бъде и първият, който ще получи двигател с три цилиндъра.

Що се отнася до дизайна на бъдещото MPV, той ще бъде почти аналогичен с този, който представи концепцията Active Tourer. "Вече видяхте концепцията, серийният модел ще бъде много сходен", сподели Иън Робъртсън, като допълни, че BMW има богат опит в производството на компактни модели. Компанията реализира по 300 000 екземпляра годишно от моделите на Mini, а продажбите на 1-Series достигат 200 000 бройки на година.

Голяма част от бъдещите коли с предно предаване ще носят емблемата на британската марка Mini, собственост на BMW Group. Сред тях са обичайните хечбеци и заместниците на версиите Cabriolet, Clubman, Countryman и Paceman. Ще се появят обаче и напълно нови модели, сред които конкурент на Mazda MX-5, MPV и дори седан, който обаче най-вероятно ще се предлага единствено в Китай.

При моделите на марката BMW, новата платформа за автомобили с предно предаване UKL1 ще получат 2-Series Active Tourer във версии с 5 и 7 места, както и малък SUV, който ще бъде позициониран под Х1 и ще се конкурира с бъдещото Audi Q1. Възможно да се появи и още един компактен модел, който да се съревновава за клиенти с Audi A1.


Тагове: bmw group active tourer ukl1
0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ханку Брат ( преди 10 години )
    Малко са!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И АЗ съм против предното,но в крайна сметка не вс.модели ще са с предно!ЩЕ има за всеки по нещо.ВСЕ пак търсенето определя предлагането!
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Някой ( преди 10 години )
    И БМВ се изп*дерастиха.
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    знаещ ( преди 10 години )
    Японците отдавна са го открили ефекта с обезличаването и поради тази причина си имат марка за масови продажби и премиум марка. Тойота-Лексус,Нисан-Инфинити и Хонда-АКУРА.Просто и ефективно.При немците нещата са турлюгювеч.Всичко е омешено и лъжат клиентите,че им продават премиум,а то си е най-*** модел с предно и маломощен двигател купен от други.Както МБ купуват от Рено,а БМВ от ПСА.За какъв премиум говорим изобщо!
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Е то пък сега BMW 114d като е със задно сигурно е голям премиум. Събудете се, немските "премиуми" отдавна са ширпотреба.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    печалбата е важно нещо. без нея фирмата ще умре - както са на път да умрат някой френски фирми... предполагам че шефовете в БМВ са направили някаква сметка. кефа обаче няма да е същия и може да им излезе крива. затова пък има М3, М$, М5, М6 - пожелавам на всеки свестен човек да има пари да си ги позволи.
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Интереса клати феса. Този ход на БМВ не само че е очакван, но е даже закъснял. Хората търсят и ако ти не им го дадеш, друг ще им го предложи. Мерцедес примерно се хванаха за главата като откриха, че моделите им с 4Х4 са по-търсени от тези със задно. И сега бълват модели с 4Х4. Не е тайна, че 4Х4 е най-доброто задвижване а предното стои по-добре на сняг и вода. Задното е добро за каране на писта, защото дрифти по-лесно. Така че има модели и за писна и модели с които да ходиш на работа и пазар.
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    БМВ фен ( преди 10 години )
    Проблемът не е в предното или задното задвижване, а е в обезличаване на марките и традициите им с цел по-голям брой продадени автомобили и по-голям оборот. За съжаление и БМВ тръгва по този път да продадем 2,3,5 млн. е по-важно от това какво продаваме, губи се емоцията на марката, престижа, традицията. И за съжаление много марки са по този път.
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами лошото е че се водеха до сега спортна марка, а сега ще пускат 11 маломощтни модела с предно!
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Някой може ли да ми обясни какво лошо има един автомобил да е с предно предаване? Малолитражна кола с около 100 коня няма абсолютно никаква нужда от динамика, че за да е със задно! Аз карам кола с 90 коня с предно, ползвам си колата единствено за предвижване, и ми стига за 130 км/ч!