IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan

Моделът е претърпял промени в дизайна в сравнение с концептът от Франкфурт

Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan

Новият компактен ван Volkswagen Golf Sportsvan бе забелязан по време на тестове, съобщава Autocar. Серийната модификация на модела ще бъде показана по време на автомобилното изложение в Женева през март 2014.
Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan
Ванът бе представен с името Volkswagen Golf Sportsvan Concept на изложението във Франкфурт тази есен. На снимките обаче се вижда, че бъдещата серийна модификация ще се различава от него. Промените са засегнали предната броня, която е с нова форма. Стоповете са с по-малки размери, а задната врата е напълно нова. Същото важи и за остъклението на модела, чиято форма е променена на доста места.
Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan
Размерите на Sportsvan са дължина 4340 мм, широчина 1800 м и височина 1580 мм. Това го прави с 13 см по-дълъг, с 5 см по-широк и с 2 см по-нисък от настоящото поколение на Golf Plus, което се базира на 6-ото поколение на хечбека. Междуосието при вана е с 48 мм по-голямо и достига 2685 мм. Обемът на багажника е 500 л, които могат да бъдат увеличени с още 65 л. при максимално изтеглени напред задни седалки. А ако те бъдат сгънати, багажникът ще поеме до 1500 л.
Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan
Конструкцията на модела е добре позната. Golf Sportsvan е изграден на новата модулна платформа на Volkswagen - MQB, на която са построени последните модели от този клас на концерна. Двигателите също не са новости - 4-цилиндрови бензинови и дизелови турбо-мотори с мощност между 85 и 150 к.с., както и скоростните кутии - механична и DSG с двойно сцепление. В списъка с допълнителни опции при дизеловите версии ще се появи система за задвижване на четирите колела 4Motion с муфа Haldex, задействаща задната ос.
Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan
Като опции към модела ще се предлагат още активни амортисьори DCC, завиващи фарове със светодиодни елементи, адаптивен круз-контрол с функция за екстремно спиране при ниска скорост, система за следене на линията на движение, система за наблюдение на "мъртвите зони" и няколко варианта на мултимедийни комплекси с различни по големина сензорни дисплеи.

Снимки: Autocar
 

0 от 500
  • #13
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе най-добре е с модерен канцерогенен двигател. Да си караш спортния вагон и да си тровиш тойтаджиите като пич, нали така. Пък балъците дето дават пари за екологични коли като Приус да го д*хат!
  • #12
    12 rate up comment 10 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Po-dobre e Golf Sportsvan-po-lek,s po-mo6ten motor i minimalno po-wisok razhod,no po-golqmo udowolstwie :)
  • #11
    9 rate up comment 12 rate down comment
    до: speedart и A3 ( преди 12 години )
    Я се разберете двамата! :)))Кое е по-добре да тежи или да не тежи?
  • #10
    12 rate up comment 10 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Noviq Sportsvan 6te bude pone sus 100 kila po-lek ot Golf+.Taka 4e toq *** Prius da ne mi go hwalite mn mn!
  • #9
    12 rate up comment 10 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    *** много ясно че картонът Пурис не тежи...ха ха ха откога ви казвам че става само за вторични суровини...и зимата в гаража да ти не подгизнат краката
  • #8
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А Баничарка Супер Спорт,кога ще пуснат?
  • #7
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Приус+ в базов вариант е натъпкан с екстри и има автоматична трансмисия ЦВТ. Ако на Гоуфу сложим всичките екстри, които ги има Приус ще е по-тежък с поне 200 кг от него. За какво говорим изобщо. Въобще двете не могат да се сравнят. Едното е кола от бъдещето, а другото е тракаща, карциногенна каруца. Не случайно, като отидеш в белите държави в големите им градове, повечето таксита са Приус и Приус+. Гоуф никъде няма.
  • #6
    7 rate up comment 15 rate down comment
    до: A3 ( преди 12 години )
    Грешка, гледал съм с малкия двигател. Та Гоуф+ с канцерогенно двигателче тежи 1501 кг. С 56 кг е по-тежък от Приуса ***. На Гоуфа сигурно асфалта му тежи толкова, а е с 5 места срещу 7 и има доста по-малък багажник. Кажи сега нещо друго! Кажи да се посмеем!
  • #5
    12 rate up comment 12 rate down comment
    NIAMA DA ZABRAVIM ( преди 12 години )
    Iaponia kapitulira pred GOLF
  • #4
    8 rate up comment 15 rate down comment
    до: A3 ( преди 12 години )
    ***, Приус+ тежи 1495 кг, а Гоуф+ 1450 кг. Така, че номера ти с това, че хибрида уж бил много тежък не върви. Измисли друга простотия!