IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan

Моделът е претърпял промени в дизайна в сравнение с концептът от Франкфурт

Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan

Новият компактен ван Volkswagen Golf Sportsvan бе забелязан по време на тестове, съобщава Autocar. Серийната модификация на модела ще бъде показана по време на автомобилното изложение в Женева през март 2014.
Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan
Ванът бе представен с името Volkswagen Golf Sportsvan Concept на изложението във Франкфурт тази есен. На снимките обаче се вижда, че бъдещата серийна модификация ще се различава от него. Промените са засегнали предната броня, която е с нова форма. Стоповете са с по-малки размери, а задната врата е напълно нова. Същото важи и за остъклението на модела, чиято форма е променена на доста места.
Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan
Размерите на Sportsvan са дължина 4340 мм, широчина 1800 м и височина 1580 мм. Това го прави с 13 см по-дълъг, с 5 см по-широк и с 2 см по-нисък от настоящото поколение на Golf Plus, което се базира на 6-ото поколение на хечбека. Междуосието при вана е с 48 мм по-голямо и достига 2685 мм. Обемът на багажника е 500 л, които могат да бъдат увеличени с още 65 л. при максимално изтеглени напред задни седалки. А ако те бъдат сгънати, багажникът ще поеме до 1500 л.
Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan
Конструкцията на модела е добре позната. Golf Sportsvan е изграден на новата модулна платформа на Volkswagen - MQB, на която са построени последните модели от този клас на концерна. Двигателите също не са новости - 4-цилиндрови бензинови и дизелови турбо-мотори с мощност между 85 и 150 к.с., както и скоростните кутии - механична и DSG с двойно сцепление. В списъка с допълнителни опции при дизеловите версии ще се появи система за задвижване на четирите колела 4Motion с муфа Haldex, задействаща задната ос.
Volkswagen тества серийния Golf Sportsvan
Като опции към модела ще се предлагат още активни амортисьори DCC, завиващи фарове със светодиодни елементи, адаптивен круз-контрол с функция за екстремно спиране при ниска скорост, система за следене на линията на движение, система за наблюдение на "мъртвите зони" и няколко варианта на мултимедийни комплекси с различни по големина сензорни дисплеи.

Снимки: Autocar
 

0 от 500
  • #23
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Do6o ne barkai VW s toyota.Ednata marka e nemski premium a drugata iaponska 6ir potreba,koito visi non stop v servizite.FACT
  • #22
    6 rate up comment 8 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    I pak e po-bawen ot 2,0 TDI na VW :)
  • #21
    8 rate up comment 9 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    2,5 gradsko samo w twoite suni6ta.Realno pod 6 ne pada,a da ne goworim,4e na dalag put s twa motor4e 99 konq e tolkova umrqla hlebarka,4e kostenurka bi go izprewarila...
  • #20
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    A3 - голям си *** - приуса е 100КВ или 136 коня и има Fuel Consumption. (Komb.) * 3.9 l/100 km, CO2 emissions (komb.) * 89 g / kmИ най-якото е че само на градско ти пада до 2.5 л/100 - как може да сравняваш такава кола с някакъв бременен ваген
  • #19
    8 rate up comment 9 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Vika6 troleq Prius+ s ultra mo6tniq si motor 1,8 99 konq e qko po-sporten ot Sportsvan? :D
  • #18
    7 rate up comment 8 rate down comment
    груди ( преди 12 години )
    Кое му е спортното на тоя кашон със "мощния" мотор от "цели" 150 коня бе?!?!Спортен може да се стори само на някоя немска баба, докато ходи до аптеката дето е на 400 метра. Че мотора е студен и "много върви"
  • #17
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Приус бил такъв и онакъв.Добре де хайде да вземем друга кола тогава от същия клас.Мазда 5 примерно.Почваме с гаранцията първо.Тя е 8 г и 160 000 км.Има ли база за сравнение с това ВАГ-инално недоразумение!Продължаваме с багажника,който е 540 л. и има 7 места срещу 5 на ГоУфУ.Продължаваме нататък и стигаме до теглото.Немския дрънгел тежи 1501 кг,а Мазда 5 е 1395 кг.Сравняваме и оборудването.Голфу е гол,като пушка спрямо Маздата,а е по-тезък с повече от 100 кг.Смях за вурстовете.Пак се изложиха.
  • #16
    13 rate up comment 9 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Udowolstwie ot Honda-da ti e grozna kolata kato smurtta,da e 50 konq dizel na Isuzu nabor 92ra golemiq snqg,a ti da plue6 li plue6 po Porsche i Bugatti :)OSOBENO AUDI QDE DURVOTO NA LE MAN.DO6O PAK GOWORI6 KATO SELSKA KLUKARKA
  • #15
    16 rate up comment 10 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Не знам кой яде дървото по пистите. Аз като гледам Ауди на какво унижение подлагат Тойота в сериите Льо Ман, очаквам скоро Тойота да се откажат от опитите си да се пробват в спортните надпревари по пистите. Както винаги се оказа напълно некомпетентен и виждаш обратното на реалнвостта. Явно за това си фен на Тойота, защото прави най-скапаните коли и за това не си фен на Порше,Ауди,БМВ,Мерцедес,Ламборджини,Бугати,Бентли, Ролс Ройс... защото са едни от най-добрите коли в света.
  • #14
    11 rate up comment 8 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Udowolstwie ot Honda-da ti e grozna kolata kato smurtta,da e 50 konq dizel na Isuzu nabor 92ra golemiq snqg,a ti da plue6 li plue6 po Porsche i Bugatti :)