IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda спира модела Insight?

За 3 години продажбите в САЩ са спаднали близо 5 пъти

Honda спира модела Insight?

Honda най-вероятно съвсем скоро ще спре от производство модела си Insight, чиито продажби падат непрекъснато, докато конкуренцията в този сегмент става все по-ожесточена, съобщава изданието What Car?.
Honda спира модела Insight?
Според информацията през ноември тази година в САЩ са продадени едва 4384 бройки от модела. Това е близо 5 пъти по-малко от същия месец през 2010 г., когато автомобилът бе току-що представен.

Нещата изглеждат още по-зле за Insight, ако се направи сравнение с лидера в сегмента Toyota Prius. Той е по-скъп, но въпреки това през ноември е записал 135 291 продажби. Дори компактната версия Prius C, която е по-близо като показатели до модела на Honda, за същия период е продадена в близо 40 000 бройки в САЩ.

Първоначално се считаше, че в Honda работят върху следващото поколение на Insight, което да се появи през 2015 г. Сега обаче очакванията са моделът да отиде в историята, още повече, че Civic Hybrid се ползва с по-голям интерес и ще може да замести Insight. Същото се отнася и за друг модел на японците - Fit, известен още и като Jazz.

Снимка: Honda

Тагове: honda insight
0 от 500
  • #22
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Возията и обезшумяването са също на доста високо ниво.Пластмасите може да изглеждат евтини,но са направени от водорасли,а не от петрол и 100% се рециклират.Пластмасите от петрол миришат и отделят токсични вещества.Приус не само е свръх икономичен и екологичен автомобил,но и е безвреден за пасажерите.Нещо за извън града споменаваш.Разхода му и там е доста по-нисък отколкото на другите.Погледни http://***.spritmonitor.de/ и си направи справка!Кажи коя кола РЕАЛНО харчи по-малко.Няма такива.
  • #21
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    От кого има по-малко място?Давай,кажи!Изкарай данните да ги видим.Само ще ти кажа,че пространството в купето на Приус е почти същото по размери на БМВ 5.Дори мястото за краката на водача е по-голямо при Приус.Багажника ли е малък?Я виж колко е той и го сравни с конглокенцията!Учуден ще останеш вервай ми.Погледни в сайтовете!Точно това най-много те издаде,че изобщо ти не си се докосвал до Приус и пишеш свободни съчинения,а имено че не знаеш,че Приус е една от най-широките и удобни в класа си.
  • #20
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И като се замислим, защо ни е странния Приус със странния ДВГ и странната трансмисия? Освен всичко имаме и по-голямо тегло + по-малко място.---------------------------Ей това написано от теб е върха на идиотщината.Кое е странното на Приус.Инсайт го водят копие на Приус?Какво е странното на ДВГ?Това, че е най-икономичният двигател ли или че е по цикъла на Аткинсън?По-голямо тегло от кого имаме?Теглото на Приус е почти същото,като на другите коли,а сравнен с дизелите е по-лек.По-малко място!?!
  • #19
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бъчвар,що не си гледаш Фиестичката и не спреш да се правиш на голям умник!Умозаключенията ти са на човек,който е виждал хибрид само на картинка и е чел някоя статиика в АБ.Чел-недочел и нищо не разбрал.Толкова си зле,че не помниш в началото на дъъългото си мнение какво си написал и завършваш с противоречие на написаното преди това.Значи първо говориш за чувствително намаляване разхода на гориво,а накрая,че всъщност разхода бил малко по-нисък.Я се оправи малко и влез в час!
  • #18
    3 rate up comment 15 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Логиката да се прави хибрид с подпомагащ мотор и малък акумулатор е тая, че при ускорение се използва най-много енергия, разбирай гориво, а при спиране също се губи много енергия. и в двата случая електрическия мотор помага, като по тоя начин се намалява чувствително разхода на гориво, без да се инвестира огромна сума за акумулатори и сложни системи. На другия полюс е чистото електричество, което е супер за големите градове. Там ДВГ не е нужен. И като се замислим, защо ни е странния Приус със странния ДВГ и странната трансмисия? Освен всичко имаме и по-голямо тегло + по-малко място. За икономии се ползват евтини пластмаси само и само цената да е приемлива. И човек като си направи сметката разбира, че Хонда предлага много по-добрия вариант с нейния CR-Z. За някои хора явно е важен моментния разход на гориво без да се замислят, че всъщност губят много повече от хибрид като Prius. Ами те могат и 1 л/100 км да постигнат в реалността, но на каква цена? При положение, че аз през целия живот на колата дам 20-30 000 лева за гориво, а един хибрид е по-скъп още при покупката, де Илия на кирия? Затова малък и евтин елелтромотор с малък акумулатор, подпомагащ автомобила при ускорение и прихващащ енергията при спиране. Това на тоя етап. За града чисти електромобили с малки размери. Сега някой ще каже, че хибрида с малкия акумулатор в града ще изразходва повече. Е не е точно така, защото гориво се изразходва главно при ускорение, докато при постоянна скорост икономията е голяма. А и винаги може да се направи един пробег от 2-3 километра на чисто електричество, без да са необходими големи акумулатори и електромотори. И когато човек излезе на магистралата или в планината, ще се радва на бързото доускоряване при изпреварване, като в същото време няма да изпитва липса на скорост и дискомфорт при пътуване, толкова характерни за автомобили като Prius. А да не говорим и за големия разход на гориво при автомобили извън градовете, залагащи повече на частта, свързана с електрическото пътуване. А ако сравним дизела с бензина се получава нещо подобно. Нима дизелът не изразходва с 1-2 литра по-малко гориво? Защо тогава продажбите са почти едно към едно и то с превес на бензиновите версии? Ами просто е. 2-3-5000 лева повяече за дизеловата версия се избиват само при постоянно ползване на колата и то за служебни цели. И как се вписва хибрид като Prius в цялата ситуация? Никак. Той е умрял още при проектирането си и ако не бяха задръстеняците, даващи големи екологични отстъпки, тая технология не би имала никакъв шанс. Не може една колада струва 45-50 000 лева, след като подобна бензинова със същите размери и динамични показатели, струва 25000.
  • #17
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Второто на задния ред седалки е ужасяващо тясно.Изобщо пространството в купето е оскъдно,багажника малък и видимостта е зле.Единственото нещо,което според мен е по-добро от Приус е таблото и уредите.Перфекни са.Цената е супер,но нищо повече.По всички други показатели отстъпва на Приус.Просто Приуса е много изпипана и рафинирана машина.Не случайно е една от най-здравите коли на продължителният тест(100 000 км само 2 изгорели лампи),а в немския ТЮФ е на първо място по качество за няколко години.
  • #16
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Моите уважения към Хонда,но този модел им е пълен провал и има защо.Бързаха да изкарат конглокент на Приус,но претупаха нещата.Хората не го купуват,защото просто не е толкова функционален и ефективен.Миналата година,когато си купувах хибрид,пробвах първо Insight.Цената ме привлече и това,че е една от марките,които най-много харесвам.(имал съм Сивик и Хорнет)Първото,което ми направи впечатление е че това не е никаква Хонда.По-голяма мърда просто няма.Сивика ми 6 ген.1,4 90 к.с. бе по-бърз и пъргав
  • #15
    9 rate up comment 16 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    Спира го защото хората по-улиците срещали модела получават трайни психологични увреждания...след което следва бавно и трудно възвръщане...
  • #14
    6 rate up comment 20 rate down comment
    a3 ( преди 10 години )
    i Prius,i Insight sa ujasno grozni ko6nici,pri koito nqma nikakwo udowolstwie ot 6ofiraneto,materialite sa ewtini,razhoda mnogo razli4en ot pokazaniq po kniga.Za 2 lv na 500 km da karam tiq izwra6teniq-AIDE NE MERCI!
  • #13
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Ти май днес си много изнервен?Казах ти, че като цяло Хонда са по-качествени, не съм писал, че точно този модел е по-добър от Приус. Но дори Приус да е по-добър, аз пак бих купил Инсайт, ако не бяха по-долу изброение от мен дразнещи неща. Защо да не гледам цялата марка? Източника беше някой от жълтите вестници (24 часа или Труд) и всяко лято съм попадал на статия за качеството на автомобилите. Само 2007 или 2008-*** година Хонда бяха на 5-то място, не на 4-то. Да видим Лексус на пролет как са...