IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият турбо-двигател на Lexus щял да превъзхожда аналозите на BMW и Mercedes

С по-висок въртящ момент и по-малко вибрации

Новият турбо-двигател на Lexus щял да превъзхожда аналозите на BMW и Mercedes

Новият турбо-двигател, разработван от Lexus, ще бъде с по-висок въртящ момент от аналогичните мотори на BMW и Mercedes-Benz. Това разкри отговорникът за новите разработки в японския производител Тери Огава прeд CarAdvice.
Новият турбо-двигател на Lexus ще прeвъзхожда аналога си от BMW
Според информацията инженерите на Lexus работят едновременно върху две версии на 2.0-литров четирицилиндров двигател. Той вече бе показан на концептуалния модел Lexus LF-NX Turbo по време на автосалона в Токио този месец, но не бяха разкрити никакви подробности за него.

По думите на Огава по-мощната от двете версии ще разполага с въртящ момент от около 380 Нм, а мощността ще бъде не по-малко от 220 к.с. Този агрегат ще разполага с D-4S и VVT-i системи на газоразпределение с интегриран в главата изходящ колектор и twin-scroll турбина с активен westgate клапан. За сравнение моторът на BMW със същите параметри - 2.0 литра и турбо, предлага 350 Нм, но мощността му е 245 к.с.

Тери Огава стига дори още по-далеч, като заяви, че турбо-четворката на Lexus ще бъде по-тиха и с по-малко вибрации от аналозите, предлагани от BMW и Mercedes-Benz. Новият двигател ще замени V6 агрегата с обем 2.5 литра, който в момента се предлага на модела Lexus IS 250.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus lf-nx turbo
0 от 500
  • #5
    13 rate up comment 25 rate down comment
    да,бе,да ( преди 10 години )
    То Поло Р има 290 к.с и 400нм.Някога ще направят и в Тойота/Лексус/ще направят сносен турбомотор,ама в това време другите ще са преминали на електричество.
  • #4
    33 rate up comment 7 rate down comment
    Subarufan ( преди 10 години )
    Освен ниския център на тежестта, предимство на долния двигател е, че вибрациите естественно се гасят поради принципа на работа на боксерния двигател. А Субару дори не претендират да са премиум...:)
  • #3
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Subarufan ( преди 10 години )
    - 2.0-liter Horizontally-Opposed direct injection turbo "DIT" Engine -A high output of 221kW (300PS)*1 and a torque that reaches 400N
  • #2
    28 rate up comment 16 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Ще разбира се, това не е тракалник като двигател на СОЦваген/четири нули
  • #1
    20 rate up comment 41 rate down comment
    Голф N1 в Япония ( преди 10 години )
    Щял, щял... Да разглобят един дизелов Голф, да видят кака се прави кола.