IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият турбо-двигател на Lexus щял да превъзхожда аналозите на BMW и Mercedes

С по-висок въртящ момент и по-малко вибрации

Новият турбо-двигател на Lexus щял да превъзхожда аналозите на BMW и Mercedes

Новият турбо-двигател, разработван от Lexus, ще бъде с по-висок въртящ момент от аналогичните мотори на BMW и Mercedes-Benz. Това разкри отговорникът за новите разработки в японския производител Тери Огава прeд CarAdvice.
Новият турбо-двигател на Lexus ще прeвъзхожда аналога си от BMW
Според информацията инженерите на Lexus работят едновременно върху две версии на 2.0-литров четирицилиндров двигател. Той вече бе показан на концептуалния модел Lexus LF-NX Turbo по време на автосалона в Токио този месец, но не бяха разкрити никакви подробности за него.

По думите на Огава по-мощната от двете версии ще разполага с въртящ момент от около 380 Нм, а мощността ще бъде не по-малко от 220 к.с. Този агрегат ще разполага с D-4S и VVT-i системи на газоразпределение с интегриран в главата изходящ колектор и twin-scroll турбина с активен westgate клапан. За сравнение моторът на BMW със същите параметри - 2.0 литра и турбо, предлага 350 Нм, но мощността му е 245 к.с.

Тери Огава стига дори още по-далеч, като заяви, че турбо-четворката на Lexus ще бъде по-тиха и с по-малко вибрации от аналозите, предлагани от BMW и Mercedes-Benz. Новият двигател ще замени V6 агрегата с обем 2.5 литра, който в момента се предлага на модела Lexus IS 250.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus lf-nx turbo
0 от 500
  • #35
    4 rate up comment 13 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Този който е пуснал втория клип да вземе да изгледа първия! Защото повечето "разбирачи" тук сравняват колите по показатели на хартия, а като излязат на писта и се оказва друго. От първото клипче се вижда, че немските Мерцедес и БМВ стартират от втора линия и въпреки това и двете коли завършват 1 и 2. От клипа също се вижда,че обявяваната за премиум кола Лексус едва стои в завоите! Още нещо - забележете оборотомера на БМВ-то! Дори това са отнели немците на японските "бегачки" - високите обороти.
  • #34
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Верно няма Lexus LFA за 400 000$ - щото струва 450 000$ - все пак 50 000 долара са си доста голяма разлика! И струва толкова не щото е пълен с нам си кви кожи и дървета, а заради прецизната изработка
  • #33
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе друго си е премиум Шкода с марка Лалуди и емблема 4 нули, т.е. двоен нужник, да не кажа ***. Това е истинския немски премиум, даже го раздават безплатно на футболисти и фолк певици.
  • #32
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Az nikoi ne imitiram be u4eniko.Samo znam,4e si fal6iv do mozaka na kostite si.Lipsva ti klasata na RRE.Pak kazvam niama po-dobro ot Ford,osobeno Mondeoto
  • #31
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ave Ford e 100 pati po-goliam premium ot Lexus.A na fake RRE 6te mu kaja,4e bednosta vodi do negovoto psichi4esko sastoianie
  • #30
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Do Fake RRE ( преди 10 години )
    Imitator4e niama parno mai v panelkata i totalno ti zamrazna edini4nata moza4na ganka
  • #29
    24 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Eto za malkoto gramotni i znae6ti angliiski ezik fen4eta na germanski kurnici malko info za prevazhodstvoto ot krai vreme na iaponskite avtomobili nad germanskite kurnici. Gledaite Top Gear ot 1991 godina i zabelejete,4e Honda Civic Vtec i Toyota Corolla GTI prevazhojdat po vsi4ki pokazateli germanskite kurnici - po-barzi,po-mo6tni/ot po-malka kubatura/ i po-ikonomi4ni ot germanskite koko6arnici.
  • #28
    17 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Germanski premium niama,ne e imalo i nikoga niama da ima
  • #27
    2 rate up comment 3 rate down comment
    японски тест пилот ( преди 10 години )
  • #26
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Който иска истински премиум си взема Лексус и забравя какво е това сервиз.Който иска да гъзарее и да се прави на велик пред кифлите си взема немски таралясник и научава адреса на всички сервизи защото рядко излиза от там.Най-доброто което може да си пожелае човек е Лексус, а немски "премиум" не пожелавам и на душманите си.