IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият турбо-двигател на Lexus щял да превъзхожда аналозите на BMW и Mercedes

С по-висок въртящ момент и по-малко вибрации

Новият турбо-двигател на Lexus щял да превъзхожда аналозите на BMW и Mercedes

Новият турбо-двигател, разработван от Lexus, ще бъде с по-висок въртящ момент от аналогичните мотори на BMW и Mercedes-Benz. Това разкри отговорникът за новите разработки в японския производител Тери Огава прeд CarAdvice.
Новият турбо-двигател на Lexus ще прeвъзхожда аналога си от BMW
Според информацията инженерите на Lexus работят едновременно върху две версии на 2.0-литров четирицилиндров двигател. Той вече бе показан на концептуалния модел Lexus LF-NX Turbo по време на автосалона в Токио този месец, но не бяха разкрити никакви подробности за него.

По думите на Огава по-мощната от двете версии ще разполага с въртящ момент от около 380 Нм, а мощността ще бъде не по-малко от 220 к.с. Този агрегат ще разполага с D-4S и VVT-i системи на газоразпределение с интегриран в главата изходящ колектор и twin-scroll турбина с активен westgate клапан. За сравнение моторът на BMW със същите параметри - 2.0 литра и турбо, предлага 350 Нм, но мощността му е 245 к.с.

Тери Огава стига дори още по-далеч, като заяви, че турбо-четворката на Lexus ще бъде по-тиха и с по-малко вибрации от аналозите, предлагани от BMW и Mercedes-Benz. Новият двигател ще замени V6 агрегата с обем 2.5 литра, който в момента се предлага на модела Lexus IS 250.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus lf-nx turbo
0 от 500
  • #25
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Karal li si Ford be kaput.Az samo takiva ma6ini karam i sam im napravil nad 1000000 kilometra bez ni nai-malak problem.Vav Ford e istinata
  • #24
    18 rate up comment 3 rate down comment
    до долния ( преди 10 години )
    Тоз пък, Форд били най-надеждни; ти откъде падаш бе човек, ай върви се гърми някъде и стига си ръсил мозък!!!
  • #23
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Nai-izdrajlivite atmosferni i turbo dvigateli sa na FORD
  • #22
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Абе ВАГонетки, Тойота има 4-цилиндров турбо двигател още през 1986-та - 4S-GTE. При това със собствен дизайн на турбините, не като немските смешници дето купуват готови турбини от Мицубиши и Гарет. То бива необразовани да се изказват, ама вие прекалявате с тая профанщина.
  • #21
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А Лексус дали са премиум марка след като предлагат по-модерни технологии, по-високо качество и се продават на по-високи цени от немските "премиуми"? Отговора е очевиден.
  • #20
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Каква е тая марка Алексис? Дане си спал на течение нещо?
  • #19
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе те немците са голяма работа на хартия, ама в реалността все се получава така:http://youtu.be/s92oZHgdWQk
  • #18
    10 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е какво му е премийното на Лексус, че вече не се казва Алексис хоп премийна марка, няма що?! Е, за Дошльовците сигурно е такава, но те са с изкривени представи изобщо за света!
  • #17
    24 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ехее, те Тоойота когато правеха двойно каскадно турбо серийно в Супра, немските премиуми не бяха чували за единично турбо. А тука форумните разбирачи тръгнали да обясняват кой кога къде бил с технологиите. Лаици.
  • #16
    14 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Първо на Алексис както му е истинското име да му оправят предницата, че е с най-грозната решетка с тия два рога отстрани и чак тогава да му оправят двигателя! Предницата ми прилича на прахосмукачка и не знам защо продължават да произвеждат такава грозотия, все пак първото впечатление е от външния вид на колата, после от интериора и чак след това двигателя, ако и трите са на 6, то тогава вече си заслужава парите!