IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият турбо-двигател на Lexus щял да превъзхожда аналозите на BMW и Mercedes

С по-висок въртящ момент и по-малко вибрации

Новият турбо-двигател на Lexus щял да превъзхожда аналозите на BMW и Mercedes

Новият турбо-двигател, разработван от Lexus, ще бъде с по-висок въртящ момент от аналогичните мотори на BMW и Mercedes-Benz. Това разкри отговорникът за новите разработки в японския производител Тери Огава прeд CarAdvice.
Новият турбо-двигател на Lexus ще прeвъзхожда аналога си от BMW
Според информацията инженерите на Lexus работят едновременно върху две версии на 2.0-литров четирицилиндров двигател. Той вече бе показан на концептуалния модел Lexus LF-NX Turbo по време на автосалона в Токио този месец, но не бяха разкрити никакви подробности за него.

По думите на Огава по-мощната от двете версии ще разполага с въртящ момент от около 380 Нм, а мощността ще бъде не по-малко от 220 к.с. Този агрегат ще разполага с D-4S и VVT-i системи на газоразпределение с интегриран в главата изходящ колектор и twin-scroll турбина с активен westgate клапан. За сравнение моторът на BMW със същите параметри - 2.0 литра и турбо, предлага 350 Нм, но мощността му е 245 к.с.

Тери Огава стига дори още по-далеч, като заяви, че турбо-четворката на Lexus ще бъде по-тиха и с по-малко вибрации от аналозите, предлагани от BMW и Mercedes-Benz. Новият двигател ще замени V6 агрегата с обем 2.5 литра, който в момента се предлага на модела Lexus IS 250.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus lf-nx turbo
0 от 500
  • #15
    15 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Iaponski premium niama,ne e imalo i nikoga niama da ima
  • #14
    17 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Lexus ne e premium.Lexus e luksozna kola s grozen dizain i interior demode
  • #13
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    TSI двигателите са много надеждни, също като DSG!!! Затова интересуващите се купувачи на стари коли, като чуят тези абривиетури и се обръщат. За съжалените и бензиновите двигатели тръгнаха по трошливия път на дизелаците с техните постоянни проблеми. Няма как един турбо двгател от клас 1.0, 1.2, 1.4 или подобен да издържи 200 000 км без ремонти, нещо което е минимален пробег за по-големите атмосферни двигатели. Но нали се търси икономия или както е модерно - екология!
  • #12
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    щял щял...
  • #11
    13 rate up comment 21 rate down comment
    Audi fan ( преди 10 години )
    Мен лично щеше да ме е срам да пиша тук и то срещу соц или както там го наричат -кога ВАГ имаха 2.0ТSI/TFSI -Lexus си бяха още с атмосферните астматици..После ВАГ.БМВ.Мерцедес сега и жабата видяла че подковават коня и тя вдигнала крака..Нищо ново оризоядци!!!откриха я отдавна-топлата вода.
  • #10
    12 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Имаш предвид немските марки , кошмара на Лексус.
  • #9
    29 rate up comment 9 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    Лексус-денонощният кошмар на марките с раздути цени заради раздутата им стара слава!
  • #8
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Я ( преди 10 години )
    оставаше и да са като тракторите на германците щях да им се изсмея на япония...D-4S тва като ди фор ди нещо е ама
  • #7
    39 rate up comment 11 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Че то кой двигател на Лексус не е превъзхождал немските аналози по плавен ход и ниски вибрации досега? 2JZ и досега е без аналог. Тойота правят най-качествените мотори, защото ползват най-стриктни толеранси, това е всеизвестно.
  • #6
    31 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Лексус са истински премиум производител. Няма Лексус на който да се чува двигателя на празни обороти в купето. Дърводелието, вибрациите и тракането го могат само немските псевдо премиуми.