IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi изостава заради изтичането на мозъци

Липсата на иновативен автомобил също е сред проблемите на компанията, твърди Reuters

Audi изостава заради изтичането на мозъци

Компанията Audi лека-полека губи позиции в надпреварата между трите германски премиум марки. Това посочва в свой анализ агенция Reuters, според която големият проблем на производителя е именно „изтичането на мозъци”.
Audi изостава заради изтичането на мозъци
От компанията непрекъснато си тръгват хора, заемащи високи постове в отделите за разработка и нови технологии. По-голямата част от тях отиват в концерна-майка – Volkswagen. Пример за това е фактът, че отделът за изследвания и разработки на Audi има трети нов директор само за последните 16 месеца.

В анализа се посочва, че Audi е отговорна за 40 % от печалбата на Volkswagen за първите 9 месеца от тази година. От януари до септември компанията е продала 1.31 млн. автомобила по цял свят, което и минимално отстъпление от лидера BMW – 1.35 млн.

Като причини за изоставането на компанията Reuters посочва още отсъствието на иновативен автомобил, който да се рекламира във всички автосалони на марката. За сравнение BMW „разхожда” по цял свят своите електромобили i3 и i8, а Mercedes-Benz не спира да се хвали с новата S-Class.

„Проблемът е това, че докато конкурентите всячески рекламират своите нови модели, Audi не предлага нищо на пазара – се казва още в анализа. – Една след друга се появяват „напомпани” версии на познатите седани, в които обаче няма грам иновация. В същото време BMW изкарва на пазарите технологии, които другите производители нямат. И тези новости се рекламират в цял свят. A Audi показа седана A3, който не предизвика интерес дори сред журналистите. И защо да го прави – заради новия багажник или мястото за пътниците отзад?”

Агенцията допълва, че пазарите непрекъснато се обновяват, но Audi изостава от тази тенденция. Причината е ясна – компанията не хаби усилия за създаване на принципно нови автомобили, а се опитва да продава своите премиум седани. А това, според Reuters, е много тъжно.

Снимка: Audi

0 от 500
  • #21
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Нев ( преди 12 години )
    Да не говорим, че Мазерати имаха автомобил с ЛЕД стопове доста преди Лексус и Ауди, но това е друга тема!Както и да е, не ти трябва да си Айнщайн, за да видиш че Ауди страдат в дизайнерско отношение поне от 10-15 години. Залагат на дизайна на ТТ и А6 който П. Щраер им направи и изтече при корейците, и от тогава само светлинките си менят.Другите компании изкарват и развива непрекъснато хибридни технологии, водородни горивни клетки, и.т.н, където Ауди трайно ги няма! Виж БМВ как се развиват!
  • #20
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ха ха още една смешка от Дошо ха ха Лексус първи пуснали системата за самопаркиране ха ха. Че те до миналата година в каталога на нито един свой модел не предлагаха такава екстра бе Дошо докато при Фолксваген от 3-4 години се предлага и то още при модели като Голф.
  • #19
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ха ха За кой ли път казвам, хора като Дошо, които представа си нямат от коли да не пишат. Има си сайтове на марките има изложения има снимки и лесно може да се провери. Дошо знам че с една гънка е трудно, но за 1785-ти път ти казвам, преди да пишеш провери, отнема по-малко от минута, за да не ти се смеят всеки път че винаги нищо не знаеш за колите. Лексус ЛС600Н представен през 2007г. Ауди Р8 представен 2006г. Така, че като четеш какво пишат батковците ще слушаш а не да си представяш как е било.
  • #18
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Ха-ха, Лексу не били премиум, Ауди били. Сигурно сапунерката Ауди А1 е по-премиум от Lexus LS600h в който се возят принцове и крале?? Леле, какви *** дават мнение в тоя сайт...
  • #17
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Lexus показаха LED светлини в LF-Sh прототипа на LS600h още през 2005. Апоропо, белия LED е японско изобретение. FRP пружините са разработка на Sogefi Group, италианаска компания, да се приписва заслуга на Ауди тук е бая нагло, но за вурстовете наглостта е непознато чувство.
  • #16
    6 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Niama kak lexus da sa napraveli parvia premium hybride,po prostata pri4ina,4e sami te ne sa premium.Moje da sa luksozni koli,no za premium se iskat o6te mnogo ka4estva,koito lexus niama,nikoga ne e imala i niama da ima.FACT
  • #15
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    То цялата фирма е на около век пред тойота , лексус де извинете обърках се
  • #14
    13 rate up comment 8 rate down comment
    груди ( преди 12 години )
    до АнонименДа бе да, горели по 5-6 хахахах.Та нали от немските измамници и лъжци почна цялата работа с лъженето за разхода. И Алуди и Беемве и VAG ги хванаха, че лъжат най-много от всички. С по 25-27% лъжат за разхода...
  • #13
    7 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Нямало иновации, да не би комик да е писал статията? Аз на прима виста се сещам за някой доста добри неща.. Ще спомена тъч пад, вече Multitouch, който от няколко години монтират, нещо невероятно когато търси нещо, без да отделяш очи от пътя. Пилот при паркиране в гараж или паркинги. Ще кажете че има много такиве вече. Е тяхния е най-съвършения система с много дачтчици в мрежа, които не просто отчитат предметите а направо сканират до милиметър всичко около колата. Още преди 2 години демонстрираха безкабелно зареждане на акумулаторите, нещо което примерно Тойота сега започва да разработва. Да споменем и OLED системата на Ауди, направо може филмчета да проектират по фарове и стопове. Фаровете им са най-добрите в света, новите Matrix LED са като от друга вселена в сравнение с конглокентите. Да споменем и FRP спирални пружини на автомобила, отново най-добрите в света с 40% по-леки от тези в конглокентите, но 2 пъти по-здрави направени не от метал а от стъкломат и смола по специална технология. Какво да кажем за предусещащото, интелигентно окачване която в момента разработват и ще видим при новата А8, Системата използва камера със сензори и лазерни скенери, които идентифицират авансово неравностите по настилката. На база подадената информация, компютърът активира окачването на автомобила, което се адаптира мигновено към пътя. Системата е в състояние да компенсира дупки и неравности от 20-ина метра, така че да осигури максимален комфорт и сигурна возия. Очаква се скоро да излезе новия спорт Quattro. Което мисля че ще разбие всичко в този клас/класа на 3-та серия купе и Мерцедес СЛК/. Нека споменем, че новото Q3 е най-спортния СУВ в класа си. Излиза хибридното А3 седан, новото RS6 е без конглокенция в класа си. Стигна се до там, че последно го съревноваваха с GT-r въпреки, че са в коренно различни класове.
  • #12
    8 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Странно как първите ЛЕД светлини са на Лексус като при Ауди Р8 1 година по-рано габарита на Р8 е с Лед светлини. Лексус просто изкопирват идеята на Ауди и я монтират в късите светлини година по-късно, но малко след тях Ауди изкарват цал фар с Лед светлини, не знам дали Лексус предлагат вече такава екстра. Цял фар значи-габарит,къси дълги. не споменавам новите Матрикс лед фарове на Ауди, защото технологично са на около век пред фаровете на Лексус.