IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi изостава заради изтичането на мозъци

Липсата на иновативен автомобил също е сред проблемите на компанията, твърди Reuters

Audi изостава заради изтичането на мозъци

Компанията Audi лека-полека губи позиции в надпреварата между трите германски премиум марки. Това посочва в свой анализ агенция Reuters, според която големият проблем на производителя е именно „изтичането на мозъци”.
Audi изостава заради изтичането на мозъци
От компанията непрекъснато си тръгват хора, заемащи високи постове в отделите за разработка и нови технологии. По-голямата част от тях отиват в концерна-майка – Volkswagen. Пример за това е фактът, че отделът за изследвания и разработки на Audi има трети нов директор само за последните 16 месеца.

В анализа се посочва, че Audi е отговорна за 40 % от печалбата на Volkswagen за първите 9 месеца от тази година. От януари до септември компанията е продала 1.31 млн. автомобила по цял свят, което и минимално отстъпление от лидера BMW – 1.35 млн.

Като причини за изоставането на компанията Reuters посочва още отсъствието на иновативен автомобил, който да се рекламира във всички автосалони на марката. За сравнение BMW „разхожда” по цял свят своите електромобили i3 и i8, а Mercedes-Benz не спира да се хвали с новата S-Class.

„Проблемът е това, че докато конкурентите всячески рекламират своите нови модели, Audi не предлага нищо на пазара – се казва още в анализа. – Една след друга се появяват „напомпани” версии на познатите седани, в които обаче няма грам иновация. В същото време BMW изкарва на пазарите технологии, които другите производители нямат. И тези новости се рекламират в цял свят. A Audi показа седана A3, който не предизвика интерес дори сред журналистите. И защо да го прави – заради новия багажник или мястото за пътниците отзад?”

Агенцията допълва, че пазарите непрекъснато се обновяват, но Audi изостава от тази тенденция. Причината е ясна – компанията не хаби усилия за създаване на принципно нови автомобили, а се опитва да продава своите премиум седани. А това, според Reuters, е много тъжно.

Снимка: Audi

0 от 500
  • #51
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    баш туран ли каза, че караш... Този дето аутобилд дори призна, че за 100 000 км влиза 3-4 пъти за сериозни интервенции в сервиз.. пфф
  • #50
    4 rate up comment 13 rate down comment
    BG ( преди 12 години )
    ее колега, бая неща си сменил Аз карам Туран 19.TDI на 160х.км и не съм сменял свещи кабели и амортисьори, само масло и наклади, един датчик за маслото за 180лв. и единия носач на чистачката ( захапах един клон и превъртя)... смяната на масло ми е на 15000км и досега само 2 пъти съм доливал по 50-100грама около 1000км *** смяна
  • #49
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аз карам Субару Импреза вече почти 150хил. км., досега съм сменил ремък, кабелите на свещи, накладки и амортесьори. Другото са само консумативи като масло, свещи, филтри, чистачки, накладки и т.н.
  • #48
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    комично е как двама трима души защитават Ауди все едно живота им зависи от това :) че карайте си Ауди кой ви спира ... аа да все по сервизите висите ....
  • #47
    5 rate up comment 13 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Пропуснах да кажа, че въпросните 25 модела са подредени в таблица според надеждността, на първо място е Голф а на последните две са въпросните 2 модела на японците.
  • #46
    4 rate up comment 13 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Дошо според мащабно проучване в сервизите знаеш ли кои са най-добрите 25 коли за България втора ръка? Отвори и гледай. Единствените 2 японски коли са Тойота Ярис и то модела от преди 14г. и Хонда Джаз, другите не стават и знаеш ли кои са им лошите страни на двата японски модела фалшиви скоростни кутии, кофти окачване и естествено маслояди. Толкова за надеждните японски коли и ненадеждните немски. Между другото има доста модели на ФВ,Ауди,БМВ,Мерцедес,Опел,Рено..
  • #45
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Абре момци, седя си тука и са чудя как може да сте толкоз босички!Па реших да намина да ви светна как стоят нещата в автомобилния свят....Да си избия част от комплексите, обаче особено не ме удовлетвори... та понеже имах още потенциал, взех, че си на**ах майката, докат ми готвише сарми с кайма и сланина ф кухнята.
  • #44
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всички, които пишат глупости, че много продавали 3те немски "премиума" --> Причината е Китай, където поради политически причини не се купуват японски. SAD BUT TRUE!!
  • #43
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    От кога пукнатини по главата са нормално нещо ? хахаха Тука какви "капацитети" има просто ме радват... А турбо двигателите както е питал с какво са по-различни от другите, че при тях да е нормално ? Ако е направен, както трябва няма да има повече детонации--> демек са същите като атмосферните... Профени бол.
  • #42
    0 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Inovaciite se priznavat,kogato prebadat vav vremeto,toest triabva da se dokajat vav vremeto.Vaz osnova na tazi difinicia izliza,4e orizarite ni6to ne se e dokazalo