IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi изостава заради изтичането на мозъци

Липсата на иновативен автомобил също е сред проблемите на компанията, твърди Reuters

Audi изостава заради изтичането на мозъци

Компанията Audi лека-полека губи позиции в надпреварата между трите германски премиум марки. Това посочва в свой анализ агенция Reuters, според която големият проблем на производителя е именно „изтичането на мозъци”.
Audi изостава заради изтичането на мозъци
От компанията непрекъснато си тръгват хора, заемащи високи постове в отделите за разработка и нови технологии. По-голямата част от тях отиват в концерна-майка – Volkswagen. Пример за това е фактът, че отделът за изследвания и разработки на Audi има трети нов директор само за последните 16 месеца.

В анализа се посочва, че Audi е отговорна за 40 % от печалбата на Volkswagen за първите 9 месеца от тази година. От януари до септември компанията е продала 1.31 млн. автомобила по цял свят, което и минимално отстъпление от лидера BMW – 1.35 млн.

Като причини за изоставането на компанията Reuters посочва още отсъствието на иновативен автомобил, който да се рекламира във всички автосалони на марката. За сравнение BMW „разхожда” по цял свят своите електромобили i3 и i8, а Mercedes-Benz не спира да се хвали с новата S-Class.

„Проблемът е това, че докато конкурентите всячески рекламират своите нови модели, Audi не предлага нищо на пазара – се казва още в анализа. – Една след друга се появяват „напомпани” версии на познатите седани, в които обаче няма грам иновация. В същото време BMW изкарва на пазарите технологии, които другите производители нямат. И тези новости се рекламират в цял свят. A Audi показа седана A3, който не предизвика интерес дори сред журналистите. И защо да го прави – заради новия багажник или мястото за пътниците отзад?”

Агенцията допълва, че пазарите непрекъснато се обновяват, но Audi изостава от тази тенденция. Причината е ясна – компанията не хаби усилия за създаване на принципно нови автомобили, а се опитва да продава своите премиум седани. А това, според Reuters, е много тъжно.

Снимка: Audi

0 от 500
  • #41
    4 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    Да майсторе, дай някакъво инфо, че и на мен ми стана интересно...Ама не от някое списание :)
  • #40
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Любопитен ( преди 12 години )
    Зарежи Аутобилд, говоря да дадеш линк към достоверен източик, който да показва, че е нормално да има пукнатини в цилиндровите глави. Със съответните допуски - до какъв размер пукнатина е О.К. и всите му салтанати.И защо само при турбодвигателите? Те с какво са по-различни от другите?
  • #39
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Любопитен ( преди 12 години )
    Майсторе, дай линк за да подкрепиш това си твърдение.
  • #38
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Do6o ne pripispai defectite haracterni za toyota,za koito celia sviat znae na PREMIUM marki kato VW ili AUDI
  • #37
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Toyotodjia ( преди 12 години )
    Premium v kompactna opakovka.Tova e VW Up,tova 6te bade i Audi Zero
  • #36
    1 rate up comment 9 rate down comment
    NIAMA DA ZABRAVIM ( преди 12 години )
    4e Scoda octavia i Seat leon sa nomer 1 v Iaponia.NIKOGA NIAMA DA ZABRAVIM
  • #35
    1 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    bravo, mediata! obektivizum mu e maikata!metallica imat edna pesen...SAD BUT TRUE!puskam q v 4est na VAG, v4era vi prasnah edin komentar v statiqta za naslednika na gallardo...to tam e sintezirano kvoto trqbva...koito mu e liubopitno da go naide i 6e me razbere!ai nazdrave, ili...prosit!
  • #34
    16 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 12 години )
    Хубави коли са Ауди, но иновативни не!!! Да продаваш техниката на ФВ на доста по скъпа цена :) как няма да са отговорни за 40% от печалбата на ФВ
  • #33
    9 rate up comment 3 rate down comment
    nikito_blend ( преди 12 години )
    Така е, в последно време нищо ново от Audi. Трябва да се поразмърдат и да вземат пример от Mercedes които също бяха закъсали но вижте ги сега.
  • #32
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Aде,бе! ( преди 12 години )
    "За китайските купувачи на автомобили синоним на лукса е немски. Audi, BMW и дъщерната на Daimler марка Mercedes Benz събират заедно повече от 70 на сто от оценявания на 40 милиарда долара пазар за скъпи автомобили в азиатската страна."70% от 40 млрд. не е зле за "изоставащи"марки.