IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi изостава заради изтичането на мозъци

Липсата на иновативен автомобил също е сред проблемите на компанията, твърди Reuters

Audi изостава заради изтичането на мозъци

Компанията Audi лека-полека губи позиции в надпреварата между трите германски премиум марки. Това посочва в свой анализ агенция Reuters, според която големият проблем на производителя е именно „изтичането на мозъци”.
Audi изостава заради изтичането на мозъци
От компанията непрекъснато си тръгват хора, заемащи високи постове в отделите за разработка и нови технологии. По-голямата част от тях отиват в концерна-майка – Volkswagen. Пример за това е фактът, че отделът за изследвания и разработки на Audi има трети нов директор само за последните 16 месеца.

В анализа се посочва, че Audi е отговорна за 40 % от печалбата на Volkswagen за първите 9 месеца от тази година. От януари до септември компанията е продала 1.31 млн. автомобила по цял свят, което и минимално отстъпление от лидера BMW – 1.35 млн.

Като причини за изоставането на компанията Reuters посочва още отсъствието на иновативен автомобил, който да се рекламира във всички автосалони на марката. За сравнение BMW „разхожда” по цял свят своите електромобили i3 и i8, а Mercedes-Benz не спира да се хвали с новата S-Class.

„Проблемът е това, че докато конкурентите всячески рекламират своите нови модели, Audi не предлага нищо на пазара – се казва още в анализа. – Една след друга се появяват „напомпани” версии на познатите седани, в които обаче няма грам иновация. В същото време BMW изкарва на пазарите технологии, които другите производители нямат. И тези новости се рекламират в цял свят. A Audi показа седана A3, който не предизвика интерес дори сред журналистите. И защо да го прави – заради новия багажник или мястото за пътниците отзад?”

Агенцията допълва, че пазарите непрекъснато се обновяват, но Audi изостава от тази тенденция. Причината е ясна – компанията не хаби усилия за създаване на принципно нови автомобили, а се опитва да продава своите премиум седани. А това, според Reuters, е много тъжно.

Снимка: Audi

0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Когато японските кочини горяха по 10л 100км , Немските Ауди горяха по 5-6 и то с по мощни двигатели от джапанките. По скоро трябва да питаме какви иновации са вкарали японците защото Ауди имат многооо
  • #10
    9 rate up comment 14 rate down comment
    глупости !!! ( преди 12 години )
    Поредните глупости на *** редактор.Цитат:"В анализа се посочва, че Audi е отговорна за 40 % от печалбата на Volkswagen за първите 9 месеца от тази година. От януари до септември компанията е продала 1.31 млн. автомобила по цял свят, което и минимално отстъпление от лидера BMW 1.35 млн."Къде е "изоставането"!?Къде е "проблемът"!? Спрямо кои други са "зле'!?Аман от тъпни,имащи за цел единствено "дърлянето" по форумите.
  • #9
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ахахаха, на Дошо вече Reuters ли му казват...
  • #8
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ауди определено вкарват иновации! Те внедриха фаровете със светещи тръби. Те са единствената автомобилна компания, на която моделите и са с абсолютно еднакъв дизайн, това също е иновация. Ако искате още иновации да изтъкна, трябва да се замисля, но определено има!
  • #7
    28 rate up comment 6 rate down comment
    груди ( преди 12 години )
    Не изтичането на мозъци им е проблема, а изтичането на масло, антифриз, течност за чистачките през лесно пукащите се казанчета направени сякаш от хартия....абе Алуди!
  • #6
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    От немските "премиуми" само БМВ са донакъде в крак с технологиите, но това е заради активното им сътрудничество с Тойота. Алуди са пълни карикатури - гръмки реклами и допотопни технологии. Бюджета им за Льо Ман сигурно е по-висок от тоя за разработка на серийните им модели. Практически са един празен рекламен балон.
  • #5
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Статията е комична. Заглавието внушава а не констатира. Тъй като Ауди не изостава и това е видно от цитираните продажби а напротив освен че увеличава продажбите, но и скъсява разликата с БМВ, които също увеличават продажбите.Цитираните смени на шефове не е за да изтичат мозъци, които искат да развиват технологии а именно зара отказа им да го правт, единия изхвърча заради спиране на проекта е-трон, но сега отново се работи по него.Така че статията ако не е писана от Дошо, жалко за журналята.
  • #4
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Изтекли им мозъците... ми някой да им налее акъл - а, чакай, те са към VW, значи спасение няма :)
  • #3
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    леле тази статия ще предизвика фенчетата да изпишат един тон глупости
  • #2
    8 rate up comment 10 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Dobri awtomobili sa,no prosto ni6to inowatiwno poslednite godini,a i dizaina ne se promenq po4ti.Vse pak ni6to ne e zagubeno :)