IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru разкри новия WRX

Моделът разчита на 2.0-литров двигател с 268 к.с.

Subaru разкри новия WRX

След серия от шпионски снимки и тийзър изображения, японската компания Subaru разкри новия WRX. Моделът бе представен на сцената автосалона в Лос Анджелис, като ще стъпи на пазарите през следващата година.
Subaru разкри новия WRX
Новият Subaru WRX е заложил на доста елементи от дизайна на концепцията WRX, с която бе загатнат преди време. За разлика от нея обаче серийният модел демонстрира по-умерена визия, напомняща силно на стандартната Impreza. Все пак японците са се погрижили да оборудват колата с всички задължителни за модела елементи - отвори за въздух в предния капак и калниците, заден дифузьор, спойлери, изпускателна система с четири крайни тръби, големи джанти и др.

Салонът също е почти аналогичен с този на Impreza, но предлага спортни седалки, спортен волан, нови прибори, алуминиеви педали и 4.3-инчов дисплей. Самото табло пък е изградено от по-качествени, меки на допир материали.

Задвижването е поверено на 2.0-литров боксер, който разполага със система за директно впръскване на горивото и турбина, като доставя незначително по-висока мощност от своя предшественик - 268 к.с. и 350 Нм. Агрегатът работи с 6-степенна ръчна скоростна кутия или с новата трансмисия Sport Lineartronic CVT. При версиите с ръчна скоростна кутия задвижването към четирите колела е в съотношение 50:50, а при тези с автоматична - в съотношение 45:55 в ползва за задния мост.

Динамичните показатели сочат, че моделите с ръчна скоростна кутия ускоряват от място до 60 мили в час за 5.4 секунди, докато при тези със CVT дисциплината се извършва със секунда по-бавно. Разходът на гориво в града е около 12 л/100 км, а този извън него - около 9 л/100 км.

Моделът има ново шаси, изградено от стомана с висока якост на опън, като е заздравено допълнително със специални елементи на ключови места. Окачването е спортно, а сервоуправлението е електронно, като доставя изключителна обратна връзка, сочи информацията.

Цените на новото Subaru WRX ще бъдат разкрити през следващата година. За тогава е насочен и стартът на продажбите.

Снимка: Subaru

Тагове: subaru wrx
0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    от 2006 насам Субару не могат да намерят себе си...
  • #20
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    AЗ, за каква неспособност на японците да направят дизайн говориш? Ти въобще осъзнаваш ли какво казваш? Точно пък Ауди до 1995 г., преди ТТ и А6 да излязат имаха един от най-невзрачните и незабелижими дизайни, а ти ми говориш за традиция на дизайна при Ауди! За такива традиции можеш като примери да дадеш Порше, Астон Мартин, Ролс, Ферари, ама точно Ауди, хаиде няма нужда!Между другото, трябва ли да ти напомням, че точно Тойота поставя основите на класа на Корола и РАВ4, от който повечето копират
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    trb ( преди 10 години )
    Отдавна не пиша тук заради повечето които се изявяват под статиите, лично аз съм голям фен на дизайна на Ауди и новите модели на Бмв ...но и Субарото си е супер, определено като дизайн е мноооого по-добре от която и да е Тойота и като цяло е надграждане на предишния дизайн ...за което топлкова плюете по немците....амаа 90% от образите пишещи тук освен да плюят друго не могат.... ;)
  • #18
    4 rate up comment 7 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Audi ot predi Peter Shraier imat izgraden dizain.Postepenno promenqt wida na awtomobilite si,za da budat razpoznawaemi.Powe4eto marki po4naha ot tqh da kopirat towa unificirane na dizaina,koeto li4no na men mi hareswa.Ne sa kato Toyotkite deto model s model ne si prili4a.Prosto qponcite sa nesposobni da naprawqt awtomobil s harakter i zapomnq6t se dizain kato ewropeicite!
  • #17
    2 rate up comment 4 rate down comment
    мун_чо ( преди 10 години )
    Да пуснат и един модел със задно (не 4x4) и 180 коня, и ще се продава като топъл хляб. Тва ще дойде малко скъпо за европейския пазар, няма да се справи с немците...
  • #16
    10 rate up comment 3 rate down comment
    до АЗ ( преди 10 години )
    От както П. Щраер им ИЗГРАДИ дизайна на ТТ и те запазиха някой елементи в А6 та да дръпнат малко напред и ги спаси от фалит, от Ауди не са се променили много, но това не е заради някакви традици, а поради това, че този дизайнер не е в екипа им и Ауди страдат от липсата на свежи дизайнерски идеи, меко казано са в застой.Колкото до епитетите, които използваш за да направиш изказа си по-убедителен, няма да ти се получи, по-скоро използвай кирилица!
  • #15
    3 rate up comment 13 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Towa ne e heit,a istinata.A istinata boli!Kato nqmate pari za istinska kola i si kupuwate ewtinite qponski wtora upotreba bokluci pone ne mrunkaite!
  • #14
    17 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 10 години )
    Хейтърчето не се спря да пише глупости. Като не му харесва Субару да ходи да си кара Гоуфовете! То трябва голям комплексар и бездарник да висиш непрекъснато под статиите на Тойота и Субару и да ръсиш тъпотии.
  • #13
    1 rate up comment 12 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Subaru tup4e na edno mqsto otkum inovacii,motori i t.n.Mnogo hora kazwat,4e sa ultra grozni i towa e fakt!Ako pogledne6 A4 ot 2 razli4ni pokoleniq 6te widi6 razlkite,no tui kato si selski puber nqma kak da razbere6!
  • #12
    5 rate up comment 13 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Audi ima izgraden dizain i toi ne se promenq su6testweno s godinite,za6toto tradiciite sa si tradicii.Naprimer formata na prozorcite ot godini ne se izmenq.No na takiwa selski 6ibanqci kato teb towa nqma kak da im se nabie w prostite tikwi! :)